394 posts, 20 pages, 151,935 views
Saara:
Mä en taas saa itteeni hereille ilman kahvia
Icoffee
tai bileisiin! kyllä vaan tulee sellasia tilanteita, joissa on piristettävä itseänsä kahvin avulla. Sitä paitsi kahvi on hyvää
Pariin otteeseen oli oikein unirytmikin: klo. 23 nukkumaan ja mitä kävikään? - Herää aamu viim. yhdeksältä ilman herätyskelloa, ja olo on levännyt ja pirteä. Ja myöhäännukkumisessa oli vielä sekin huono puoli, että tuntuu koko päivän menneen hukkaan, kun herää tyyliin kolmelta. Ja kun ei sen tietokoneen ääressä valvomisen aikana saan edes mitään konkreettista aikaan. Pelkkää terveyden ja ajan hukkaa.!

yö
fucking aamut
fadeout
Mistä ihmeestä mahtaakaan johtua kun välillä ei saa nukutuksi?
Menin torstai iltana n. kello 23 sängyn pohjalle kirjaa lukemaan ja siitä sitten väsyneenä yritin nukahtaa. Mutta kas kummaa, unta ei saanut sitten millään. Pyöriskelin ja kattelin vähän välilä kelloa. 02 maissa vitutus oli noussut huippuunsa, sen jälkeen ei jaksanut ajatella enää mitään. 07 sitten ylös ja kouluun. Päivällä nukkua ei tietenkään pystynyt, vaikka yritystä oli.
Samana iltana oli bileet, jonne tietenkin oli pakko lähteä. Väsymys ei pahemmin haitannut biletystä, mutta se oli lähinnä musan ja ihmisten ansiota. Puoli viiden maissa aamuyöstä olin takas himassa eli olin valvonut 44 h putkeen (torstai aamuna olin noussut 09). No ei tietenkään ihan aitoa valvomista, koska olin nukkua yrittänyt, mutta oli aika kohmeloinen olo kuitenkin.
Mutta tämäkään ei tuntunu riittävän, koska 05 ja 09 (jolloin nousin ylös) välissä nukuin vaivaset 2-3 h. Jostain syystä multi-väsymys ei vieläkään pakottanut nukkumaan. Ja nyt ollaan sitten lauantai keskipäivässä. Iltaan asti yritän jaksaa, ettei rytmi ihan sekoais. Mutta on tämä perkeleestä!
Normaali yönä nukun n. 8 h eli univelkaa on nyt 12-14 h + että koko ajan olen ollut menossa jonnekin. Eli nyt mietin onko muilla joskus samanlaisia nukkumis ongelmia (tämä ei nimittäin ollut ihan ensimmäinen kerta minulle)? Kuinka paljon tulee öisin nukuttua ja miten pitkään valvominen tuntuu hyvältä? Miten helposti saatte pitkän valvomisen jälkeen rytmistä kiinni?
Tai sitten se on vaan tää kevät. Kun tietää että kesäkin se sieltä saapuu huimaa vauhtia! 
eikä asiaa juuri helpota kaveri joka mennä sotkee viikosta toiseen järkyttävän alhaisilla unimäärillä (terkkuja amma!) Itseasiassa jaksan pirteänä päivän vaan jos olen nukkunut 10 h edellisenä yönä eikä univelka paina. Tietysti kofeiinilla elää vaikka kuinka mutta päivittäinen kofeiinitablettihumala on aika luonnoton olotila varsinkin pitkittyessään kuukaudesta toiseen... kai meillä toisilla on vaan luonnostaan hirvittävä unen tarve (nukkuminen on parasta huvia
) tai sitten olen luonnostani superlaiska
on helppo käskeä mennä nukkumaan aikaisemmin illalla jos aamulla pitää olla 7 hereillä, mutta kun niin paljon näkemisen arvoista tapahtuu myöhään iltaisin / öisin...