19,912 posts, 996 pages, 8,079,048 views
Replying to SINKKULUUKKU:
aada, 19.12.2009 15:51:
Ahdistavaa kun on ihastunut, muttei nää siinä mitään järkeä tai yhteistä tulevaisuutta. Nyt sitten koitan vältellä kyseistä ihmistä parhaani mukaan, ettei siitä mitään kehkeytyisi. Ristiriitaista - toisaalta koitan koko ajan päästä hänen seuraansa, koska yhdessä on niin kivaa, mutta taas toisaalta koitan vältellä kyseistä ihmistä, etten innostaisi liikaa.
Vampyrella, 18.12.2009 23:56:
Välillä on ihan oikeasti jokin syy siihen, ettei voi eikä pysty tekemään jotakin, ja siitä on oikeus kertoa ja oikeus tulla myös kuulluksi. Kenenkään ei tarvitse olla räsynukke, ellei itse sitä halua, kuten sinä aiemmin ilmaisit haluavasi.
Freja, 19.12.2009 16:02:
---
Ahdistavaa kun on ihastunut, muttei nää siinä mitään järkeä tai yhteistä tulevaisuutta. Nyt sitten koitan vältellä kyseistä ihmistä parhaani mukaan, ettei siitä mitään kehkeytyisi. Ristiriitaista - toisaalta koitan koko ajan päästä hänen seuraansa, koska yhdessä on niin kivaa, mutta taas toisaalta koitan vältellä kyseistä ihmistä, etten innostaisi liikaa.
---
Ite taas toivoisin tollases tilantees sitä suoraa puhetta.. Mikään ei oo ahistavampaa tai masentavampaa kuin se, että yhtäkkiä toinen alkaa välttelemään eikä itse ymmärrä syytä, miksi.
aada, 19.12.2009 16:16:
---
Freja, 19.12.2009 16:02:
---
---
Ite taas toivoisin tollases tilantees sitä suoraa puhetta.. Mikään ei oo ahistavampaa tai masentavampaa kuin se, että yhtäkkiä toinen alkaa välttelemään eikä itse ymmärrä syytä, miksi.
---
Niin, olisihan se ihan reilua. Olen vaan jotenkin niin kaino tälläisissä ihastumisissa, etten millään kehtaisi asiasta puhua.
Jone, 19.12.2009 16:12:
Niinpä koitan vetää itsestäni "no ehdottomasti"-kortin pihalle aina kuin mahdollista "ei kyl millään jaksa"-kortin sijaan ja jälkeenpäin oon käytännössä aina ollut itsekin tyytyväinen että suostuin jättämään nukkumisen tai sohvalla levyttämisen vähemmälle.
Jos ei pysty niin ei pysty - se on ihan reggae. Mut jos pystyy niin melkeinpä kantsis kyllä kaikkien kannalta.
aada, 21.12.2009 19:45:
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?
Olisiko ihan väärin ja ihan tyhmää tutustua ihmiseen, käydä treffeillä, nukkua yhdessä, harrastaa seksiä tms. jos ei oikeasti näe mitään yhteistä tulevaisuutta?
Mikcore, 21.12.2009 19:58:
---
---
No sanalla sanoen ei.
Toisaalta ei kai siinä mitään menetä jos on jotain
mukavaa ajanvietettä, varsinkaan jos parempaa ei ole näköpiirissä :)
epicuros, 21.12.2009 20:09:
---
---
Pidä vaan huoli siitä, että hän on tietoinen sun mielipiteestä niin vältyt turhilta konflikteilta.
aada, 21.12.2009 20:06:
Itse olen aina ajatellut, että tämä on hyvin väärin, tavallaan tuhlata toisen aikaa. Siten en oikein tiedä pystyisinkö edes siihen. Oikeastaan ensimmäistä kertaa edes mietin tälläistä vaihtoehtoa olla jonkun kanssa vähän aikaa tavallaan vain huvin vuoksi. Toisaalta vähän pelottaa sekin, että entä jos en sitten loppupeleissä pystykään siitä toisesta enää irtautumaan?
Outoa, en yleensä ikinä mene näin paljon tunteideni mukaan tai edes ajattele meneväni / toteuttavani niitä todellisuudessa. Haluan kuitenkin oikeasti enemmän järkeen perustuvaa suhdetta.
Reivaaja, 21.12.2009 20:12:
---
aada, 21.12.2009 20:06:
Itse olen aina ajatellut, että tämä on hyvin väärin, tavallaan tuhlata toisen aikaa. Siten en oikein tiedä pystyisinkö edes siihen. Oikeastaan ensimmäistä kertaa edes mietin tälläistä vaihtoehtoa olla jonkun kanssa vähän aikaa tavallaan vain huvin vuoksi. Toisaalta vähän pelottaa sekin, että entä jos en sitten loppupeleissä pystykään siitä toisesta enää irtautumaan?
Outoa, en yleensä ikinä mene näin paljon tunteideni mukaan tai edes ajattele meneväni / toteuttavani niitä todellisuudessa. Haluan kuitenkin oikeasti enemmän järkeen perustuvaa suhdetta.
---
Sit se on yksiselitteisesti väärin.
E: Ei nää jutut oo niin vaikeita, joten turha niistä on tehdä vaikeita. Sydämensä seuraaminen on maailman luonnollisin asia.
Squeeky, 21.12.2009 20:12:
---
epicuros, 21.12.2009 20:09:
---
---
Pidä vaan huoli siitä, että hän on tietoinen sun mielipiteestä niin vältyt turhilta konflikteilta.
---
Ei se tosiaan väärin ole, mutta pidä perkele huolta että toinen tosiaan ymmärtää asian. Älä anna ymmärtää, vaan sano ihan suoraan asian todellinen laita. Se on perseestä sille toiselle sitten myöhemmin kuulla, että ei koskaan olisi kiinnostanutkaan.
Freja, 21.12.2009 20:45:
Ei todellakaan. Sua aikasemminkin jo quottasin, josta kyllä kävi jo ilmi mun mielipide.
Noin ei saa tehdä toiselle! Ei vaan saa!
Rupee ihan surettaan kun tällasia ihmisiä kuitenkin on Tuun surulliseksi, muistuttaa liikaa omista epäonnistumisista ihastumisieni saralla.
Reivaaja, 21.12.2009 21:01:
Miksei, jos homman nimi on molemmille selvä.
Ja ihan oikeassa elämässä toi on ihan arkipäivää. Epä-aito rakkaus on ihan yhtä aitoa sille toiselle jos se sille riittää.
Sulle ei saa tehdä noin. Ei vaan saa.
Freja, 21.12.2009 21:12:
Ähh en halu ees puhua enempää asiasta ku tulee vaan liikaa oma historia mieleen ja tää johtaa itkufiilikseen. Niin monilta sydänsuruilta olisin välttynyt, jos mulle oltais oltu rehellisiä. Ei tässä oikeen jaksa enää luottaa siihen, että pysyvä onni osuisi omalle kohdalleen.