Dana, 16.8.2006 08:49:
---
hallucinogen, 16.8.2006 08:41:
----
Mun mielestä ois pitänyt katsoa asiat loppuun sen kanssa jonka tapasit ensin ennen kuin alkaa treffailemaan muita. Tietysti ihmiset tekee mitä haluaa mut itse en edes tapailisi ihmistä jonka tietäisin tapailevan montaa ihmistä samaan aikaan. Oisko susta kivaa jos jäbä lähtis viel parille treffeille oltuaan sun kanssa ensin vaikka puistos syömässä mansikoita ja vähän käsi kädessä kävelyä?
---
Joo!! Koska siinä vaiheessa ei olisi vielä Vahvoja tunteita pelissä. Mieluummin haluaisin että kundi kävisi nyt "tsekkaan markkinat" jottei sitten parin kk jälkeen tule kummallekkaan sellainen olo et mitä hittoa, mitäköhän sille naapurin liisalle/peralle kuuluu......!
Ja mä tapasin ne samaan aikaan, toinen vain ollut kaksi vkoa armeijassa ja pääsee vasta nyt lomille, Siksi en edes voinut nähdä aikaisemmin. Silti hän hurmasi mut hymyllään, muuta en oikeastaan tästä toisesta tiedä ja siksi just haluan mennä ulos jotta tiedän kumpi olisi mulle parempi, koska siitähän tästä on loppupeleissä kyse.. et MINÄ löydän itselleni jonkun rakkaan, ei et deittaanko kuinka montaa kundia samaan aikaan vai?
Kyllä kans mun mielestä voi käydä treffeillä monen ihmisen kanssa samoihin aikoihin. Koska must sillon vasta näkee että onko siitä tulossa mitään muuta kun ne muutamat treffit. Ainaki ite oletusarvosesti oletan aina että se toinenki käy muidenki kanssa treffeillä. Sitte tietysti jos tää treffailu muuttuu jossain vaiheessa seurusteluks niin olis ehkä ihan hyvä hetki lopettaa muiden kanssa treffailu
Mulla on vähän semmonen olo et tää kissan pentu o juonu viikonloppuna liikaa maitoa, leikkiny liikaa kissakavereiden kanssa ja viikolla sitä aina väsyttää niin jumalattoman paljon et se vaan nysvää himassa peiton alla ja nukkuu.... Pitäis varmaan ottaa itteäni niskasta kiinni