SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,866 views

Avatar
#13081 • • niomic Guest

Janisa, 13.4.2007 22:09:
---
niomic, 13.4.2007 09:27:
---



Ja eiks Janisa asu nyt nykissä ja just nyyhkytti tyyliin et "onhan siel herkkuu panoo, mut kyl kunnollinen suomalainen mies aina voittaa suhdemieles" tjsp. Sovitaan et kevät sekottaa pään ja esteettisesti miellyttävä anti on aina plussaa >;)

---


Yritatko sa nyt vahentaa suomalaismiesten propseja tolla postauksellas...? Kertaakaan en oo panoista puhunu -lahinna alykkyydesta, tavoista ja kayttaytymisesta. *vink*

Nimim. Kylla kevat on ainakin mun paan sekoittanut... *joo*



Ei ollu tarkoitus mitenkään dissata suomalaisia miehiä, ainakaan tässä kontekstissa. Ennemminkin hain takaa sitä, että NYCin suurkaupunkialueella on lähes 4 kertaa enemmän jengii ku koko Suomessa - luulisi et ~9 miljoonan miehen joukosta löytyis pari, jotka pärjäis suomalaisillekin >;)
Janisa

Posts: 2,226

#13082 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

niomic, 19.4.2007 02:54:
---
Janisa, 13.4.2007 22:09:
---
niomic, 13.4.2007 09:27:
---



Ja eiks Janisa asu nyt nykissä ja just nyyhkytti tyyliin et "onhan siel herkkuu panoo, mut kyl kunnollinen suomalainen mies aina voittaa suhdemieles" tjsp. Sovitaan et kevät sekottaa pään ja esteettisesti miellyttävä anti on aina plussaa >;)

---


Yritatko sa nyt vahentaa suomalaismiesten propseja tolla postauksellas...? Kertaakaan en oo panoista puhunu -lahinna alykkyydesta, tavoista ja kayttaytymisesta. *vink*

Nimim. Kylla kevat on ainakin mun paan sekoittanut... *joo*

---


Ei ollu tarkoitus mitenkään dissata suomalaisia miehiä, ainakaan tässä kontekstissa. Ennemminkin hain takaa sitä, että NYCin suurkaupunkialueella on lähes 4 kertaa enemmän jengii ku koko Suomessa - luulisi et ~9 miljoonan miehen joukosta löytyis pari, jotka pärjäis suomalaisillekin >;)



Niinhan sita luulis -mutta kato, suomalainen mies on valioyksilo! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

evvk

Posts: 1,918

#13083 • • evvk
Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?
Dave

Posts: 1,750

#13084 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Vielköhän sitä ois täällä.. evt *ding*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

punos

Posts: 105

#13085 • • punos luojanne
Olen huomannut että kun korvien välissä on rauhottunut ja viettänyt kevättä jonkun aikaa hyvällä mielellä, viihdyn näissä kuvioissa erittäin hyvin.

Positiivista?

Ainakin outoa kun ottaa huomioon historiani.

--
punos // luojanne

Meke

Posts: 2,083

#13086 • • Meke GT Digital, BCN Records

Mark Hamilton, 20.4.2007 23:21:
Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?



Oliskin. Suurin osa tän maan asukeista kun kuuntelee pop, rock ,hevi musaa. Eihän musiikissa mitään pahaa ole...

Kun itse puhun konemusiikista / bileistä vähän liikaakin niin toinen olisi koko aika *täh* (ihan hämillään).

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

ezzy

Posts: 8,060

#13087 • • Edited ezzy Droid-pappa

Meke, 21.4.2007 10:12:
---
Mark Hamilton, 20.4.2007 23:21:
Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?

---


Oliskin. Suurin osa tän maan asukeista kun kuuntelee pop, rock ,hevi musaa. Eihän musiikissa mitään pahaa ole...

Kun itse puhun konemusiikista / bileistä vähän liikaakin niin toinen olisi koko aika *täh* (ihan hämillään).



Kannattaa sunkin avartaa maailmaas konemusan ulkopuolelle, se piristää mukavasti.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#13088 • • WiljamiDzay Nyypiö

Janisa, 19.4.2007 20:19:

Niinhan sita luulis -mutta kato, suomalainen mies on valioyksilo! *vink*



*katsoopeiliin**ding*...

Joo kyllä taitaa olla sitä keväistä pään sekoamista siellä havaittavissa *joo**vink* (tai sit hiiiiiiiiiiirvee ikävä Suomeen, jota en sitäkään välttis ymmärrä *tirsk*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

evvk

Posts: 1,918

#13089 • • Edited evvk

ezzy, 21.4.2007 10:37:
---
Meke, 21.4.2007 10:12:
---
Mark Hamilton, 20.4.2007 23:21:
Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?

---


Oliskin. Suurin osa tän maan asukeista kun kuuntelee pop, rock ,hevi musaa. Eihän musiikissa mitään pahaa ole...

Kun itse puhun konemusiikista / bileistä vähän liikaakin niin toinen olisi koko aika *täh* (ihan hämillään).

---


Kannattaa sunkin avartaa maailmaas konemusan ulkopuolelle, se piristää mukavasti.



Niin no miten muuten joku deittisaitti nyt auttaa. Yhtähyvin voi mennä bileisiin pokaileen naisia jos nyt bilettäjä on pakko saada. Deittisaitti touhuista ei ehkä ole hyötyä kuin vähän laajemmassa mittakaavassa... bilettäjiä ei nyt kuitenkaan niin paljon ole ja ne parhaat varmaan löytyy bileistä.
Mä olen käynyt mm. hevibaareissa ja ihan yhtähyvät muijat siä on.
anco

Posts: 201

#13090 • • Edited anco
miten säälittävää voi olla vonkaus sinkkuluukusta kun on laserpointeissa?

*WinkWink**Wonkwonk*

Edit: Hahaa! Hyvässä maistissa on siis oltu lauantaina, kun tästä(kään) ei ole muistikuvaa *nauru*

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

josbe

Posts: 1,982

#13091 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Mark Hamilton, 20.4.2007 23:21:
Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?


Klubitus? Tsiikaapa uudestaan topikki nimeltä "Kuinka monen klubbarilaisen kanssa olet maannut?" *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#13092 • • hallucinogen Edain

josbe, 22.4.2007 01:01:
Klubitus? Tsiikaapa uudestaan topikki nimeltä "Kuinka monen klubbarilaisen kanssa olet maannut?" *nauru*


No mut täällä ollaan niin ujoja, ettei kukaan uskalla ees kommenttia lähettää :D. Nimim. Mette Mannosen kaksoisolentoa metsästel ;D.

--
pikku-*possu*

Janisa

Posts: 2,226

#13093 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

WiljamiDzay, 21.4.2007 10:43:
---
Janisa, 19.4.2007 20:19:

Niinhan sita luulis -mutta kato, suomalainen mies on valioyksilo! *vink*

---


*katsoopeiliin**ding*...

Joo kyllä taitaa olla sitä keväistä pään sekoamista siellä havaittavissa *joo**vink* (tai sit hiiiiiiiiiiirvee ikävä Suomeen, jota en sitäkään välttis ymmärrä *tirsk*)



Tanaan kun makoilin tuolla Central Parkissa kymmenien tuhansien muiden ihmisten kanssa aurinkoa "palvoen", niin tajusin etta kylla taalla on jos jonkinnakoista lihaa ymparilla, mutta kaikki tuntuu olevan jotenkin niin etaisia.. Miksi tuntuu etta siella ihmiset ja itsekin oli paljon helpommin lahestyttavissa...? *pohdiskelee*

P.S. Just nyt ma vihaan olla sinkku.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

$

Posts: 1,802

#13094 • • $ Destination weekend!
Moi,

olen 26-vuotias alipalkattu konsultti eräässä isossa yhtiössä. En vielä tiedä mitä haluan tehdä isona, joten elän päivä kerrallaan. Harrastan pyöräilyä ja levyjen soittoa. Omistan ajokortin mutta en autoa, koska asun aika lähellä Helsingin keskustaa. Pidän eläimistä ja luonnosta. Tykkään käydä paljon house-bileissä ja viihdyn kesäisillä kallioilla hyvän seuran ja oluen kanssa. En käytä laittomia päihteitä.

Haluaisin kivan tyttöystävän joka ei pelkää terroristeja eikä lintuinfluenssaa.
Saatan syttyä vähän vaikeasti, mutta jos omaat hyvän itsetunnon ja sinulla on omat mielipiteet niin olisin kiinnostunut seurastasi.

En tiedä jäänkö Suomeen kesän jälkeen, mutta se lienee epäoleellista tässä vaiheessa.

Neidit, jos kiinnostuitte, laittakaa privaa, kommenttia tai sähköpostia arajarvi atmerkki gmail piste com.

T.Aleksi
Sand3

Posts: 1,157

#13095 • • Sand3 satuolento

$, 23.4.2007 19:55:
-clip-



ihku*plur*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

J-Gear

Posts: 204

#13096 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno

ezzy, 21.4.2007 10:37:
---
Meke, 21.4.2007 10:12:
---
Mark Hamilton, 20.4.2007 23:21:
Miks muuten ei oo bilettäjä dettisaitia?

---


Oliskin. Suurin osa tän maan asukeista kun kuuntelee pop, rock ,hevi musaa. Eihän musiikissa mitään pahaa ole...

Kun itse puhun konemusiikista / bileistä vähän liikaakin niin toinen olisi koko aika *täh* (ihan hämillään).

---


Kannattaa sunkin avartaa maailmaas konemusan ulkopuolelle, se piristää mukavasti.



Ongelmana ei yleensä ole se oma musiikkimaku.

Itse kuuntelen pääasiallisesti konemusiikkia, mutta kuuntelussa on usen myös kaikkea muuta (mm. nu-metal, klassinen, hip hop, jne), eli itse olen hyvinkin suvaitsevainen musiikin suhteen. Tietty poikkeuksia löytyy, mutta pointtina onkin, että en kuuntele vain ja ainoastaan konemusiikkia.

Ongelmana onkin se, että nämä pop, rock ja hevi ihmiset ovat yleensä hyvinkin ahdasmielisiä muita genrejä kohtaan. Tai no... lähinnä rock ja hevi ihmiset. Okei... tämä on yleistys, mutta se perustuu täysin omiin havaintoihini.

Mutta taas pelkkä kuuntelema musiikki ei ole se ongelma. Tietty musiikki tuo mukanaan myös erilaisia alakulttuureita. Ei aina, mutta suht usein kuitenkin. Bilettäjät ovat omassa maailmassaan kuten esim rokkarit ovat omassaan.

Eli kuten Mekekin tuossa aiemmin mainitsi, olisi helpompaa, että toinen ymmärtäisi konemusiikin maailmaa. Vähemmän ristiriitoja.

Henk. koht. kyl kaipaisin bilettäjien omaa deittisaittia.

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

fallen angel

Posts: 529

#13097 • • fallen angel
Kaipa mä nyt pikkuhiljaa sitten häivyn täältä ;)

--
Rinsessa

Avangion

Posts: 2,529

#13099 • • Avangion Punakardinaali

hallucinogen, 22.4.2007 02:58:
---
Nimim. Mette Mannosen kaksoisolentoa metsästel ;D.



Yritätkö mun exää vai? *hih*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])