SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,835 views

kinderi

Posts: 1,783

#18201 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

aada, 16.11.2009 19:06:
---
KiimanenKurre, 16.11.2009 18:55:
[qÖöh, sama vai eri?
---

ihan saman kanssa takasin kyllä*iloinen*

---


Hyvä niin. Mulla on nimittäin kavereita, jotka on eron jälkeen jo samana päivänä alkanut seurustelmaan eri tyypin kanssa, vaikka kyseessä ei ole ollut mikään kolmiodraama. Nopeeta toimintaa.



Toi on yllättävän yleistä.. Mut mikäs siinä, kukin tyylillään. Oon mäkin nopeita "vaihtoja" tehny.. Joskin nyt sitten arvostaa enemmän ihan kunnollista tutustumista ennakkoon, oli tilanne mikä hyvänsä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

siveys

Posts: 2,492

#18202 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 16.11.2009 14:22:
No niinpä, sä jos joku oisit nimenomaan _HOIDON_ tarpeessa. :'DD


Kaikki halukkaat empaattiset ja hyväntahtoiset sielut, joiden hoivavietti pakottaa pelastamaan pienen pojan ahdingosta voikin sitten asettua kiltisti jonoon.. Oisko toi aada ensimmäinen? ;)
Avatar
#18203 • • opmdevil Guest
Sinkkuilu on ihanaa! Kävin ruotsissa ihan yökerholla saakka. Tapasin kivan tytön joka sekin oli sinkku ja aika agressiivisesti kävi päälle. Asia meni näin. Onnistuin houkuttelemaan sen vähän rauhallisemmalle puolelle jossa juteltiin ja drinkkejä juotiin. Sitten onnistuin houkuttelemaan se nakarille jossa syötiin. Sitten onnistuin houkuttelemaan sen taksiin jossa sitten pussailtiin. Onnistuin myös houkuttelemaan sen sisään hotelliin jossa aulassa pussailtiin sitten lisää ja muuta käsikäpeöintiä. Kaikki meni tooosi hyvin kunnes tultiin siihen hissiaulaan jossa se sitten ilmoitti, hän ei tule hissiin mun mukaan eikä aio harrastaa mun kanssa tuhmaa juttua. Vähän aikaa olin aivan äimän käkenä että mitäs tämä nyt sitten on mutta sitten muija vaan lähti kävelemään pois määrätietoisesti joten ajattelin, että antaa olla. Respasta sitä touhua kattonut asiakaspalveluhenkinen jannu sitten vaan huikkasi, että "Huono tuuri tällä kertaa. Ehkä sitten seuraavalla kerralla." Niin, kivaa on tämä sinkkuilu. Aivan uskomattomaan hauskaa.
tir

Posts: 951

#18204 • • tir
<mainostus>
nyt on taas hyvä tilaisuus päästä tutustumaan ihan livenä niihin toisiin sinkkuihin. Sinkkuluukku -bileet on tarkoitettu juuri Teitä varten, rakkaat sinkut. Idea pileisiin lähti tästä luukusta, kun moni valitteli sitä ettei juuri tapaa muita sinkkuluukkulaisia missään.
joten ennakkoasenteet nurkkaan, vihreätä päälle ja perjantaina Crushiin juttelemaan mukavia toisten sinkkujen kanssa!
</mainostus>
Miltzu

Posts: 188

#18205 • • Miltzu

Replying to SINKKULUUKKU:

opmdevil, 17.11.2009 13:55:
Sinkkuilu on ihanaa! Kävin ruotsissa ihan yökerholla saakka. Tapasin kivan tytön
..... Kaikki meni tooosi hyvin kunnes tultiin siihen hissiaulaan jossa se sitten ilmoitti, hän ei tule hissiin mun mukaan eikä aio harrastaa mun kanssa tuhmaa juttua.



Usko pois, miehet osaa ton ihan saman leikin... Ei oo yks eikä kaks kertaa kun on viettänyt tosi kivan illan jonkun kanssa baarissa, parhaimmillaan vielä samalla taksilla lähdetään ja tyyppi päättää jatkaa matkaa samalla taksilla kotiinsa asti.

Tuo olis ihan OK tietysti jos olis vaihdettu puhelinnumeroita ja sovittu treffit seuraavalle viikolle tjsp mut jos ei tiedä muuta kun etunimen ja hyvästit on "törmäillään" niin tuleehan siitä vähän tyhjä olo *tirsk*

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

siveys

Posts: 2,492

#18206 • • siveys lovely

siveys, 17.11.2009 13:42:
Kaikki halukkaat empaattiset ja hyväntahtoiset sielut, joiden hoivavietti pakottaa pelastamaan pienen pojan ahdingosta voikin sitten asettua kiltisti jonoon.. Oisko toi aada ensimmäinen? ;)

aada, 17.11.2009 20:28:
Taidan tosin tippua pois pelistä jo ton "halukkaan" kohdalla, joten - It was so meant to be!


Ai :/ Itseäni huoletti kyllä eniten tuo neljäs vaatimus, eli sielu.
kinderi

Posts: 1,783

#18207 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

aada, 17.11.2009 22:10:
---
siveys, 17.11.2009 20:34:
---
siveys, 17.11.2009 13:42:
Kaikki halukkaat empaattiset ja hyväntahtoiset sielut, joiden hoivavietti pakottaa pelastamaan pienen pojan ahdingosta voikin sitten asettua kiltisti jonoon.. Oisko toi aada ensimmäinen? ;)

aada, 17.11.2009 20:28:
Taidan tosin tippua pois pelistä jo ton "halukkaan" kohdalla, joten - It was so meant to be!

---

Ai :/ Itseäni huoletti kyllä eniten tuo neljäs vaatimus, eli sielu.

---


No, sekin. En ole uskovainen, joten en myöskään käytä kristillisiä termejä kuvaamaan olemustani.



Onko sielu kristillinen termi!??

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Takyon

Posts: 2,945

#18209 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 17.11.2009 22:47:
---
kinderi, 17.11.2009 22:42:
---
Onko sielu kristillinen termi!??

---


Kristillinen tais olla vaan korvaamassa parempaa termiä. Hengellinen? tms.



Mun mielestä se ei ole sitäkään..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Optik

Posts: 1,691

#18210 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Että näin.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

siveys

Posts: 2,492

#18211 • • siveys lovely

aada, 17.11.2009 23:40:
Kuitenkin sielu liitetään mielestäni hyvin vahvasti nykypäivänä kristinuskoon ja sen tarjoamiin oppeihin (ainakin Suomessa), tai sitten muuten vain jonkin kaltaiseen hengellisyyteen, siksi edellinen kommentti.


Juuri tätähän sinä viestiäsi kirjoittaessa ajattelit. Juuri siksi kirjoitit VÄÄRIN, mutta se ei ollut VÄÄRIN, sillä VÄÄRIN ei ole osa persoonaasi. Sinun on täten asetettava pikaisesti todellisuus uuteen kehykseen ja hyljättävä muut näkökulmat. Ne, jotka muutoin väittävät ovat yksinkertaisia, tyhmiä tai muuten vain ärsyttäviä. Lopulta käperryt intellektuaaliseen kuoreesi peittäen pienet tunteesi katkeruuteen ja ylimielisyyteen. Rakennat itsellesi maailman, johon rakkaus ei mahdu.

Se ei olisi paha, eikä se olisi väärin. Se vain olisi. Mutta saattaa se saada minut hieman surulliseksi ajatella, että näikin saattaisi olla. Jollain muullakin kuin minulla.
flatstick

Posts: 343

#18212 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club
aada, mites olis jos vaan tulisin tuuppaamaan sua pariin otteeseen, ekan kerran takaapäin ja toinen kerta jääköön yllätykseks miten ja minne? Josko sit olisit hetkon verran tyytyväinen?

vähän niinq 2 R * pi K / cc = -pi 6.

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don&#039;t fight the feeling..

flatstick

Posts: 343

#18213 • • Edited flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

aada, 20.11.2009 02:39:
---
flatstick, 20.11.2009 02:19:
aada, mites olis jos vaan tulisin tuuppaamaan sua pariin otteeseen, ekan kerran takaapäin ja toinen kerta jääköön yllätykseks miten ja minne? Josko sit olisit hetkon verran tyytyväinen?

vähän niinq 2 R * pi K / cc = -pi 6.

---


Ettet nyt vaan ajattelisi itseäsi yhtään tässä?

Edistyskatsaus:

Tuuppaamisehdotuksia 1
Orastavia kiinnostuksia 1 (miinuspuoli: naimisissa)



Enhän toki. Mun elämäntehtäväni on jakaa rakkauden ilosanomaa, jos saan itse siitä jotain, niin se on vain bonusta. Enkä tässä tapauksessa tarkoita sukupuolitauteja .. Ja pakkohan se on kertoa tommoset asiat ihan suoraan ettei tuu semmosia ikäviä "mikä sulla tässä on taka-ajatuksena"-tyyppisii väärinkäsityksiä. =)

Edit: olin kuitenkin eka. Kuinka kauan sä olet täällä etsinytkään? Nii. Tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan - ja siihen sisältyy se ehto, ettei sit tänne enää postailla. Yks kaikkien ja kaikki yhden puolesta, eiks vaan? *vink*

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don&#039;t fight the feeling..

Avatar
#18214 • • Reivaaja Guest

aada, 20.11.2009 02:39:
Orastavia kiinnostuksia 1 (miinuspuoli: naimisissa)



hehehe. Varattu mies pokailee. Tietää hyvää.
Avatar
#18216 • • Reivaaja Guest

aada, 21.11.2009 00:06:
Eihän sen nykyisen suhteen laatua voikaan tietää, mutta se ei ole mielestäni oleellista. Oleellista on nimenomaan se, että se on suhteessa. Jos suhde ei toimi, se pitää lopettaa ja sitten aloittaa uudet jutut. Ei se tietenkään ole aina näin mustavalkoista, mutta niin kauan kun minusta on kyse, niin en sido taikka laita itseäni peliin, jos joku on jo suhteessa. Uskon kuitenkin, että sille sen tyttöystävä on kuitenkin aina mua tärkeämpi, kun sen kanssa se sentään on ja on ollut kauan suhteessa.

En halua vapaata suhdetta. Jos seurustelen, haluan olla vain seurustelemani ihmisen kanssa eikä minua oikeastaan edes tällöin kiinnosta muut. En nyt muutenkaan ole kiinnostunut kauhean monista ihmisistä, joten ei se edes tunnu välttämättä rajoittamiselta. Monogamia on seksikästä, kaikki vapaat suhteet on mielestäni usein vähän sellaista pelleilyä.



Sul on kyl ihan hirveesti sääntöjä, mut yhtä paljon poikkeuksiakin. Oikeastaan et edes anna ehtoja, vaan katsot tilanteen mukaan, mitäs seuraavaksi. Mä voisin olla ihan muuta ku kaikkea mitä sä vaadit ja silti täyttää sun vaatimukses. Vänkää!
Kolera

Posts: 4,256

#18218 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
awwwww nuorta lempee!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#18220 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

aada, 22.11.2009 02:37:
---
Kolera, 22.11.2009 02:32:
awwwww nuorta lempee!

---


<3 Mullekin! Tai ehkä sittenkin mielummin vanhempaa.


meinasin sua ja reivaajaa


ps. ei vittu elkää luulkokkaa et mä joskus pystyisin mitenkään terveeseen parhisuhteesee...tai siihen vitun lempeenkään =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä