SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,678,275 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#19641 • • Edited Aurinkoneiti
Olisi tietenkin mahtavaa saada mies, joka ymmärtää selvänäköisyyttäni, tapahtumien ennaltanäkemistä ja tietämistä, henkimaailman olentojen näkemistä ja aurojen näkemistä. Tähän asti ei ole tapahtunut näin. Viimeksi lähes järkytin erään tyypin :)
Shamanismi ja veganismi on osa elämääni.
tommib

Posts: 3,204

#19642 • • tommib

Replying to SINKKULUUKKU:

Olisi tietenkin mahtavaa saada mies, joka ymmärtää selvänäköisyyttäni, tapahtumien ennaltanäkemistä ja tietämistä, henkimaailman olentojen näkemistä ja aurojen näkemistä. Tähän asti ei ole tapahtunut näin. Viimeksi lähes järkytin erään tyypin :)
Shamanismi ja veganismi on osa elämääni.



Miten tuolla onnistuu peläsyttämään miehen? Pienestä säikkyi minusta, tai sit johtuu etten itse olen ihan peruserkki:)

Miten moni nainen ymmärtää ikäistäni (35v) elämäntapareivaajaa, joka fanittaa mangaa/animea (kerää kumpaakin plus graafisia novelleja), kerää musakkia hulluna. Ja vielä kiinnostunut noituudesta, gaialaisuudesta, yliluonnollisesta, viktoriaanisesta Lontoosta, Jack The Ripperistä ja japanin kulduurista? Ei muuten ole helppoa löytää ymmärtävää ihmistä *nauru*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#19643 • • Aurinkoneiti

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Olisi tietenkin mahtavaa saada mies, joka ymmärtää selvänäköisyyttäni, tapahtumien ennaltanäkemistä ja tietämistä, henkimaailman olentojen näkemistä ja aurojen näkemistä. Tähän asti ei ole tapahtunut näin. Viimeksi lähes järkytin erään tyypin :)
Shamanismi ja veganismi on osa elämääni.
---


Miten tuolla onnistuu peläsyttämään miehen? Pienestä säikkyi minusta, tai sit johtuu etten itse olen ihan peruserkki:)

Miten moni nainen ymmärtää ikäistäni (35v) elämäntapareivaajaa, joka fanittaa mangaa/animea (kerää kumpaakin plus graafisia novelleja), kerää musakkia hulluna. Ja vielä kiinnostunut noituudesta, gaialaisuudesta, yliluonnollisesta, viktoriaanisesta Lontoosta, Jack The Ripperistä ja japanin kulduurista? Ei muuten ole helppoa löytää ymmärtävää ihmistä *nauru*



Hyvin taisin onnistua, koska tyyppi piti minua lähestulkoon hulluna. Kerroin mitä näin hänestä. :)
tyypin aura oli musta.
Ei ole helppo löytää oikeaa ihmistä, mutta ei kai ole tarkoitus löytää 100% samankaltaista ihmistä. Itse en voi kuin luottaa löytäväni rakkauden.
siveys

Posts: 2,492

#19644 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:


Hyvin taisin onnistua, koska tyyppi piti minua lähestulkoon hulluna.


Hmm.. Olet varmaan miettinyt, että sekin on ihan mahdollista, että sä olet "lähestulkoon hullu" ja sun näkemäsi aurat ja henkimaailman olennot on sun mielesi tuotetta, joilla ei ole mitään yhteyttä todellisiin asioihin nykyisyydessä tai tulevaisuudessa muuten kuin sun mielesi ja toimintasi kautta.

Miten tämä mahdollisuus vaikuttaa siihen millä tavoin toivoisit unelmiesi kumppanin suhtautuvan erityisiin kykyihisi? Millä tavalla sinä siis toivoisit hänen "ymmärtävän" kykyjäsi?
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#19645 • • Edited Aurinkoneiti

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Hyvin taisin onnistua, koska tyyppi piti minua lähestulkoon hulluna.

---

Hmm.. Olet varmaan miettinyt, että sekin on ihan mahdollista, että sä olet "lähestulkoon hullu" ja sun näkemäsi aurat ja henkimaailman olennot on sun mielesi tuotetta, joilla ei ole mitään yhteyttä todellisiin asioihin nykyisyydessä tai tulevaisuudessa muuten kuin sun mielesi ja toimintasi kautta.

Miten tämä mahdollisuus vaikuttaa siihen millä tavoin toivoisit unelmiesi kumppanin suhtautuvan erityisiin kykyihisi? Millä tavalla sinä siis toivoisit hänen "ymmärtävän" kykyjäsi?



Sitten maailmassa on samanlaisia hulluja tuhansittain,
.Vastaus kysymykseesi löytyy
kysymyksestäsi ja vastauksestani.
Miksi olisin hullu, jos tietämäni asiat ovat todella tapahtuneet?
lopez

Posts: 1,972

#19646 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to SINKKULUUKKU:


---
cut
---
Hmm.. Olet varmaan miettinyt, että sekin on ihan mahdollista, että sä olet "lähestulkoon hullu" ja sun näkemäsi aurat ja henkimaailman olennot on sun mielesi tuotetta, joilla ei ole mitään yhteyttä todellisiin asioihin nykyisyydessä tai tulevaisuudessa muuten kuin sun mielesi ja toimintasi kautta.


Edustaako tuo nyt sitä paljon puhuttua "avointa ajattelutapaa", jossa yhden suunnan spekuloinnilla haetaan myötätuntoista vaihtoehtoarvoa eimihinkäänuskovien de faktana tulkitsemaan maailmannäkemykseen vai oletko vilpittömin mielin aiheesta ajatuksia vaihtamassa?

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

siveys

Posts: 2,492

#19647 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:


Sitten maailmassa on samanlaisia hulluja tuhansittain,
.Vastaus kysymykseesi löytyy
kysymyksestäsi ja vastauksestani.
Miksi olisin hullu, jos tietämäni asiat ovat todella tapahtuneet?



Tunnen oloni nyt vähän tyhmäksi kun en kovasti yrittämälläkään kykene lukemaan tästä vastausta kysymykseeni.. :/
Cloud

Posts: 2,162

#19648 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Hyvin taisin onnistua, koska tyyppi piti minua lähestulkoon hulluna.

---

Hmm.. Olet varmaan miettinyt, että sekin on ihan mahdollista, että sä olet "lähestulkoon hullu" ja sun näkemäsi aurat ja henkimaailman olennot on sun mielesi tuotetta, joilla ei ole mitään yhteyttä todellisiin asioihin nykyisyydessä tai tulevaisuudessa muuten kuin sun mielesi ja toimintasi kautta.

Miten tämä mahdollisuus vaikuttaa siihen millä tavoin toivoisit unelmiesi kumppanin suhtautuvan erityisiin kykyihisi? Millä tavalla sinä siis toivoisit hänen "ymmärtävän" kykyjäsi?



Musta tässä on oikeasti pointtia joskin erilailla ajateltuna yleisestikin tämän topicin juttuihin.
Ja kysynkin onko ihmiset oikeasti ajatelleet mitä te sitten Tarjoatte sille toiselle?

Tässä on nyt selkeästi tullut selväksi, että immeiset täällä pitää hyväksyä JUST eikä melkein sellaisena kuin olette ja hei aika helkutin exentristä porukkaa täältäkin löytyy. Siihen kun vielä päälle laitetaan tää mä rakastan itseäni ja se riittää ajatusmalli niin aika vaikeaa siinä on sillä tulevalla kumppanilla jossei se ole täydellinen "klooni" tai Toisen onneen puhtaasti elävä immeinen.

Edit. Poistetaas turha toisto.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

siveys

Posts: 2,492

#19649 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:


Edustaako tuo nyt sitä paljon puhuttua "avointa ajattelutapaa", jossa yhden suunnan spekuloinnilla haetaan myötätuntoista vaihtoehtoarvoa eimihinkäänuskovien de faktana tulkitsemaan maailmannäkemykseen[?]


Anteeksi.. Siis mitä? En ymmärtänyt tästä nyt oikein mitään.. Myötätuntoista vaihtoehtoarvoa? Voitko selventää?

vai oletko vilpittömin mielin aiheesta ajatuksia vaihtamassa?


Itse pidän monia uskomuksiani mahdollisesti todellisuuden vastaisina, mutta koska koen niiden olevan lopulta kuitenkin arvomaailmani mukaisesti elämääni positiiviseen suuntaan ohjailevia, en koe tarvetta muutta tai edes yrittää haastaa niitä.

Tämä nostaa esiin kysymyksen siitä miten toivoisin läheisteni (esimerkiksi seurustelukumppanin) suhtautuvan näihin uskomuksiini. Haluaisinko että hän haastaa näkemyksiäni mikäli hän omaa erilaisia näkemyksiä? Haluaisinko, että hän haastaa omat näkemyksensä ja pyrkii löytämään uskon samankaltaisiin asioihin kuin minä? Haluaisinko, että kummatkin haastaisimme uskomuksiamme ja etsisimme tilalle yhteisiä ja yhdessä hyväksytyn arvomaailman mukaisia uskomuksia? Vai haluaisinko, että uskomuksemme pysyisivät erilaisina ilman että kumpikaan haastaa toisen uskomuksia, mutta löytäisimme silti kunnioituksen ja hyväksynnän näille läheisen ihmisen erilaisllle uskomuksille?

Kyllä musta itsestäni tuntuu siltä, että olen ihan vilpittömin mielin vaihtamassa ajatuksia.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#19650 • • Aurinkoneiti

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Sitten maailmassa on samanlaisia hulluja tuhansittain,
.Vastaus kysymykseesi löytyy
kysymyksestäsi ja vastauksestani.
Miksi olisin hullu, jos tietämäni asiat ovat todella tapahtuneet?
---


Tunnen oloni nyt vähän tyhmäksi kun en kovasti yrittämälläkään kykene lukemaan tästä vastausta kysymykseeni.. :/


Ei se mitään.
SkeZ

Posts: 98

#19651 • • SkeZ Teknoshamaani

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Hyvin taisin onnistua, koska tyyppi piti minua lähestulkoon hulluna.

---

Hmm.. Olet varmaan miettinyt, että sekin on ihan mahdollista, että sä olet "lähestulkoon hullu" ja sun näkemäsi aurat ja henkimaailman olennot on sun mielesi tuotetta, joilla ei ole mitään yhteyttä todellisiin asioihin nykyisyydessä tai tulevaisuudessa muuten kuin sun mielesi ja toimintasi kautta.

Miten tämä mahdollisuus vaikuttaa siihen millä tavoin toivoisit unelmiesi kumppanin suhtautuvan erityisiin kykyihisi? Millä tavalla sinä siis toivoisit hänen "ymmärtävän" kykyjäsi?



Pitkästä aikaa tulin kurkkaamaan, että mitä tänne kuuluu ja kappas - mielenkiintoinen aihe käsillä! :D

Miten henkimaailmoista voi tietää varmuudella suuntaan taikka toiseen? "Todellinen asia" voi olla muutakin kuin mitä voimme viidellä pääaistillamme subjektiivisesti havaita. Aistimme aika hatarasti myös infrapunaa/ultraviolettiä, radioaaltoja, matkapuhelinverkkoa ja vastaavia. Näillä kaikilla kuitenkin on vaikutusta solutasolla. Jotkut ovat näillekin herkkiä ja sitä kutsutaan kai "sähköyliherkkyydeksi" tms, aistivat siis sähköasiat herkemmin kuin muut, joillain on myös aistit yliherkät, mutta mä nimän ne positiivisemmin hallitsemattomiksi supervoimiksi! :D

Itsellä ei moisia selvänäkemis-skillejä ole, mutta tunnen monia ketkä uskovat näitä omaavansa ja suhtaudun avoimesti heidän näkemyksiinsä, sillä en halua olla jumissa omissa ajattelumalleissani. Erilaisia tuntemuksia ja intuitiivisiä fiiliksiä olen kyllä shiatsu-hoidoissani saanut ja ne laittavat pohtimaan, että miten 'järjissään' sitä loppu peleissä on, mutta väliäkö tuolla kunhan on hyvä meininki :D Joskus 'järjissään' olevat 'normaalit ihmiset' tuntuvat ehkä hulluimmilta unissakävelijöiltä, mutta se on ehkä toinen juttu se...

Loppu peleissä kaikki, myös kiinteä aine, on vain pikkuruisten juttujen värähtelyä. Tämän vuoksi kvanttifysiikan etenemistä on mielenkiintoista seurata, sillä oman näkemykseni mukaan sen kautta ihmisen tosi asioiksi todistetut asiat ja henkimaailma lähentyvät toisiaan. Tiede tulee kuitenkin aina luontoa jäljessä.

Villinä visiona olen tuumaillut, että kvanttimaailman ajan merkityksettömyyden ja mahdollisuuksien todellisuudessa eläessämme vaikutamme jokaisella toimellamme siihen, mitä todellisuus-polkua havainnoimme. Kaikki mahdolliset vaihtoehdot tapahtuvat lukemattomissa rinnakkaisulottuvuuksissa joka tapauksessa, ja on vain valittava, että mihin niistä haluaa oman tietoisuutensa kuljettaa. Tämän vuoksi pienelläkin teolla voi olla kauas kantoiset seuraukset. Visiossani ajatukset muokkaavat myös näitä valintoja ja siten ajatuksilla on merkitystä :)

Tää oli ihan veikee pätkä aiheesta:


Kukin tyylillään! :D
Placeboa kaksin käsin nassuun, ni on jengillä parempi fiilis :D
lopez

Posts: 1,972

#19652 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to SINKKULUUKKU:


---
cut
---
Myötätuntoista vaihtoehtoarvoa? Voitko selventää?
---
vai oletko vilpittömin mielin aiheesta ajatuksia vaihtamassa?
---
Kyllä musta itsestäni tuntuu siltä, että olen ihan vilpittömin mielin vaihtamassa ajatuksia.


Myötätuntoista siis siinä mielessä, että olisit tietoisesti pyrkinyt (vilpittömän vaihtoehdon esittämisen sijaan.. siis aurinkoneidille) kyseenalaistamaan em. nimimerkin takana vaikuttavan henkilön sisäistämää elämän- ja maailmannäkemystä, ja tätä kautta esittämään esim. oman vastaavasi ikäänkuin arvokkaammassa valossa vasten hänen omaansa. Ymmärtääkseni siitä ei kuitenkan ollut kyse joten kohdistankin kritiikin tällä haava itseeni toteamalla hetkellisen johtopäätökseni saavuttaneen kenties turhankin kärjistetyn muodon. Hienoa kuitenkin, että - näin itseäsi lainaten - olet vilpittömin mielin vaihtamassa ajatuksia. :)

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

NwB

Posts: 327

#19653 • • Edited NwB
Itseäsi.. Minä rakastan itseäsi. Jotenkin turn-off.

Muutenkin noi selvänäkemiset kriippaa mua. Esimerkiksi kun se pikkutyttö katos Tampereella, niin jollain astraaliforumilla oli joku jo haistanut mullan hajun. Tosi kiva. ..Nii ja virolaiset.

--
Jee! Kumpi voitti!!

aada

Posts: 736

#19654 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Kumppanin metsästyksestä...

Kun hakemalla haemme itsellemme kumppania, sitä "toista puolikasta" jotta tuntisimme olevamme kokonaisia, haemme yleensä egon määrittelemien ja hyväksymien piirteiden mukaista ihmistä, ja usein nämä hakukriteerit ovat suoraan sanottuna aika mahdottomia.

---

Ihan mielenkiinnosta.. Onko ihmisillä siis oikeasti yleisestikin ottaen jotain selkeitä kriteereitä etukäteen? Itselläni homma tuntuu toimivan enemmänkin sillain että on jotain heikkoja preferensseja, mutta ne ei muodosta mitään selkeitä rajoja vaan lähinnä ohjaa huomiota herkemmin tiettyihin suuntiin..

Yritän olla kohtaamieni ihmisten suhteen lähtökohtaisesti avoimella mielellä, mutta sitten matkan varrella (usein ikävän nopeastikin) poimin toisesta kaikenlaista ominaisuuksia, jotka herättää mun sisälläni varoituskelloja ja ikäviä tuntemuksia kunnes totean, että ei tää tyyppi nyt ehkä kuitenkaan oo semmonen jota mä haluaisin elämääni.. "I'm pretty fine without you, thank you!"

Dear Eki, olenko normaali?

Ps. Voisko joku kertoa mulle, että mikä toi ego on? Sillai että tämmönen vähän tyhmempikin ihminen tajuaa..



Mulla on ainakin ehdottomasti kriteerejä. Olisi kauheaa ajanhaaskausta "olla avoin" kaikelle. Itse tunnen itseni niin hyvin ja tiedän mitä haluan, että tiedän suoraan ne jutut, joista ei voi neuvotella ja joiden kanssa en voi elää. Eli en edes lähde tutustumaan tällaiseen ihmiseen tai lopetan tapailun heti jos joku tällainen asia tulee ilmi.

Mulle on esim. tärkeää, että miehellä on samankaltaiset poliitiset ajatukset kuin itselläni. En vaan pysytyisi olla muunlaisen kanssa. Jotenkin koko ajatusmaailma olisi niin erilainen, ettei siitä mitään tulisi. Jotain tällaisia nopeasti huomattavia kriteerejä on. Myös esim. jos mies kohtelisi minua huonosti, en katselisi sitä.
NwB

Posts: 327

#19655 • • NwB
Hitto, unohdin äänestää.

--
Jee! Kumpi voitti!!

aikkis

Posts: 102

#19657 • • aikkis
Vielä ehtii äänestää, kasiin saakka on ovet auki :) En kyllä tiedä, miten tämä sinkkuluukkuun liittyy, mutta menköön :D
NwB

Posts: 327

#19658 • • NwB

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Hitto, unohdin äänestää.
---


Toi on kanssa yksi...



Olen otettu että pohdit potentiaaliani ehdokkaaksesi, mutten ole tällä haavaa järin innostunut ottamaan selvää muista epäkohdista. Sen sijaan voisit kokeilla löytämään itsesi. Sen ei pitäisi olla ylivoimaisen hankalaa, ottaen että tunnet henkilön.

..Tai ehkä mä voisin panna sut tajuttomaksi, mutta enempää en lupaa.

--
Jee! Kumpi voitti!!

NwB

Posts: 327

#19659 • • Edited NwB
Rakkaus on kauniita asioita. Jos tiedät jo kaiken kauniin, ei toiselle jää mitään annettavaa.
(Tahtoisin sanoa kauniita ajatuksia, mutten uskalla.)

--
Jee! Kumpi voitti!!

Cloud

Posts: 2,162

#19660 • • Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

Rakkaus on kauniita asioita. Jos tiedät jo kaiken kauniin, ei toiselle jää mitään annettavaa.
(Tahtoisin sanoa kauniita ajatuksia, mutten uskalla.)



Mutta ei kai kukaan tiedä kaikkea kaunista? Eihän? cat eyes - eiihääään?


Rakkaus on epäitsekästä toisen huomioimista. Mutta jos toinen ei vastaa tähän olet kusessa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.