SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,678,532 views

Ozie

Posts: 1,389

#9881 • • Ozie

Dana, 16.8.2006 08:49:
---
hallucinogen, 16.8.2006 08:41:
----

Mun mielestä ois pitänyt katsoa asiat loppuun sen kanssa jonka tapasit ensin ennen kuin alkaa treffailemaan muita. Tietysti ihmiset tekee mitä haluaa mut itse en edes tapailisi ihmistä jonka tietäisin tapailevan montaa ihmistä samaan aikaan. Oisko susta kivaa jos jäbä lähtis viel parille treffeille oltuaan sun kanssa ensin vaikka puistos syömässä mansikoita ja vähän käsi kädessä kävelyä?

---


Joo!! Koska siinä vaiheessa ei olisi vielä Vahvoja tunteita pelissä. Mieluummin haluaisin että kundi kävisi nyt "tsekkaan markkinat" jottei sitten parin kk jälkeen tule kummallekkaan sellainen olo et mitä hittoa, mitäköhän sille naapurin liisalle/peralle kuuluu......!

Ja mä tapasin ne samaan aikaan, toinen vain ollut kaksi vkoa armeijassa ja pääsee vasta nyt lomille, Siksi en edes voinut nähdä aikaisemmin. Silti hän hurmasi mut hymyllään, muuta en oikeastaan tästä toisesta tiedä ja siksi just haluan mennä ulos jotta tiedän kumpi olisi mulle parempi, koska siitähän tästä on loppupeleissä kyse.. et MINÄ löydän itselleni jonkun rakkaan, ei et deittaanko kuinka montaa kundia samaan aikaan *ding* vai?



Kyllä kans mun mielestä voi käydä treffeillä monen ihmisen kanssa samoihin aikoihin. Koska must sillon vasta näkee että onko siitä tulossa mitään muuta kun ne muutamat treffit. Ainaki ite oletusarvosesti oletan aina että se toinenki käy muidenki kanssa treffeillä. Sitte tietysti jos tää treffailu muuttuu jossain vaiheessa seurusteluks niin olis ehkä ihan hyvä hetki lopettaa muiden kanssa treffailu *hymy*

Mulla on vähän semmonen olo et tää kissan pentu o juonu viikonloppuna liikaa maitoa, leikkiny liikaa kissakavereiden kanssa ja viikolla sitä aina väsyttää niin jumalattoman paljon et se vaan nysvää himassa peiton alla ja nukkuu.... Pitäis varmaan ottaa itteäni niskasta kiinni *eiei*
Dana

Posts: 647

#9882 • • Dana

Ozie, 16.8.2006 11:59:

Mulla on vähän semmonen olo et tää kissan pentu o juonu viikonloppuna liikaa maitoa, leikkiny liikaa kissakavereiden kanssa ja viikolla sitä aina väsyttää niin jumalattoman paljon et se vaan nysvää himassa peiton alla ja nukkuu.... Pitäis varmaan ottaa itteäni niskasta kiinni *eiei*



Go Ozie! Ehdinkin jo pelästyä et mikä mua vaivaa kun Kundit täällä neuvovat ettei kahta tyttöä saa tapailla samaan aikaan *hih*Toki sitä nyt täytyy vähän tutkia ja vertailla et mihin sitä on lusikkansa työntämässä.. maistuuk hyvältä vai onko ihan väärää lajia sulle..

pikku pentujen tulisi olla kiltisti kotona ja makoilla pankolla. Mut tollanen kolli kuin sinä (*tirsk*) kuuluukin tuonne öisille kujille! Vai meinaatko kenties et Haluat jonkun kisumisun *nauru*
Ozie

Posts: 1,389

#9883 • • Ozie

Dana, 16.8.2006 12:08:
---
Ozie, 16.8.2006 11:59:

Mulla on vähän semmonen olo et tää kissan pentu o juonu viikonloppuna liikaa maitoa, leikkiny liikaa kissakavereiden kanssa ja viikolla sitä aina väsyttää niin jumalattoman paljon et se vaan nysvää himassa peiton alla ja nukkuu.... Pitäis varmaan ottaa itteäni niskasta kiinni *eiei*

---


Go Ozie! Ehdinkin jo pelästyä et mikä mua vaivaa kun Kundit täällä neuvovat ettei kahta tyttöä saa tapailla samaan aikaan *hih*Toki sitä nyt täytyy vähän tutkia ja vertailla et mihin sitä on lusikkansa työntämässä.. maistuuk hyvältä vai onko ihan väärää lajia sulle..

pikku pentujen tulisi olla kiltisti kotona ja makoilla pankolla. Mut tollanen kolli kuin sinä (*tirsk*) kuuluukin tuonne öisille kujille! Vai meinaatko kenties et Haluat jonkun kisumisun *nauru*



Ai tyttöjä täällä tapaillaan *tirsk*
Mutta kyllä toi on mun mielestä ainaki ihan hyväksyttävää! Koska en ite ainakaan haluu sikaa säkissä.

Lähinnä tarkotin kyl sitä et oon viikot aina aika rappiolla etten saa oikeen mitään aikasekskaan. Mutta joo oha täs jo 6kk-sinkkuna -juhlapäiväki näil kohdin, et mikä ettei!
Avatar
#9884 • • cjet Guest

Super-Kerttu, 16.8.2006 11:43:

Jep jep..Mitenhän sitä talvesta selviää?! Pakko hommaa varmaan joku varahoitaja! *nauru*



ei varmaa kovin hyvin, jos on pelkkää luuta ja nahkaa jo tässä vaiheessa ku on viel iha lämmintä.. *nauru* Mut kiksukarvaa vaa ympärille nii kyl se pitää lämpimänä.. *tirsk*
Dana

Posts: 647

#9885 • • Dana

Ozie, 16.8.2006 12:15:

Ai tyttöjä täällä tapaillaan *tirsk*



oho *nauru* noooh, kyl sä tiedät *vink*

mut tosiaan kyllähän sitä jo vähän pysyvyyttä elämäänsä kaipaa.. jospa tosiaan tällä kertaa mustakin siihen olisi.. *justjoo*
Ozie

Posts: 1,389

#9886 • • Ozie

Dana, 16.8.2006 12:21:
---
Ozie, 16.8.2006 12:15:

Ai tyttöjä täällä tapaillaan *tirsk*


---


oho *nauru* noooh, kyl sä tiedät *vink*

mut tosiaan kyllähän sitä jo vähän pysyvyyttä elämäänsä kaipaa.. jospa tosiaan tällä kertaa mustakin siihen olisi.. *justjoo*



Joo sitä rupee olee jo aika vanhaki ja kaikkeee. Koht sitä olis sitä 50v, ajelee sil ferraril (no okei -92 BMW) ja yrittää iskee pikkutyttöjä kadulta. EIIIHHHHH... NÖÖYYYHHH..!! *eiei*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9887 • • Edited hallucinogen Edain
Deittailuun voi kuulua paljon erilaisia fyysisiä asioita kuten suutelua tai seksiä. En todellakaan pitäisi ajatuksesta, että toinen osapuoli olisi erittäin intiimistä samaan aikaan jonkun toisen kanssa. Se on kunnioituksen puutetta toista kohtaan. Helposti tulisi myös mieleen, että kyseinen henkilö voisi myös itse suhteessa "katsella vähän ensin ja laittaa poikki vasta sitten".

Nautin kerran suuresti kun sain naurautettua yhden deittini. Olin ollut aiemmin päivällä treffeillä hänen kanssaan syömässä yms ja sitten hänen piti lähteä sukulaisia katsomaan illalla. Totuus olikin se, että hän meni treffeille toisen kanssa ja lähetin hänelle sitten viestiä, että oliko sukulaisilla kivaa? ja vastaus oli joo plapla niin kuittasin vaan, että ai et sä ollutkaan kävelemässä käsi kädessä sen ja sen näkösen jätkän kanssa... ;D

BUSTED :D

Te jotka deittaatte monia samaan aikaan, kerrotteko suoraan tapailevanne muitakin vai valehtelettko enemmän tai vähemmän siitä asiasta?

Miksi ei voi tapailla vain yhtä kerrallaan? Jos se ei tunnu oikealta niin vasta sitten alkaa tapaamaan toista.

--
pikku-*possu*

Ozie

Posts: 1,389

#9888 • • Ozie

hallucinogen, 16.8.2006 12:26:
Deittailuun voi kuulua paljon erilaisia fyysisiä asioita kuten suutelua tai seksiä. En todellakaan pitäisi ajatuksesta, että toinen osapuoli olisi erittäin intiimistä samaan aikaan jonkun toisen kanssa. Se on kunnioituksen puutetta toista kohtaan. Helposti tulisi myös mieleen, että kyseinen henkilö voisi myös itse suhteessa "katsella vähän ensin ja laittaa poikki vasta sitten".

Nautin kerran suuresti kun sain naurautettua yhden deittini. Olin ollut aiemmin päivällä treffeillä hänen kanssaan syömässä yms ja sitten hänen piti lähteä sukulaisia katsomaan illalla. Totuus olikin se, että hän meni treffeille toisen kanssa ja lähetin hänelle sitten viestiä, että oliko sukulaisilla kivaa? ja vastaus oli joo plapla niin kuittasin vaan, että ai et sä ollutkaan kävelemässä käsi kädessä sen ja sen näkösen jätkän kanssa... ;D

BUSTED :D

Te jotka deittaatte monia samaan aikaan, kerrotteko suoraan tapailevanne muitakin vai valehtelettko enemmän tai vähemmän siitä asiasta?

Miksi ei voi tapailla vain yhtä kerrallaan? Jos se ei tunnu oikealta niin vasta sitten alkaa tapaamaan toista.



Tjoo kyllä mä sinänsä ymmärrän sun pointin täs.
Ite nyt lähinnä mietin näitä ensimmäisiä treffejä kun ei vielä mitään kummempaa oo takana eikä tunteet vielä ainakaan mulla pahemmin pelissä.

Siis sitte kun on jotain "hienompaa" menossa niin emmäkään enää siinä vaiheessa halua että toinen räveltää jossain treffeil. Se että missä vaiheessa se raja tulee riippuu aika paljon tapauksista.
hallucinogen

Posts: 8,190

#9889 • • Edited hallucinogen Edain

Morrowe, 16.8.2006 12:32:
Varsinkin joku kahvilla/syömässä/baarissa istuttu ilta tai pari, se on vaan tutustumista. Ei siitä pidä vielä mielestäni mitään omistusoikeutta toisen kalenteriin olettaa saavansa.


Ei tietenkään ole mutta kyse on toisen kunnioittamisesta. Vähintään pitäisi toiselle kertoa koska asiasta kertomatta jättäminen ei ole mun mielestä oikein. Tosin jos toinen kertois niin luultavimmin lopettaisin ne treffailut siihen, ei selkeästi ois samanlaista arvomaailmaa joten miksi jatkaa.

--
pikku-*possu*

Ozie

Posts: 1,389

#9890 • • Ozie

Morrowe, 16.8.2006 12:32:
Mielestäni tuo on vähän tapauskohtainen asia, milloin sitä alkaa olla toiselle tilitysvelvollinen menoistaan. Ei parit treffit tai joku yö yhdessä vielä, IMHO, luo mitään suuria velvoitteita toista kohtaan. Mutta asiasta voisi toki olla hyvä mainita toiselle, jos treffailee muitakin, ettei toinen kuvittele jotain aivan muuta.

Varsinkin joku kahvilla/syömässä/baarissa istuttu ilta tai pari, se on vaan tutustumista. Ei siitä pidä vielä mielestäni mitään omistusoikeutta toisen kalenteriin olettaa saavansa.

(mutta valehteleminen, kuten tuo ylläoleva menen-sukuloimaan-juttu, on sitten toinen luku sinänsä...)



Just tätä hain takaa mut ajatukset pomppii pahasti ku yritän tehä töitä samalla (tosi hyvällä menestyksellä btw)
Samu81

Posts: 1,224

#9891 • • Edited Samu81 kokolihaa

Ozie,

Lähinnä tarkotin kyl sitä et oon viikot aina aika rappiolla etten saa oikeen mitään aikasekskaan. Mutta joo oha täs jo 6kk-sinkkuna -juhlapäiväki näil kohdin, et mikä ettei!



Hah, nokitan 18 kuukaudella, ihan kohta tulee päivälleen 2v täyteen.

Kukakohan nokittais mut.. *ding* *uuh* *igor*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Dana

Posts: 647

#9892 • • Edited Dana

Samu*, 16.8.2006 12:43:
---
Ozie,

Lähinnä tarkotin kyl sitä et oon viikot aina aika rappiolla etten saa oikeen mitään aikasekskaan. Mutta joo oha täs jo 6kk-sinkkuna -juhlapäiväki näil kohdin, et mikä ettei!

---


Hah, nokitan 18 kuukaudella, ihan kohta tulee päivälleen täyteen.

Kukakohan nokittais mut.. *ding* *uuh* *igor*



Seurustelin viimeksi vakavasti, koko sydän mukana......kevääseen -04 asti --> Voitin! *igor*
(toki siis tässä 2v aikana ties kuinka monta 2-4kk Juttuja.. *igor*)
hallucinogen

Posts: 8,190

#9893 • • hallucinogen Edain

Dana, 16.8.2006 12:45:
Seurustelin viimeksi vakasti, koko sydän mukana......kevääseen -04 asti --> Voitin! *igor*


Amatöörit

Sinkkuna keväästä 2002->

--
pikku-*possu*

Ozie

Posts: 1,389

#9894 • • Ozie

Samu*, 16.8.2006 12:43:
---
Ozie,

Lähinnä tarkotin kyl sitä et oon viikot aina aika rappiolla etten saa oikeen mitään aikasekskaan. Mutta joo oha täs jo 6kk-sinkkuna -juhlapäiväki näil kohdin, et mikä ettei!

---


Hah, nokitan 18 kuukaudella, ihan kohta tulee päivälleen 2v täyteen.

Kukakohan nokittais mut.. *ding* *uuh* *igor*



Toivottavasti tää ei mee silleen et tulojärjestykses päästään pois *hymy*
Nooh, on mullaki noita pitempiäki sinkkukausia ollu..
Ozie

Posts: 1,389

#9895 • • Ozie

Dana, 16.8.2006 12:45:


Seurustelin viimeksi vakavasti, koko sydän mukana......kevääseen -04 asti --> Voitin! *igor*
(toki siis tässä 2v aikana ties kuinka monta 2-4kk Juttuja.. *igor*)



hehe, no mulla ei oo ku yks semmonen vakava juttu koko elämäni aikana. Muuten menny enemmän tai vähemmän huonol menestyksellä *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9896 • • Edited hallucinogen Edain

Morrowe, 16.8.2006 12:54:
Mutta, mihin vedät rajan ystävien kanssa kahvittelusta/illan istumisesta ja treffeistä? Jos vaikka tapaat jonkun ihmisen ensimmäistä kertaa, menette kahveille, ilta on mukava, niin kerrotko heti ensimmäisenä että "minulla on muuten huomennakin treffit"?


Ystävän/kaverin eroa treffiseuraan tarvitsee tuskin selittää? Jos oot menossa toisen kanssa kahville sillä olettamuksella, että tässä on mahdollisesti seurustelukumppani niin ne on treffit.

Ennen kuin joku ehtii niin sanotaan se, että sekään ei ole mun mielestä hyväksyttävää, että on fuckbuddy tai harrastaa yhden illan juttuja kun treffailee jotain, noi jutut voi laittaa siks aikaa jäihin kunnes tietää miten etenee deittinsä kanssa. Vaikka mitään ns "omistajuutta" ei treffeillä olekaan niin on mun mielestä kohteliasta ja toista kunnioittavaa olla tekemättä sellaisia asioita deittien aikana mitä ei tekisi parisuhteessakaan. Tällainen ihminen antaisi hyvän ja luotettavan kuvan mun silmissä.


Sori kaikki typot, tässä väännetään duunia samalla

--
pikku-*possu*

Avatar
#9897 • • niomic Guest

Amokk, 15.8.2006 09:23:
Niin juu, ei kai tarvitsekaan. Silti se on mielestäni hassu lähtökohta alkaa tutustua ihmiseen, se ajatus, että ihan hakemalla haetaan jotakuta, johon rakastua. Olen toki itsekin tavannut ihania ihmisiä ircissä ja muissa, saanut loistavia ystäviä, ihastunutkin.



Itse nyt lähinnä katson sitä yhtenä foorumina muiden ohella (koulu, työ, harrastukset, nettiyhteisöt jne.) Toki on niitäkin heavy duty -deittaajiakin, jotka tosiaan vetävät asenteella läpi ilmoituksia ja käyvät treffeillä aika useinkin. En kyllä näe tässäkään mitään pakottamalla pakotettua, vaan tosiaan kokeillaan toista keinoa / foorumia tutustua ihmisiin ja mahdollisiin parisuhdekuvioihin. Itselleni esim. Suomalaisten ravintolakulttuuri on pääosin niin vastenmielistä, etten edes erikoisemmin herättele mitään toivoja tutustumisten suhteen normi-iltoina. Toki sieltäkin on tarttunut monenlaista hiihtäjää mukaan vaikka vain siksi yöksi. Pointtina lähinnä se, että jokaiselle on itselleen sopivia paikkoja tähän meidän hienoon pariutumisleikkiin ja kokeilemallahan se vaan selviää. Se, että sahaat pelkästään rafloja koko ikäs ja toteet ettei sitä sun rakkautta löytynykkään, on aika ankeeta (hyväsuomi).

Muutenkin on aina välillä hyvä tarkastaa oma perspektiivi ja miettiä kuinka ideaalinen tämä meidän höpöhöpörakkauspohjainen pariutumiskulttuuri oikeastaan on. Vertauskohtana vaikka kulttuurit joissa suvut ja varsinkin vanhemmat ovat huomattavasti enemmän asiaan vaikuttamassa.


En nyt suoraan sanottuna ymmärtänyt yhteyttä Viikkolehden deitti-ilmoitusten ja Klubituksen välillä. :) Vai olenko ymmärtänyt Klubbarin tarkoituksen ihan väärin? Pitäisikö siirtyä vaan enemmän tuonne Plattarin puolelle? :D



Alkuperäisenä tarkoituksena oli toki tuoda teidän mahdollinen (ja toivottava) internethenkisyys ja -tuttavuus, mutta yhtä hyvin jengi täälläkin pariutuu. Plattarissa nyt on jengil niin paljo skenepisteitä ettei heidän tarvitse käsittääkseni edes pariutua mitenkään (quasi-deity?)
Avatar
#9898 • • niomic Guest

hallucinogen, 16.8.2006 13:00:
Ennen kuin joku ehtii niin sanotaan se, että sekään ei ole mun mielestä hyväksyttävää, että on fuckbuddy tai harrastaa yhden illan juttuja kun treffailee jotain, noi jutut voi laittaa siks aikaa jäihin kunnes tietää miten etenee deittinsä kanssa. Vaikka mitään ns "omistajuutta" ei treffeillä olekaan niin on mun mielestä kohteliasta ja toista kunnioittavaa olla tekemättä sellaisia asioita deittien aikana mitä ei tekisi parisuhteessakaan. Tällainen ihminen antaisi hyvän ja luotettavan kuvan mun silmissä.



No huh. Tavallaan ymmärrän ehkä paremmin ton fuckbuddy-jutun, mutta on aika hiljaista et alan rajoittelee erikoisemmin muita uusia kontakteja heti alkuun ellen oo ihan I'll marry you right now -fiiliksis. Onhan tää toki silleen vähän hankala alue, et ei varmaan vastapuoli hirveesti arvostais jos sais tietää (yleistysjoo), mut itse katson tätä samaan tyyliin kuin työnhakuprosessia. Pahimmillaanhan voit tavata loppusuoralla kahden pääkandidaatin (firman) kanssa peräperään samana päivänä :) Kunnioitus ja kaikki muu tämmönen suhdelätinä pitää kuitenkin aina ansaita, ei se oo mikään suora ominaisuus alkuaikoina.

Mietin just et oishan se aika nättii ku muistelisit tyttös kanssa ääneen jossain kaveriporukalla mökillä miten hienoo oli ne alkuajat ku tapasitte viis vuotta sitten ja maisteis oleva kaveri tokasee hyvällä muistillaan et "sähän laittelit silloin varmaan viittä naista samaan aikaan ja eiks sul ollu joku jätkäkin siin viel välis" :D Tieto lisää tuskaa, so don't tell them. Ei oo valhe ennenkuin paljastuu :G?
Avatar
#9899 • • niomic Guest

Morrowe, 16.8.2006 13:12:
---

Ennen kuin joku ehtii niin sanotaan se, että sekään ei ole mun mielestä hyväksyttävää, että on fuckbuddy tai harrastaa yhden illan juttuja kun treffailee jotain, noi jutut voi laittaa siks aikaa jäihin kunnes tietää miten etenee deittinsä kanssa. Vaikka mitään ns "omistajuutta" ei treffeillä olekaan niin on mun mielestä kohteliasta ja toista kunnioittavaa olla tekemättä sellaisia asioita deittien aikana mitä ei tekisi parisuhteessakaan. Tällainen ihminen antaisi hyvän ja luotettavan kuvan mun silmissä.
---


No, onhan tuossakin pointtia. Mutta itselleni tärkeää on, että molemmat ovat vaan samalla aaltopituudella asiasta. Ettei toinen hulmuttele menemään miten sattuu, ja toinen luule löytäneensä "sen oikean".



Eihän asiaa nyt voi suoraan tolleen vertailla? Kyllähän kummatkin voivat kokea löytäneensä tai ainakin hakevansa sitä 100% mätsiä, toinen vaan saa seksiä muutenkin ja toinen ei >;)? Ongelmana on tosiaan just toi yltiörehellisyys ja kaiken kertominen. Just se kertomattomuus voi saada teidät sille samalle aaltopituudelle, ihmiset kun tulkitsevat asioita niin eri tavoin ja varsinkin ihanat naiset vetävät vähän liian helposti johtopäätöksiä / olettavat asioita. Tämä nyt on lähinnä itselleni kirous, koska käsittelen asioita yleensä pääosin eksplisiittisesti, jolloin oletuksille on vähän eri tavalla (lue: vähän) tilaa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#9900 • • hallucinogen Edain

niomic, 16.8.2006 13:22:
Eihän asiaa nyt voi suoraan tolleen vertailla? Kyllähän kummatkin voivat kokea löytäneensä tai ainakin hakevansa sitä 100% mätsiä, toinen vaan saa seksiä muutenkin ja toinen ei >;)? Ongelmana on tosiaan just toi yltiörehellisyys ja kaiken kertominen. Just se kertomattomuus voi saada teidät sille samalle aaltopituudelle, ihmiset kun tulkitsevat asioita niin eri tavoin ja varsinkin ihanat naiset vetävät vähän liian helposti johtopäätöksiä / olettavat asioita. Tämä nyt on lähinnä itselleni kirous, koska käsittelen asioita yleensä pääosin eksplisiittisesti, jolloin oletuksille on vähän eri tavalla (lue: vähän) tilaa.


Sama "ongelma". Mun mielestä se on vaan hyvä kertoa kaikki rehellisesti ja sit jos on joitain asioita mitkä ei miellytä korvaa ensikuulemalta niin niistä voi keskustella eikä joudu veteleen johtopäätöksiä. Tosiasiassa näin ei valitettavasti ole vaan itsekin saanut kokea sen kuinka monoa tulee(lähes joka kerta) kun kertoo kaikki suoraan kiertelemättä. En tiedä johtuuko se siitä, että kohde ymmärtää väärin vai sitten siitä yksinkertaisesta asiasta, että he ymmärtävät täysin mitä tarkoitan ja millainen olen ja se taas ei sitten miellytä :D

--
pikku-*possu*