aiccu, 28.11.2008 12:39:
eilen kävin köyhtymässä 40 euroa kun vasemman puolen alaleuasta poistetun viisurin alue aristaa vieläkin..noh eipä muuta ku joditabletti sinne kuoppaan ja that's it..kuulema kuiva kuoppa. melkein olis kannattanu jättää menemättä koska eipä tuo auttanut ollenkaan ja puoli päivää oli aivan kaamea maku suussa, joten vedin kurkkupastilleja viiden minuutin välein etten olisi oksentanut sen maun takia.
Kävin kerran samaisesta syystä viisurin poiston jälkeen uudestaan hammaslääkärissä ja myöskin puhuivat jostain "kuivasta kuopasta" tms. mutta mulle iskettiin puudutusta ja revittiin verille se koko kohta mistä viisuri oli poistettu.
Mun koko suu oli todella kipeä tuon operaation jälkeen, itse viisurileikkaukset ja poistot ovat sujuneet mun mielestä suht helposti ja kivuttomasti (paitsi kerran vähän ehti hetken kirpasta kun ei puudutusta ollut tarpeeksi) mutta ton ronkkimisen jälkeen en saanut kivun takia suuta auki enkä kiinni ja roikutin päätäni lavuaarin yllä että sain veren valumaan suusta ulos.
Särkylääkkeen nieleminen oli erittäin hankalaa ja todella kivuliasta mutta auttoi sitten onneksi.
Täytyy sanoa, että tuolloin mua oikeasti sattui
. Lisäksi yrjötti ja heikotti ihan kivasti...