SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,046 views

ezzy

Posts: 8,060

#18222 • • ezzy Droid-pappa

kinderi, 22.11.2009 15:16:
Jotain lempee kelpais tännekkin.
Vittumaisia nää viikonloput kun sunnuntaisin iskee halipula, ja on ihan sama onko ollu radalla rymyämässä vai lasten kanssa kotona..
Toi ilmakin on just tollanen teiniangstia aiheuttavan harmaa ja tympee.
Niin että sunnuntaiangst kaikille ja halit kans *hali*



angst ja pääki o kipee vaikka ei oo juonu ku 0% siidereitä *igor* Vanhuus jne.
Lyylikki

Posts: 2,975

#18223 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mitä ilmeisemmin Sinkkuluukkubileet ei ole olleet ihan täysi success *pepsodent*
Takyon

Posts: 2,945

#18224 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 23.11.2009 13:49:
Mitä ilmeisemmin Sinkkuluukkubileet ei ole olleet ihan täysi success *pepsodent*



Mä haistoin failin jo kilometrien päästä ja päätin jäädä kotiin nukkumaan univelkoja pois.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#18225 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 23.11.2009 13:49:
Mitä ilmeisemmin Sinkkuluukkubileet ei ole olleet ihan täysi success *pepsodent*



Mä haistoin failin jo kilometrien päästä ja päätin jäädä kotiin nukkumaan univelkoja pois.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Miltzu

Posts: 188

#18226 • • Miltzu
Oliks kukaan siellä bileissä? Mun oli tarkoitus mennä mut jumahdin sit kaverin kans parantamaan maailmaa enkä jaksanut enää puoli kahden aikaan lähteä keskustaa kohti. Jatkettiin sit maailman parantamista...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Vexe

Posts: 1,016

#18227 • • Vexe
Sinkkubileissä tuli pyörähdettyä, mutta paikalta tuli poistuttua aika nopeasti. Se paikka ei napannut yhtään. Väkeä oli paikan kokoon nähden liikaa ja yllättävän moni tuhdissa humalassa. En tiedä kuinka moni oli sinkkubileiden takia tuolla, mutta musta tuntui et suurin osa oli muuten vaan paikalla dokaamassa.
ezzy

Posts: 8,060

#18228 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Vexe, 25.11.2009 18:41:
Sinkkubileissä tuli pyörähdettyä, mutta paikalta tuli poistuttua aika nopeasti. Se paikka ei napannut yhtään. Väkeä oli paikan kokoon nähden liikaa ja yllättävän moni tuhdissa humalassa. En tiedä kuinka moni oli sinkkubileiden takia tuolla, mutta musta tuntui et suurin osa oli muuten vaan paikalla dokaamassa.



No jos mesta on kampissa, niin siellä on kyllä kaiketi jonkin verran porukkaa by default. Ihan ilman kinkkubileitäkin.
flatstick

Posts: 343

#18229 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

aada, 20.11.2009 22:52:
---
flatstick, 20.11.2009 02:49:
---
aada, 20.11.2009 02:39:
---
flatstick, 20.11.2009 02:19:
aada, mites olis jos vaan tulisin tuuppaamaan sua pariin otteeseen, ekan kerran takaapäin ja toinen kerta jääköön yllätykseks miten ja minne? Josko sit olisit hetkon verran tyytyväinen?

vähän niinq 2 R * pi K / cc = -pi 6.

---


Ettet nyt vaan ajattelisi itseäsi yhtään tässä?

Edistyskatsaus:

Tuuppaamisehdotuksia 1
Orastavia kiinnostuksia 1 (miinuspuoli: naimisissa)

---

Meillä taitaa olla hiukan eri käsitys rakkaudesta..



Ja myös mauttomasta klubbarihuumorista. Luuleks ihan tosissasi että olisin sua tuuppaamas? Aika hiljaista :P

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

Lyylikki

Posts: 2,975

#18230 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Luin tuossa yhtä kirjaa, jossa aiheena oli vähän niinkuin kaverusten (sisarusten) ex:iin sekoaminen. Siinä puhuttiin myös tästä "kirjoittamattomasta" säännöstä, että kavereiden ex:iin ei missään nimessä saisi kajota.

Noh, kirjan kannan ymmärrän sinänsä, koska siinä tämä mies oli ollut väkivaltainen, ja myöhemmin kyseiseen mieheen sekoontuva tiesi sen, mutta noin tosielämässä? Onko se todella niin, että ystävien entisien puolisoiden kanssa ei saa pariutua? Meneekö siinä kaveruussuhde hajalle, jos näin pääsee kuitenkin käymään?

Itsestäni ainakin tuntuu, että aika hullua, jos ei saisi kajota. Joidenkin kavereiden kanssa (nuorempana) tunnettiin jopa suurta syyllisyyttä siitä, jos mentiin pussailemaan samaa kundia, kuin jota joku ystävättäristä oli pussaillut joskus. Nykyään taas toivoo, että entiset ihan hyvät miehet, mutta joiden kanssa itse ei vaan klikannut, löytäisivät rinnalleen mukavan naisen ja mikäs olisikaan sen parempaa, jos sen naisen kanssa olisi jo valmiiksi kaveri.

P.S. Mulla on jotenkin sellainen kutina, että tästä on saatettu käydä keskustelua jo joskus ammoisina aikoinan Sinkkuluukussa, mutta koska alan olemaan metusalemi, niin en millään voi muistaa ihan kaikkia juttuja. Yritän kuitenkin kovin *pepsodent*
Takyon

Posts: 2,945

#18231 • • Edited Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 26.11.2009 22:51:
Luin tuossa yhtä kirjaa, jossa aiheena oli vähän niinkuin kaverusten (sisarusten) ex:iin sekoaminen. Siinä puhuttiin myös tästä "kirjoittamattomasta" säännöstä, että kavereiden ex:iin ei missään nimessä saisi kajota.



Mä ainakin oon päätelly et tää on vaan jenkkiläisistä teinileffoista opittua pasketta. Itseäni ei häiritsisi pätkääkään enkä näe asiassa mitään väärää kunhan vain se edeltävä suhde on oikeasti poikki.

Toki tietysti jos se suhde menee poikki sellaisissa kuvioissa että jää jotain vihoja molempien harteille ja sit toinen pariutuisi toisen parhaan kaverin kanssa niin voihan siitä haittaakin olla..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Claquesous

Posts: 3,206

#18232 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 26.11.2009 23:29:
Mä ainakin oon päätelly et tää on vaan jenkkiläisistä teinileffoista opittua pasketta. Itseäni ei häiritsisi pätkääkään enkä näe asiassa mitään väärää kunhan vain se edeltävä suhde on oikeasti poikki.



Sä oot vaa tota mieltä siks, koska sulle on just käyny tollee. Ja nyt todistelet itelles, et se on iha ok, se on iha ok.

=D

No ei vaiskaa! Mä yhdyn suhun!

--
32. of December

flatstick

Posts: 343

#18235 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

aada, 26.11.2009 23:22:

Edistyskatsaus:

Tuuppaamisehdotuksia 1
Orastavia kiinnostuksia 1 (miinuspuoli: naimisissa)

---

Meillä taitaa olla hiukan eri käsitys rakkaudesta..

---


Ja myös mauttomasta klubbarihuumorista. Luuleks ihan tosissasi että olisin sua tuuppaamas? Aika hiljaista :P

---


Sori, mutta kyllä, luulen.



Luulo ei ole tiedon väärti. Mut selkeesti toi tuuppauskin on parempi kuin ei mitään; ei tossa ainakaan ollu miinuspuolta merkattuna? Pakko olla plussaa sun verbaalisen ulosannin pohjalta?

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

epicuros

Posts: 7,734

#18236 • • epicuros

aada, 26.11.2009 23:22:
---
flatstick, 26.11.2009 22:41:
---

Luuleks ihan tosissasi että olisin sua tuuppaamas? Aika hiljaista :P

---
Sori, mutta kyllä, luulen.



Oot niin puoleensavetävä kissa vai? :o

Pistä kuva esille niin menee banaanilla sormi suuhun :)

--
Valid criticism does you a favor.

Avatar
#18237 • • Reivaaja Guest

aada, 26.11.2009 23:30:
Itse en ainakaan moista hyväksyisi. Tai voisin kuvitella hyväksyväni vain siinä tapauksessa, että ystäväni olisi tosissaan kyseisen miehen kanssa ja kysyisi mielipidettäni asiasta. Tällöin en haluaisi olla ystäväni onnen tiellä.

Jos kyseessä olisi kuitenkin joku ihme säätö tms. joka tulisi tapahtuman jälkeen tietooni, pistäisin välittömästi välit poikki ystävääni.


Sä oot kyl kunnon klepatra :D

Hieman kuvottaa termi ystävä..
kinderi

Posts: 1,783

#18238 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

aada, 26.11.2009 23:30:
---
Lyylikki, 26.11.2009 22:51:

---

Itse en ainakaan moista hyväksyisi. Tai voisin kuvitella hyväksyväni vain siinä tapauksessa, että ystäväni olisi tosissaan kyseisen miehen kanssa ja kysyisi mielipidettäni asiasta. Tällöin en haluaisi olla ystäväni onnen tiellä.

Jos kyseessä olisi kuitenkin joku ihme säätö tms. joka tulisi tapahtuman jälkeen tietooni, pistäisin välittömästi välit poikki ystävääni.



Siis sä et hyväksyis sitä että sun "ystävä" panee sun eksän kanssa, mutta ite harkitset suhteilua naimisissa olevan miehen kanssa?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

noena

Posts: 3,138

#18240 • • noena first breath after coma

Replying to SINKKULUUKKU:

kinderi, 27.11.2009 10:10:
Siis sä et hyväksyis sitä että sun "ystävä" panee sun eksän kanssa, mutta ite harkitset suhteilua naimisissa olevan miehen kanssa?



..mietin ja ihmettelin aivan samaa *ding*
Mut jokainen taplaa tyylillään, tietynlainen kaksinaismoraali sopivassa suhteessa pienen itsepetoksen kanssa voi auttaa ihmistä selviämään päivästä, vaikkakaan se ei todellakaan ole positiivisesti hedelmällistä pitkällä tähtäimellä.. Mutta eletään nyt eikä huomenna?
..."tee niin kuin minä sanon, älä niin kuin minä teen."

--
TwistedLife™ Amusement Park