Hammaslääkäri

482 posts, 25 pages, 327,167 views

Jutu

Posts: 3,054

#421 • • Jutu Blondi

mikke, 1.12.2008 09:41:
Täytyy kyllä edelleen ihmetellä (mun mielestä) yllättävän edullisia hintoja yksityisellä puolella, ainakin täällä Kotkassa. 2:n hampaan paikkaus, molemmat kahden pinnan täytteellä ja puudutuksen kera maksoi KELA-korvausten jälkeen 99e. Ei mielestäni mitenkään hirveän kallista kuitenkaan :) Ois kiva kuulla kokemuksia minkälaisia summia jengi maksaa vastaavista esim. Stadissa, kunnallisella tai yksityisellä.


Itellä maksoi Lahdessa yksityisellä 92€ Kela-korvauksen jälkeen. Muuten samat hommat, mutta mulla oli kolmen täytteen hinta kun siihen yhteen paikkaan meni enemmän sitä mömmöä ja kaksi puudustuspiikkiä. Tarkimpia hintoja noista en muista kun kuitti on jossain tuolla pöydällä. Mutta ennen hoitoa luulin, että olisi tullut kalliimmaksi. Ja nyt on sitten hampaat + ikenet kunnossa ^_^

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Umbala

Posts: 769

#422 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

wiwi, 15.1.2009 00:14:
Haluaisiko joku suositella hyväksi kokemaansa hammaslääkäriä jostain päin helsinkiä? Poikiksella on yhtä sun toista häikkää hampaissa ja on raukka niin kauhuissaan ajatuksestakin hampilääkäristä, että meinaan varata sille ajan. Silkasta rakkaudesta siis, en sadistisesta nautinnosta.


http://www.cityhammas.com/fi/node/69
Tuolta löytyy pelkopotilaille jotain, ja mitä nyt olen itse joutunu asioimaan oon saanu äärimmäisen hyvää palvelua. Tosin ei ehkä se edullisin paikka, mutta yksityiset vaan on kalliimpia.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

ValaX

Posts: 3,891

#423 • • ValaX
Mua pelottaa hammslääkärissä se, että mun leuat menee lukkoon siitä suun repimisestä. On siitä ollut puhettä hammaslääkärin kanssa, että varovasti... Kerran on lukkiutunutkin hetkeksi kyseisessä operaatiossa. Sain sentään itse rusautettua suun kiinni...
Syce

Posts: 1,649

#424 • • Edited Syce
Nyt olis kaikki hampit hoidettu ja kolmesta juuria myöden. *pepsodent*
Vielä jos kävis kuvauttaa alaviisurit ja harkitsis niiden poistoa.. vaivaa niistä ei vielä ole ollut.

edit. Nyt voinkin muokata tuota galluppia ajantasalle

ennen "käyn kun on tarvis, en hirmu mielelläni"
nyt "Hammaslääkärissä on ihana käydä kun saa kaluston kondikseen"
wiwi

Posts: 1,575

#425 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Umbala, 15.1.2009 02:03:

http://www.cityhammas.com/fi/node/69
Tuolta löytyy pelkopotilaille jotain, ja mitä nyt olen itse joutunu asioimaan oon saanu äärimmäisen hyvää palvelua. Tosin ei ehkä se edullisin paikka, mutta yksityiset vaan on kalliimpia.


Kiitos vinkistä. Vaikuttaa ihan inhimilliseltä, mieskin lämpeni vähän tolle vakuuttelulle hyvästä kivunlievityksestä. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

Posts: 2,975

#426 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Oon nyt vaiheillut aika pitkään tän hammaslääkärilläkäymisen kanssa. Viime yönä näin unta, jossa olin hammaslääkärissä ja semmoinen komea nuori kiharatukkainen mulatti poika oli lääkärinä. Jotenkin siitä sitten päätin, että nyt otan itseäni niskasta kiinni ja varaan ajan hammaslääkärille.

Meillä on kaiken lisäksi vielä henkilökuntaetuna hammashuolto, kunhan perushuolto on tehtynä/hampaiden peruskunto on OK. Varasin siis hammaslääkärin samaan yritykseen, joka meidän firman sopimuspaikka ja sain ajan heti huomiselle, että olipa taas vaikeata. *ding*
josbe

Posts: 1,982

#427 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Jutu, 15.1.2009 00:58:
---
mikke, 1.12.2008 09:41:
Täytyy kyllä edelleen ihmetellä (mun mielestä) yllättävän edullisia hintoja yksityisellä puolella, ainakin täällä Kotkassa. 2:n hampaan paikkaus, molemmat kahden pinnan täytteellä ja puudutuksen kera maksoi KELA-korvausten jälkeen 99e. Ei mielestäni mitenkään hirveän kallista kuitenkaan :) Ois kiva kuulla kokemuksia minkälaisia summia jengi maksaa vastaavista esim. Stadissa, kunnallisella tai yksityisellä.

---

Itellä maksoi Lahdessa yksityisellä 92€ Kela-korvauksen jälkeen. Muuten samat hommat, mutta mulla oli kolmen täytteen hinta kun siihen yhteen paikkaan meni enemmän sitä mömmöä ja kaksi puudustuspiikkiä. Tarkimpia hintoja noista en muista kun kuitti on jossain tuolla pöydällä. Mutta ennen hoitoa luulin, että olisi tullut kalliimmaksi. Ja nyt on sitten hampaat + ikenet kunnossa ^_^



:o

En nyt uskalla valehdella tarkkaa summaa, kuinka paljon maksoin tarkastuksesta ja kahden hampaan paikkauksesta stadissa, mutta aika monta sataa se oli.
Lyylikki

Posts: 2,975

#428 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

josbe, 11.2.2009 15:02:
:o

En nyt uskalla valehdella tarkkaa summaa, kuinka paljon maksoin tarkastuksesta ja kahden hampaan paikkauksesta stadissa, mutta aika monta sataa se oli.



Fukt...

Onneksi tarkistin hammaslääkäriltä, että sieltä saa laskun mukaan, kun ei mulla huomenna ole varaa laittaa mitään montaa sataa hammaslääkäriin.
Lyylikki

Posts: 2,975

#430 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Joo - Bulevardin hammaslääkärit: 2 käyntikertaa, hammaskiven poisto eri kerroilla ylhäältä ja alhaalta, röntgenkuvat ja yksi reikä paikattavana. Hintaa lystille tuli karvan verran yli 220 euroa. *hmph*

No mutta, viimeksi käynyt hammaslääkärillä (lukuunottamatta sitä, kun viisaudenhampaat poistettiin julkisella. Palveluun todellakin kuului vain ja ainoastaaan viisureiden poisto) 10 vuotta sitten, niin siihen nähden ei ollut kallista, eikä kyllä ollut paljon vahinkojakaan. Tosin olen nyt ensimmäinen meidän sisarusparvesta, jolla hampaita on jouduttu paikkaamaan sisko (35-vuotta) ja veli (43-vuotta) ovat selvinneet tähän asti ilman reikiä.
Madda

Posts: 650

#431 • • Madda ice-angel
Paras palvelu omasta mielestäni Helsingissä on ehdottomasti City-hammaslääkärit. Kävin tänään tarkastuksessa ja se makso 51€. Huomenna olen menossa vielä "lisätoimenpiteisiin" hammashygienistille ja kyselin paljon maksaa ja se olis 61€ (korvausten jälkeen). Joudun tulevaisuudessa myös korjaamaan etuhampaan, josta lähti pieni pala ku lyötiin vahingossa hampaat yhteen poikaystäväni kanssa.
En tiedä paljon kaikki tulee maksamaan yhteensä, mutta mielelläni maksan hyvästä palvelusta ja pääasia että hampaat tulee kuntoon!

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Syce

Posts: 1,649

#432 • • Syce
Ensi maanantaina alaviisureiden poistoon *sars* Tietääkin muutaman päivän saikkua. Sopivasti rankan viikonlopun jälkeen *känni**uros*
RiD

Posts: 2,817

#434 • • RiD Nukemi
Tulee ikävä suomen hammashoitoa, sen helppoutta ja halpuutta, maksoin just parista paikasta 250e ja sain lähetteen juurihoitoon ja 2 lisäpaikan rakentamiseen joka maksanee 300++euroa. Hammaslääkäripelko ja tuntematon hammaslääkäri tähän päälle vielä niin ei oo mukavaa tällänen :F

Plus että aikasemmin suomessa huomattu ikenien immuniteetti perus puudutusaineelle ei meinaa oikein täällä mennä jakeluun ja viimeks alettiin poraamaan ilman että ikenet oli pätkääkään puutuneet.

Rahallisesti ja henkisesti kohtuu pertseestä.

--
*super* *possu*

aiccu

Posts: 155

#435 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
onkos porukka käynyt aikuisiällä oikomishoidossa?
kävin varaamassa ajan oikomishoidon aloittamiseen, kun lapsena hammaslääkärin lupauksista huolimatta leuat ei ole niin paljoa kasvaneet että hampaat olisivat oienneet nätiksi. (Voisinkohan nostaa hoitovirhesyytteen*ding*)

Netissä olevissa artikkeleissa hinnat vaihtelevat sadoista euroista n.8000 euroon. Tietenkin kustannukset ovat henkilökohtaiset ja kelalta ei heru tukea koska oikomishoidon syy on vain kosmeettinen. Mutta kaunis hymy on pään asia*tirsk*

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

mr.a

Posts: 2,098

#436 • • mr.a
Oral Erottaja:

1xjuurihoito, 4xpaikkaus, 1xvanhan hampaan juuren repiminen, total about 1000€

kannattaa todellakin käydä noin 10v välein tsekkauttaan legot.

fuck.
m1kk3

Posts: 5,560

#437 • • Edited m1kk3 no-life

mr.a, 10.3.2009 12:22:
Oral Erottaja:

1xjuurihoito, 4xpaikkaus, 1xvanhan hampaan juuren repiminen, total about 1000€

kannattaa todellakin käydä noin 10v välein tsekkauttaan legot.

fuck.


1x juurihoito, 5xpaikkaus, 2xviisurien poisto, 1xpurentakisko, 1x hammaskiven poisto n. 1300€

Meikän saldo reilun kymmenen vuoden hamppilääkärin väliiin jättämisestä *iloinen*

Joo ehkä tästä lähin mie käyn puolivuosittain-vuosittain *justjoo*

edit: nämä siis Kotkan hintoja

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#438 • • m1kk3 no-life

RiD, 10.3.2009 10:08:
Tulee ikävä suomen hammashoitoa, sen helppoutta ja halpuutta, maksoin just parista paikasta 250e ja sain lähetteen juurihoitoon ja 2 lisäpaikan rakentamiseen joka maksanee 300++euroa.


No eipä tuo nyt niin järjettömän kallista oo, jos vertaa yksityisiin Suomessa. Ainakin tääl Kotkassa juurihoito on ollu sen vähän vajaa 250e per hammas ja paikkaukset 50-100 euroa laaki riippuen monenko pinnan täyte laitetaan... Mut joo, liian kallista se on täälläkin *igor* Toki jos puhuit Suomen kunnallisesta hoidosta ni kallistahan tuo siihen nähden on.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

RiD

Posts: 2,817

#439 • • Edited RiD Nukemi

mikke, 10.3.2009 13:41:
---
RiD, 10.3.2009 10:08:
Tulee ikävä suomen hammashoitoa, sen helppoutta ja halpuutta, maksoin just parista paikasta 250e ja sain lähetteen juurihoitoon ja 2 lisäpaikan rakentamiseen joka maksanee 300++euroa.

---

No eipä tuo nyt niin järjettömän kallista oo, jos vertaa yksityisiin Suomessa. Ainakin tääl Kotkassa juurihoito on ollu sen vähän vajaa 250e per hammas ja paikkaukset 50-100 euroa laaki riippuen monenko pinnan täyte laitetaan... Mut joo, liian kallista se on täälläkin *igor* Toki jos puhuit Suomen kunnallisesta hoidosta ni kallistahan tuo siihen nähden on.



Mä maksoin alle 1/3 tästä yksityisellä jolla kävin jonku 5-6vuotta, kai sekin on riippuvainen paikasta :)

--
*super* *possu*

m1kk3

Posts: 5,560

#440 • • m1kk3 no-life

RiD, 10.3.2009 13:55:
Mä maksoin alle 1/3 tästä yksityisellä jolla kävin jonku 5-6vuotta, kai sekin on riippuvaista paikasta :)


oho, aika halvalla oot päässy :) No mut joo, iteki tässä saanu toista tonnia maksella, kyllähän se vituttaa mut pakkohan noi legot on saada kuntoon ennenku alkaa tosissaan särkemään ja mätänemään suussa

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti