482 posts, 25 pages, 332,095 views
Kolera, 7.6.2009 14:48:
jahas takahampaasta lohkes sit vittuu neljännes eli ei tartte käydä paikkauttamassa enää kuhan totee et noni poratkaas mätä vittuu ja tökkäskää myrkyistä joku hampaan näkönen köntti kiitos...velaks joutuu senki homman ostaa...vaan ku tietäis mitä toi nyt tulee kokonaisuudessaa maksaa. Tiedä ees mitä muuta remppaa olis eessä ku 2v pitäny käydä paikkaamas tota nyt lohjennutta hammasta mut ei sit jaksanu vaan piti antaa syöpyy sisältä puhki =P
nishi, 7.6.2009 16:10:
---
Kolera, 7.6.2009 14:48:
jahas takahampaasta lohkes sit vittuu neljännes eli ei tartte käydä paikkauttamassa enää kuhan totee et noni poratkaas mätä vittuu ja tökkäskää myrkyistä joku hampaan näkönen köntti kiitos...velaks joutuu senki homman ostaa...vaan ku tietäis mitä toi nyt tulee kokonaisuudessaa maksaa. Tiedä ees mitä muuta remppaa olis eessä ku 2v pitäny käydä paikkaamas tota nyt lohjennutta hammasta mut ei sit jaksanu vaan piti antaa syöpyy sisältä puhki =P
---
Vedä irti koko hammas?
Kaverilla meni joskus paskaks takahammas, niin se päätti vetää sen pois ku olis tullu niin kalliiks ruveta korjailee sitä. Hyvin pärjäs ilmankin.
Replying to Hammaslääkäri:
$, 16.7.2009 18:13:
Pitäisi jaksaa huomiseen aamuun asti. Kodeiinista on suuri apu, vaikka kokemuksesta tiedän, että se tepsii juurihoidettavan hampaan rauhoittamiseen vähän vaihtelevasti.
On kenties 4. tai 5. kerta kun samaa hammasta juurihoidetaan.
sativa, 24.9.2009 14:59:
---
$, 16.7.2009 18:13:
Pitäisi jaksaa huomiseen aamuun asti. Kodeiinista on suuri apu, vaikka kokemuksesta tiedän, että se tepsii juurihoidettavan hampaan rauhoittamiseen vähän vaihtelevasti.
On kenties 4. tai 5. kerta kun samaa hammasta juurihoidetaan.
---
Mille toi juurihoito tuntuu? Ts. kuinka hyvin sen kestää?
Onko hammas, joka on juurihoidon tarpeessa aina sairaan kipee?
$, 24.9.2009 15:11:
---
En tiedä mitään muuta yhtä pahaa fyysistä kipua.n.
sativa, 24.9.2009 15:14:
---
$, 24.9.2009 15:11:
---
En tiedä mitään muuta yhtä pahaa fyysistä kipua.n.
---
Ei Kettu! No toivotaan, etten oo sen tarpeessa (vaikka epäilen vahvasti) ja sama vaik vetäsivät koko paskan pois, mäkin oon tottunut jo oleen pureskelematta sillä hampaalla. Joo'o, kantapään kautta always!
$, 24.9.2009 16:09:
Mä olen yhden juurihoitokerran ottanut ilman puudutusta, koska hampilääkäri ehdotti. Seuraavalla kerralla mainitsi erikseen, että puudutetaan työrauhan vuoksi. Olin nimittäin ollut sellaisissa tuskissa. Joillain kerroilla todella puudutusta ei ole käytetty, sillä hampaan -olisi- pitänyt olla kuollut: vaan eipä ollutkaan!
Mulla on erittäin pitkät juuret hampaissa joka ei varsinaisesti edesauta tulehduksien paranemista eikä hermojen tappoa.
Täällä Tartossa saa perjantaisin oppilastyöt -40%. Pitäisi mennä hoitamaan toi jäljellä oleva yksilö alta pois.
Tiuge, 14.11.2008 13:43:
Eli olen ylpeä itsestäni että olen kuitenkin käynyt ylipäätään nykyään hammaslääkärissä, ja vieläpä poistattamassa kolme viimestä viisuria. Thank God ne oli siinä.
Yhdeltä tutulta on poistettu viisi viisuria. Älä siis vielä nuolaise
sativa, 24.9.2009 14:59:
Oon ollu typerä ja lykänny hampilekuriin menoa vuosia. Nyt toi yks hammas on ruvennu särkeen useammin ja useammin ja tuntuu, että se ydin olis tulehtunut koska mun mielestä se on paisunut, kun sormella kokeilee. En tiedä kauanko näin on ollut. Mut ei sitä mitenkään järjettömän kovaa oo kertaakaan särkenyt, aina menny Buranalla ohitse. Huomenna varaan aikaa ja vähän pelottaa jo valmiiks.