SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,539 views

cosmikki

Posts: 1,261

#121 • • cosmikki
tehdäänpä vastaavanlainen lista pojistakin *vink*

..tosin joku muu saa selata läpi kaikki vapaat "teknoilija" pojat, sillä itse olen liian laiska siihen hommaan *nauru* *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#122 • • scobl
pienenä ongelmana on se ettei nikit yleensä kerro minkä sukupuolen kaveri on, eikä whoisista yleensä kuvia löydy... lista kaikista tyttöjen nikeistä ja viereen "sinkkupallukka" *nauru*

--
bred na net

nigel

Posts: 792

#123 • • nigel
no huuh..
jos sinkkuudestaki sais pallukoita, meikäl ois jo täydet 5...
*piis*
slush

Posts: 685

#124 • • slush
No mut mites ne vip-bileet.. Siellähän on hyvä mahdollisuus tutustua kaikkiin uusiin ihmisiin *hymy*
sinnehän vois vaikka kehitellä jonku sinkkubingon, heh *vink*

--
Miks mulle aina käy näin???

Avatar
#125 • • hedelmä Guest
minäkin olen vapaata hedelmää...*slurps*....elikkäs niinku listaan itseni myös sinkuksi teknotipuksi....joka komeaan ja värikkääseen teknokukkoon tutustuessaan vois vaikka luopuakin tästä etutittelistään....josta olenkin jo kohtis kauan kynsin ja hampain pitänyt kiinni....nyt saa siis riittää....tahtoo jonkun jonka kanssa aamubileitten jälkeen vois vaihtaa kokemuksia iltapäivään asti sängyssä...ja sitte taas hankkii yhessä uusia kokemuksia...*sydän*
Tyly

Posts: 908

#127 • • Tyly
Nii helppohan on sanoa et kuva pakollieksi kun on kuvia ittestään... *suru* Kun musta ei oo mitään kuvia paitsi muutama jostain huonoista puolista ja sillee *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#128 • • cosmikki
kenestäpä olisikaan edes olemassa hyviä kuvia :D?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#129 • • |Cronos| the Moose
Scobl.. toi lsita on täl hetkel kyl aika helkutin pieni ja lyhyt...tulee kyl aika pahast kilpailua jne..*iloinen* täytyy varmaan käyttää kyynerpää taktiikkaa ja mennä suoraan asiaan ettei viedä parhaimpia päältä... Kukaan ei koske slushiin.. se on varattu sinkkuudelle...*nauraa**iloinen*... *lähtee metsästämään tyttöjä zhätistä*..*ökkö*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

Posts: 524

#130 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Vip-bileissä tai jossain muualla bileissä kamera mukaa???
Sit kaikista kuva,ja ne ketkää haluaa,ni miten ois punanen sinkku pallukka noitten vihreitten vieree??*joo**ökkö*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

scobl

Posts: 755

#131 • • scobl
oikeastaan olisi 6 pallukkaa ja 6nnen saisi vain sinkut (punainen pallo)! Sitten jos "ei sinkut" haluaa 6 palloa, he muuttuvat sinkuiksi ja saavat pallon, tällä tavalla sinkkulistakin suurenee ja kilpailu rauhoittuu *nauru*

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#132 • • |Cronos| the Moose
scobl... mä en tajunnu yhtään et mitä sä sanoit mut ei se mitään.. en mä yllensäkään tajua muitten puhetta.. siis sinkuille 6 palloa ja sitte "ei-sinkuille" vaan toi 5 palloa. ja sitte se viimeien n pallo olisi punainen jos on sinkku.. senhän vois tehä silla tavalla että viimeinen pallo olisi aina punainen jos on sinkku...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

patis

Posts: 1,158

#133 • • patis 10
tui tui tyttöset *pihkassa*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#134 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Punainen 5 pallon rivi,BINGO!!!! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**nauraa**purr*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

slush

Posts: 685

#135 • • slush
el.diablo: kiitos vaan.. en mä nyt ihan koko elämääni sinkkunakaan haluaisi olla *suru*

--
Miks mulle aina käy näin???

Tiril

Posts: 82

#136 • • Tiril
khihii!

olisi kyllä ihan val ta vaa, jos olisi joku kenen viereen köllähtää aamujen jälkeen ja saisi vaan olla siinä ihan rauhassa... !*pihkassa*
*blush*
mutta....
pieni askel kerrallaan ja kaikki aikanaan...*joo*

i aint in a hurry..

*plur* you all!

ainiin toon ihan ihku *purr*

--
*plur* you all!

|Cronos|

Posts: 1,118

#137 • • |Cronos| the Moose
Slush... niin varmaan joo.. yritä nyt ymmärtää minua... mun mielikuvar murtuu...*nyyh*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

slush

Posts: 685

#138 • • slush
el.diablo: ei,ei.. mä en ymmärrä mua enää ollenkaan!*eiei**eiei**eiei*

--
Miks mulle aina käy näin???

nigel

Posts: 792

#139 • • nigel
tfo, tääl (sinkkuluukussa) on ollu ihan jees olla sun kämppis..
mut voisitko pliis ens kerralla pistää sen voi-paketin jääkaappiin käytön jälkeen.
plus jos viittisit nää sun pyykkis korjaa pois lattialta..
muuten ihan jees. :)

sinkkuilu eläköön.. minussa..

hmm.. vois kyl olla jees vähittellen etsii uutta kämppää..
:)
kovas

Posts: 1,522

#140 • • kovas Kristo
no joo on..

tfo *iloinen*