SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,805,950 views

Janisa

Posts: 2,226

#13061 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Lyylikki, 12.4.2007 20:17:
Mä taidan muuttaa Tornioon. Huh huh mitä duunareita oli tänään Nesteellä lounaalla. Ei kestä!



Muuta sa Tornioon, niin ma muutan Kanadaan! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#13062 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 12.4.2007 20:17:
Mä taidan muuttaa Tornioon. Huh huh mitä duunareita oli tänään Nesteellä lounaalla. Ei kestä!



Hahaa, tuli mieleen muutaman vuoden takaa yks mies meiän pubin latotansseissa. Olin plokkailemas laseja sen ja sen kavereiden pöydän läheltä, kun yks sen kavereista tönäs sitä ja huus "HEI TOSSA SE ON!" katoin si ihmeissäni ku mies ottaa lippiksen päästä ja nousee seisomaan ja sanoo "tuota, mie tässä aattelin, josko sää lähtisit mulle eukoks tuonne lappihin?"
:DDDDDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lunake

Posts: 800

#13063 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Kaipailee haasteellisia treffejä jossa poitsun, tai miksei tytsyn, käpy ei pala ihan samantien. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

asdf

Posts: 3,155

#13064 • • asdf

Freja, 12.4.2007 20:29:
mies ottaa lippiksen päästä ja nousee seisomaan ja sanoo "tuota, mie tässä aattelin, josko sää lähtisit mulle eukoks tuonne lappihin?"



Voi ei, toi oli ihana. :DD
Epailija

Posts: 5,636

#13065 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Zenni, 12.4.2007 20:42:
Voi ei, toi oli ihana. :DD



Niin ja hei, se oli sentään ajatellut. Se on harvinainen taito miesten keskuudessa. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Displacer

Posts: 1,828

#13066 • • Displacer

Freja, 12.4.2007 20:29:
---
mies ottaa lippiksen päästä ja nousee seisomaan ja sanoo "tuota, mie tässä aattelin, josko sää lähtisit mulle eukoks tuonne lappihin?"
:DDDDDD



:D
muZZle^

Posts: 305

#13068 • • muZZle^

Lyylikki, 12.4.2007 20:17:
Mä taidan muuttaa Tornioon. Huh huh mitä duunareita oli tänään Nesteellä lounaalla. Ei kestä!



hohoh, arvaa vaan millasia duunareita ja amiksia siel on koko paikka täynnä eli älä nyt hyvä nainen sinne ainakaan :DD
Gleba

Posts: 549

#13069 • • Gleba
eihän tässä muuta vikaa ku ajoittainen, tosin kevään edetessä yhä yltyvä, halipula.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Timce

Posts: 5,381

#13071 • • Timce
Nii. Naiset on just tommosia! Annetaan ensin pakit ja ihan kuin se ei vielä riittäis, heitetään lisää skeidaa niskaan jossain internetin elitisti-foorumilla. :_(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

KooKie

Posts: 4,338

#13072 • • KooKie aka. Petress Pan

Janisa, 12.4.2007 20:28:
niin ma muutan Kanadaan! *vink*



Oli tossa muutama vuosi takaperin Torontosta lätkäjengillinen (tai parikin) jätkiä käymässä täällä päin. Kyllä ne silmänruokaa tarjos, mutta tyhmiä ne oli kuin saappaat. Edelleen mä kallistuisin suomalaisiin (...ja kellistyisin niiden sänkyihin). ;D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Janisa

Posts: 2,226

#13073 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

KooKie, 12.4.2007 22:14:
---
Janisa, 12.4.2007 20:28:
niin ma muutan Kanadaan! *vink*

---


Oli tossa muutama vuosi takaperin Torontosta lätkäjengillinen (tai parikin) jätkiä käymässä täällä päin. Kyllä ne silmänruokaa tarjos, mutta tyhmiä ne oli kuin saappaat. Edelleen mä kallistuisin suomalaisiin (...ja kellistyisin niiden sänkyihin). ;D



No olin tuossa juuri viime vkoloppuna Torontossa ja vaikka itse olinkin ruhjottuna kolarin jaljilta, niin kummasti ryhtikin suoristui sita silmanruokaa kuolatessa... *vink*

Nimim. ensi kuussa uudestaan... *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#13074 • • niomic Guest

KooKie, 12.4.2007 22:14:
---
Janisa, 12.4.2007 20:28:
niin ma muutan Kanadaan! *vink*

---


Oli tossa muutama vuosi takaperin Torontosta lätkäjengillinen (tai parikin) jätkiä käymässä täällä päin. Kyllä ne silmänruokaa tarjos, mutta tyhmiä ne oli kuin saappaat. Edelleen mä kallistuisin suomalaisiin (...ja kellistyisin niiden sänkyihin). ;D



Ei ollu varmaan senttiikään kiinni siitä et olivat a) lätkänpelaajia b) jenginsä kanssa c) ulkomailla. Torontossa tekis kyllä mieli käydä ja lähellä on käynykki, mut homma jäi Buffalo / Niagara -maastoon :F

Ja eiks Janisa asu nyt nykissä ja just nyyhkytti tyyliin et "onhan siel herkkuu panoo, mut kyl kunnollinen suomalainen mies aina voittaa suhdemieles" tjsp. Sovitaan et kevät sekottaa pään ja esteettisesti miellyttävä anti on aina plussaa >;)
KooKie

Posts: 4,338

#13075 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 13.4.2007 09:27:
Ei ollu varmaan senttiikään kiinni siitä et olivat a) lätkänpelaajia b) jenginsä kanssa c) ulkomailla. Torontossa tekis kyllä mieli käydä ja lähellä on käynykki, mut homma jäi Buffalo / Niagara -maastoon :F

Ja eiks Janisa asu nyt nykissä ja just nyyhkytti tyyliin et "onhan siel herkkuu panoo, mut kyl kunnollinen suomalainen mies aina voittaa suhdemieles" tjsp. Sovitaan et kevät sekottaa pään ja esteettisesti miellyttävä anti on aina plussaa >;)



Kursivoidusta kohdasta propsit. Herra tuntee tapakulttuuria - ulkomaillehan mennään kavereiden kanssa nimenomaan typerehtimään ja lätkänpelaajat taida tehdä kotonakaan muuta, kuin typerehtiä. [/end yleistys]

Mutta joo kevät tuli ja rinnat paisu... Ei kun siis... Tai no, esteettisestihän se olisi varsin namua katseltavaa. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#13076 • • KooKie aka. Petress Pan

Janisa, 13.4.2007 00:19:
vaikka itse olinkin ruhjottuna kolarin jaljilta



Mitä siellä reissussa on oikein urpoiltu? Hyvä, että olet kunnossa!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Tarsu

Posts: 2,449

#13077 • • Tarsu

KooKie Edelleen mä kallistuisin suomalaisiin (...ja kellistyisin niiden sänkyihin). ;D



nonniiiiiiin :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Janisa

Posts: 2,226

#13078 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

niomic, 13.4.2007 09:27:
---



Ja eiks Janisa asu nyt nykissä ja just nyyhkytti tyyliin et "onhan siel herkkuu panoo, mut kyl kunnollinen suomalainen mies aina voittaa suhdemieles" tjsp. Sovitaan et kevät sekottaa pään ja esteettisesti miellyttävä anti on aina plussaa >;)



Yritatko sa nyt vahentaa suomalaismiesten propseja tolla postauksellas...? Kertaakaan en oo panoista puhunu -lahinna alykkyydesta, tavoista ja kayttaytymisesta. *vink*

Nimim. Kylla kevat on ainakin mun paan sekoittanut... *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

larzizi

Posts: 1,661

#13079 • • larzizi
Eilen tuli bongattua aivan ihana mies *plur* *slurps*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Prime Number

Posts: 2,705

#13080 • • Prime Number UG-///
Jou jou jou, kuis kulkee kullanmurut?

Meikäpoika palailee näin kesän kynnyksellä tähän luukkuun katsastamaan meininkiä ja viettämään villiä sinkkukesää. *jouduudhymiö*

--
Repikää siitä