SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,702,825 views

aada

Posts: 736

#18401 • • aada
Ahdistavaa kun on ihastunut, muttei nää siinä mitään järkeä tai yhteistä tulevaisuutta. Nyt sitten koitan vältellä kyseistä ihmistä parhaani mukaan, ettei siitä mitään kehkeytyisi. Ristiriitaista - toisaalta koitan koko ajan päästä hänen seuraansa, koska yhdessä on niin kivaa, mutta taas toisaalta koitan vältellä kyseistä ihmistä, etten innostaisi liikaa.
Freja

Posts: 8,774

#18402 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 19.12.2009 15:51:
Ahdistavaa kun on ihastunut, muttei nää siinä mitään järkeä tai yhteistä tulevaisuutta. Nyt sitten koitan vältellä kyseistä ihmistä parhaani mukaan, ettei siitä mitään kehkeytyisi. Ristiriitaista - toisaalta koitan koko ajan päästä hänen seuraansa, koska yhdessä on niin kivaa, mutta taas toisaalta koitan vältellä kyseistä ihmistä, etten innostaisi liikaa.



Ite taas toivoisin tollases tilantees sitä suoraa puhetta.. Mikään ei oo ahistavampaa tai masentavampaa kuin se, että yhtäkkiä toinen alkaa välttelemään eikä itse ymmärrä syytä, miksi.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#18403 • • Edited Jone Archibald Haddock

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 18.12.2009 23:56:
Välillä on ihan oikeasti jokin syy siihen, ettei voi eikä pysty tekemään jotakin, ja siitä on oikeus kertoa ja oikeus tulla myös kuulluksi. Kenenkään ei tarvitse olla räsynukke, ellei itse sitä halua, kuten sinä aiemmin ilmaisit haluavasi.



Joo, välillä on ihan oikeita syitä siihen ettei toiselle oikein pysty antamaan läheisyyttä ja kumppanuutta vaikka oikeastaan kovasti haluaisiki. En sit tiedä teistä muista, mutta niiden "oikeiden syiden" lisäksi mulla itselleni on aika ajoin laiskiaisen seksivietti muutenkin (ilman mitään sen kummempaa syytä kuin että olen puuhastellut kaikkea muuta kunnes "olen väsynyt") - olen kausittain huomattavasti enemmän mukavuuden- kuin läheisyydenhaluinen enkä millään viitsisi vaivautua fyysiseen kanssakäymiseen mikäli kuuntelisin puhtaasti nuppiani ja viestisin siellä ensimmäisenä tapahtuvan reaktion pihalle.

Jos sitä sit niinku oikeasti eläisi ton mukaan parisuhteessa, niin kyllä mä uskon että asettaisin silloin itseni aika dominoivaan asemaan kumppaniini nähden ja aiheuttaisin suhteeseen ihan tarpeettomia ryppyjä. Niinpä koitan vetää itsestäni "no ehdottomasti"-kortin pihalle aina kuin mahdollista "ei kyl millään jaksa"-kortin sijaan ja jälkeenpäin oon käytännössä aina ollut itsekin tyytyväinen että suostuin jättämään nukkumisen tai sohvalla levyttämisen vähemmälle.

Jos ei pysty niin ei pysty - se on ihan reggae. Mut jos pystyy niin melkeinpä kantsis kyllä kaikkien kannalta.
aada

Posts: 736

#18404 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 19.12.2009 16:02:
---
aada, 19.12.2009 15:51:
Ahdistavaa kun on ihastunut, muttei nää siinä mitään järkeä tai yhteistä tulevaisuutta. Nyt sitten koitan vältellä kyseistä ihmistä parhaani mukaan, ettei siitä mitään kehkeytyisi. Ristiriitaista - toisaalta koitan koko ajan päästä hänen seuraansa, koska yhdessä on niin kivaa, mutta taas toisaalta koitan vältellä kyseistä ihmistä, etten innostaisi liikaa.

---


Ite taas toivoisin tollases tilantees sitä suoraa puhetta.. Mikään ei oo ahistavampaa tai masentavampaa kuin se, että yhtäkkiä toinen alkaa välttelemään eikä itse ymmärrä syytä, miksi.



Niin, olisihan se ihan reilua. Olen vaan jotenkin niin kaino tälläisissä ihastumisissa, etten millään kehtaisi asiasta puhua.
Freja

Posts: 8,774

#18405 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 19.12.2009 16:16:
---
Freja, 19.12.2009 16:02:
---
aada, 19.12.2009 15:51:
Ahdistavaa kun on ihastunut, muttei nää siinä mitään järkeä tai yhteistä tulevaisuutta. Nyt sitten koitan vältellä kyseistä ihmistä parhaani mukaan, ettei siitä mitään kehkeytyisi. Ristiriitaista - toisaalta koitan koko ajan päästä hänen seuraansa, koska yhdessä on niin kivaa, mutta taas toisaalta koitan vältellä kyseistä ihmistä, etten innostaisi liikaa.

---


Ite taas toivoisin tollases tilantees sitä suoraa puhetta.. Mikään ei oo ahistavampaa tai masentavampaa kuin se, että yhtäkkiä toinen alkaa välttelemään eikä itse ymmärrä syytä, miksi.

---


Niin, olisihan se ihan reilua. Olen vaan jotenkin niin kaino tälläisissä ihastumisissa, etten millään kehtaisi asiasta puhua.



Yritä kuitenkin, ettei satuttaisi toista enempää.

Ehkä siks itel osuu tää niin pahasti, ku ei oo yks tai kaksikaan kertaa, ku mulle tehty just noin, ja se on aina jättänyt muhun jälkensä, joka ilmenee sitten epävarmuutena ja tunteiden piilottamisena. Jossain vaiheessa jos uskallan sitten näyttää tai kertoa tunteistani, olen jo ehkä hieman valmiiksi luovuttanut, kun "aina mulle käy näin" että kaikki menee vituiks vaikka kuinka olis vaikuttanut lupaavalta aluksi. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#18406 • • Edited Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Jone, 19.12.2009 16:12:

Niinpä koitan vetää itsestäni "no ehdottomasti"-kortin pihalle aina kuin mahdollista "ei kyl millään jaksa"-kortin sijaan ja jälkeenpäin oon käytännössä aina ollut itsekin tyytyväinen että suostuin jättämään nukkumisen tai sohvalla levyttämisen vähemmälle.

Jos ei pysty niin ei pysty - se on ihan reggae. Mut jos pystyy niin melkeinpä kantsis kyllä kaikkien kannalta.



Agreed. *joo*

Tuollaisissa tilanteissa ei ole mitään ehdotonta stoppia, joista itse puhuin aiemmin (esim. niin totaaliväsymys, että nukahtelee pystyyn - tätä tulee harrastettua itse ainakin niin kauan kunnes vaihdan kolmivuorotyön kohta toisenlaiseen duuniin). Itsekin tullut todettua, että kyllä tuollaisesta tsemppaamisesta jää parempi fiilis molemmille. Vaatiihan se tietynlaista suhtautumista itseltä, mutta kyllä se kannattaa aina kun vain rahkeet riittää.
Laskeuma

Posts: 240

#18407 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
joo o seura vois olla kivaa.

tääl korves yksin istuminen mitää maailman mahtavinta ole. kun ainoa seuralainen on tuo tinnitus.

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

aada

Posts: 736

#18408 • • aada
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?
Avatar
#18409 • • Reivaaja Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?



Ei. Kaksi laivaa kohtaa yössä ja yhteisellä sopimuksella jää kansainvälisille vesille seilaamaan, kunnes on viisumit kunnossa sekä laiton lasti purettu.

Fuckbuddies!
Mikcore

Posts: 914

#18410 • • Mikcore Eternity has passed

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?



No sanalla sanoen ei.

Toisaalta ei kai siinä mitään menetä jos on jotain
mukavaa ajanvietettä, varsinkaan jos parempaa ei ole näköpiirissä :)
aada

Posts: 736

#18411 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Mikcore, 21.12.2009 19:58:
---
aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?

---


No sanalla sanoen ei.

Toisaalta ei kai siinä mitään menetä jos on jotain
mukavaa ajanvietettä, varsinkaan jos parempaa ei ole näköpiirissä :)



Itse olen aina ajatellut, että tämä on hyvin väärin, tavallaan tuhlata toisen aikaa. Siten en oikein tiedä pystyisinkö edes siihen. Oikeastaan ensimmäistä kertaa edes mietin tälläistä vaihtoehtoa olla jonkun kanssa vähän aikaa tavallaan vain huvin vuoksi. Toisaalta vähän pelottaa sekin, että entä jos en sitten loppupeleissä pystykään siitä toisesta enää irtautumaan?

Outoa, en yleensä ikinä mene näin paljon tunteideni mukaan tai edes ajattele meneväni / toteuttavani niitä todellisuudessa. Haluan kuitenkin oikeasti enemmän järkeen perustuvaa suhdetta.
epicuros

Posts: 7,734

#18412 • • epicuros

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?




Ei tulee täältäkin.

Pidä vaan huoli siitä, että hän on tietoinen sun mielipiteestä niin vältyt turhilta konflikteilta. Tai jos et välty niin etpähän ole tilivelvollinen teoistasi ja saa herra katsoa peiliin. En tiedä kuinka moni mies pystyy käsittelee sellaisen asian järjellä siinä vaiheessa, jos / kun ajan kanssa on ruvennut kiintymään suhun ja tuntee enemmän. Mut onnea joka tapauksessa :)

--
Valid criticism does you a favor.

mrvain

Posts: 143

#18413 • • mrvain What can you do?

Replying to SINKKULUUKKU:

epicuros, 21.12.2009 20:09:
---
aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?

---
Pidä vaan huoli siitä, että hän on tietoinen sun mielipiteestä niin vältyt turhilta konflikteilta.


Ei se tosiaan väärin ole, mutta pidä perkele huolta että toinen tosiaan ymmärtää asian. Älä anna ymmärtää, vaan sano ihan suoraan asian todellinen laita. Se on perseestä sille toiselle sitten myöhemmin kuulla, että ei koskaan olisi kiinnostanutkaan.
Avatar
#18414 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 21.12.2009 20:06:
Itse olen aina ajatellut, että tämä on hyvin väärin, tavallaan tuhlata toisen aikaa. Siten en oikein tiedä pystyisinkö edes siihen. Oikeastaan ensimmäistä kertaa edes mietin tälläistä vaihtoehtoa olla jonkun kanssa vähän aikaa tavallaan vain huvin vuoksi. Toisaalta vähän pelottaa sekin, että entä jos en sitten loppupeleissä pystykään siitä toisesta enää irtautumaan?

Outoa, en yleensä ikinä mene näin paljon tunteideni mukaan tai edes ajattele meneväni / toteuttavani niitä todellisuudessa. Haluan kuitenkin oikeasti enemmän järkeen perustuvaa suhdetta.



Sit se on yksiselitteisesti väärin.


E: Ei nää jutut oo niin vaikeita, joten turha niistä on tehdä vaikeita. Sydämensä seuraaminen on maailman luonnollisin asia.
aada

Posts: 736

#18415 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Reivaaja, 21.12.2009 20:12:
---
aada, 21.12.2009 20:06:
Itse olen aina ajatellut, että tämä on hyvin väärin, tavallaan tuhlata toisen aikaa. Siten en oikein tiedä pystyisinkö edes siihen. Oikeastaan ensimmäistä kertaa edes mietin tälläistä vaihtoehtoa olla jonkun kanssa vähän aikaa tavallaan vain huvin vuoksi. Toisaalta vähän pelottaa sekin, että entä jos en sitten loppupeleissä pystykään siitä toisesta enää irtautumaan?

Outoa, en yleensä ikinä mene näin paljon tunteideni mukaan tai edes ajattele meneväni / toteuttavani niitä todellisuudessa. Haluan kuitenkin oikeasti enemmän järkeen perustuvaa suhdetta.

---


Sit se on yksiselitteisesti väärin.


E: Ei nää jutut oo niin vaikeita, joten turha niistä on tehdä vaikeita. Sydämensä seuraaminen on maailman luonnollisin asia.



Joo, tähän alan kallistua itsekin. Kuitenkin kun olen ihastunut, niin se on sellaista viatonta ja välitän kuitenkin siitä ihmisestä jo sen verran, etten halua aiheuttaa hänelle mitään pahaa ja tosiaan tiedän, että tulisin niin tekemään..

Olen todella huono käymään mitään keskusteluja tai kertomaan missä mennään. Mielestäni se pilaa koko jutun, enkä siksi sitä halua tehdä. Joten ehkä on parempi sitten, etten tee mitään, ellen ole itse varma.

Aiempien kokemusten perusteella kyllä tiedän melkeinpä heti jos haluan jonkun kanssa tosissaan elää, eikä siten mitään ahdistusta ole siitä, että kohtelen toista huonosti, kun olen itse tosissani mukana. Nyt ahdistaa koko ajan, kun tunteitten perusteella olisi kiva tutustua, mutta tiedän järkisyistä, että kohtelisin sitä toista loppupeleissä huonosti, mitä en kuitenkaan haluaisi.
aada

Posts: 736

#18416 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Squeeky, 21.12.2009 20:12:
---
epicuros, 21.12.2009 20:09:
---
aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?

---
Pidä vaan huoli siitä, että hän on tietoinen sun mielipiteestä niin vältyt turhilta konflikteilta.

---

Ei se tosiaan väärin ole, mutta pidä perkele huolta että toinen tosiaan ymmärtää asian. Älä anna ymmärtää, vaan sano ihan suoraan asian todellinen laita. Se on perseestä sille toiselle sitten myöhemmin kuulla, että ei koskaan olisi kiinnostanutkaan.



Joo kun en tosiaan ole mikään paras ilmaisemaan tälläisiä asioita suoraan, kun muutenkin mielummin annan ymmärtää ja vihjailen kun puhun suoraan. Se ei tosiaan ole aina johtanut mihinkään kauniiseen lopputulokseen.
Freja

Posts: 8,774

#18417 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?



Ei todellakaan. Sua aikasemminkin jo quottasin, josta kyllä kävi jo ilmi mun mielipide.
Noin ei saa tehdä toiselle! Ei vaan saa!

Rupee ihan surettaan kun tällasia ihmisiä kuitenkin on *uuh* Tuun surulliseksi, muistuttaa liikaa omista epäonnistumisista ihastumisieni saralla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#18418 • • Reivaaja Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 21.12.2009 20:45:
Ei todellakaan. Sua aikasemminkin jo quottasin, josta kyllä kävi jo ilmi mun mielipide.
Noin ei saa tehdä toiselle! Ei vaan saa!

Rupee ihan surettaan kun tällasia ihmisiä kuitenkin on *uuh* Tuun surulliseksi, muistuttaa liikaa omista epäonnistumisista ihastumisieni saralla.



Miksei, jos homman nimi on molemmille selvä.


Ja ihan oikeassa elämässä toi on ihan arkipäivää. Epä-aito rakkaus on ihan yhtä aitoa sille toiselle jos se sille riittää.


Sulle ei saa tehdä noin. Ei vaan saa.
Freja

Posts: 8,774

#18419 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

Reivaaja, 21.12.2009 21:01:
Miksei, jos homman nimi on molemmille selvä.



Mutta onko molemmille selvä? Itse ymmärtänyt aadan kirjoituksista, että ei ole.


Ja ihan oikeassa elämässä toi on ihan arkipäivää. Epä-aito rakkaus on ihan yhtä aitoa sille toiselle jos se sille riittää.

Sulle ei saa tehdä noin. Ei vaan saa.


Kenellekään ei saisi tehdä noin, jos toisella on aitoja tunteita ja toinen antaa ymmärtää olevansa ihastunut ja osoittaa "etenemismahdollisuuden" merkkejä, vaikka todellisuudessa ei näitä näekään. Se on suoraa kusetusta toista kohtaan ja hemmetin väärin.

Ja ei, tästä mä en jousta. Mä en vaan hyväksy tätä millään muotoa. Mun mielestä ihmisillä pitäis olla tarpeeks munaa kertoa, että ei ole niin paljoa toisesta kiinnostunut että näkisi tulevaisuutta yhdessä.

Kerran eräs säätö mulle totesi, ettei kaipaa suhdetta tai muutakaan, mutta paneminen olis kivaa. Kaikki muut on antanut ymmärtää muuta.

Se on oma moka, jos sitten sattuu ihastumaan toiseen liikaa ja kuvittelemaan liikoja vaikka toinen on kertonut, ettei enempiä tahdo.
Se, että ihastuu toiseen hurjasti, ja tämä osapuoli antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut, ja yhtäkkiä vaan selviää ettei hän muuta halunnutkaan, on vaan ihan väärin.

Ähh en halu ees puhua enempää asiasta ku tulee vaan liikaa oma historia mieleen ja tää johtaa itkufiilikseen. Niin monilta sydänsuruilta olisin välttynyt, jos mulle oltais oltu rehellisiä. Ei tässä oikeen jaksa enää luottaa siihen, että pysyvä onni osuisi omalle kohdalleen.

Kun ees tietäis, mikä itessä on niin vikana, ettei mun kanssa halua kukaan seurustella.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mrvain

Posts: 143

#18420 • • mrvain What can you do?

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 21.12.2009 21:12:
Ähh en halu ees puhua enempää asiasta ku tulee vaan liikaa oma historia mieleen ja tää johtaa itkufiilikseen. Niin monilta sydänsuruilta olisin välttynyt, jos mulle oltais oltu rehellisiä. Ei tässä oikeen jaksa enää luottaa siihen, että pysyvä onni osuisi omalle kohdalleen.


Sama juttu. Eipä tuolle nyt mitään voi.

Jos suoraan asian sanominen on vaikeeta, kannattaa tosiaan unohtaa koko juttu. Vaikea ymmärtää, miksi toisille rehellisenä oleminen ja puhuminen on vaikeeta. Eniten se sattuu, kun ollaan hiljaa ja ei kerrota mikä on vikana. Sattuu niin vitusti. Mutta kuitenkin, eipä oma elämä saa tuommoiseen kaatua, vaan täytyy porskuttaa vain etiäpäin. Vaikka tiukkaahan se tekee päivittäin.