pienenä ongelmana on se ettei nikit yleensä kerro minkä sukupuolen kaveri on, eikä whoisista yleensä kuvia löydy... lista kaikista tyttöjen nikeistä ja viereen "sinkkupallukka"
minäkin olen vapaata hedelmää.......elikkäs niinku listaan itseni myös sinkuksi teknotipuksi....joka komeaan ja värikkääseen teknokukkoon tutustuessaan vois vaikka luopuakin tästä etutittelistään....josta olenkin jo kohtis kauan kynsin ja hampain pitänyt kiinni....nyt saa siis riittää....tahtoo jonkun jonka kanssa aamubileitten jälkeen vois vaihtaa kokemuksia iltapäivään asti sängyssä...ja sitte taas hankkii yhessä uusia kokemuksia...
Nii helppohan on sanoa et kuva pakollieksi kun on kuvia ittestään... *suru* Kun musta ei oo mitään kuvia paitsi muutama jostain huonoista puolista ja sillee
Scobl.. toi lsita on täl hetkel kyl aika helkutin pieni ja lyhyt...tulee kyl aika pahast kilpailua jne.. täytyy varmaan käyttää kyynerpää taktiikkaa ja mennä suoraan asiaan ettei viedä parhaimpia päältä... Kukaan ei koske slushiin.. se on varattu sinkkuudelle...*nauraa*... *lähtee metsästämään tyttöjä zhätistä*..
Vip-bileissä tai jossain muualla bileissä kamera mukaa???
Sit kaikista kuva,ja ne ketkää haluaa,ni miten ois punanen sinkku pallukka noitten vihreitten vieree??
oikeastaan olisi 6 pallukkaa ja 6nnen saisi vain sinkut (punainen pallo)! Sitten jos "ei sinkut" haluaa 6 palloa, he muuttuvat sinkuiksi ja saavat pallon, tällä tavalla sinkkulistakin suurenee ja kilpailu rauhoittuu
scobl... mä en tajunnu yhtään et mitä sä sanoit mut ei se mitään.. en mä yllensäkään tajua muitten puhetta.. siis sinkuille 6 palloa ja sitte "ei-sinkuille" vaan toi 5 palloa. ja sitte se viimeien n pallo olisi punainen jos on sinkku.. senhän vois tehä silla tavalla että viimeinen pallo olisi aina punainen jos on sinkku...
tfo, tääl (sinkkuluukussa) on ollu ihan jees olla sun kämppis..
mut voisitko pliis ens kerralla pistää sen voi-paketin jääkaappiin käytön jälkeen.
plus jos viittisit nää sun pyykkis korjaa pois lattialta..
muuten ihan jees. :)
sinkkuilu eläköön.. minussa..
hmm.. vois kyl olla jees vähittellen etsii uutta kämppää..
:)