SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,699,089 views

pirpeli

Posts: 5,533

#9421 • • pirpeli
Poimikaa nyt joku mut jo pois täältä.
:D

Ihan sillee tosissaan.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#9423 • • pirpeli

domi, 14.7.2006 10:35:
Marjanpoimintakausi on vasta alkamassa....



En mä ole Marja. Jenni musta meinas tulla, mutta sitte musta tulikin Kati. Alkaaks Katinpoimintakausi piankin? ;D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#9424 • • hallucinogen Edain

domi, 14.7.2006 10:35:
Marjanpoimintakausi on vasta alkamassa....


Mut naiset kuulemma haluu miehiä eikä marjanpoimijoita.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#9425 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 14.7.2006 10:36:
En mä ole Marja. Jenni musta meinas tulla, mutta sitte musta tulikin Kati. Alkaaks Katinpoimintakausi piankin? ;D


Sun pitää laittaa katiska kaislikkoon *ahahahahahaha*


*justjoo*

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#9426 • • pirpeli

hallucinogen, 14.7.2006 10:37:
Sun pitää laittaa katiska kaislikkoon *ahahahahahaha*
*justjoo*



Ootpa ketterä*hymy*. *kaislikkoonittesäviskail*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#9428 • • pirpeli

domi, 14.7.2006 10:39:
No sit oon saleesti out *uuh*



Et ole.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#9429 • • hallucinogen Edain
Kuis moni mimmi pelaa puuceella ja paljon? ja mitä? ;) Kyl se niin on et mimmin pitäs olla samanhenkinen, ei siitä mitään tulis jos mun pitäs keskeyttää mun tän viikon x-files maratooni sen takia et vois muhia sohvalla :D kaudet 1 ja 2, mahdankohan saada katottuun sunnuntai-iltaan mennessä *kuuma*

--
pikku-*possu*

sbanc

Posts: 255

#9430 • • sbanc

bubbelgum, 14.7.2006 01:59:
---
Juhgu, 14.7.2006 00:58:
(kaverit saisivat tosin mielummin olla porukalla tekemässä jotain kun plurahtelemassa ja seukkaamassa, grr)
---


Toi on kyllä niin totta. Meinaan sillon ku on hyvällä porukalla tekemässä jotain kivaa, niin ei tää yksinolo haittaa ku sitä ei muista edes ajatella. Mutta ai että ottaa aivoon sillon ku kaikki muut on tekemässä jotain parisuhdejuttuja ja ite istuu yksin kotona. *grr*



Naulan kantaan! Toi on vaan niin totta!
Syder

Posts: 2,255

#9431 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

bubbelgum, 14.7.2006 01:59:
Toi on kyllä niin totta. Meinaan sillon ku on hyvällä porukalla tekemässä jotain kivaa, niin ei tää yksinolo haittaa ku sitä ei muista edes ajatella. Mutta ai että ottaa aivoon sillon ku kaikki muut on tekemässä jotain parisuhdejuttuja ja ite istuu yksin kotona. *grr*


Ja sitten kun seukkaa niin ottaa aivoon kun kaikki muut on porukalla tekemässä jotain kivaa ja itse on kotona tekemässä parisuhdejuttuja... *tirsk*
Murphyn laki.

--
Divida et impera.

Jago

Posts: 4,039

#9432 • • Jago un-trained monkee

astaroth, 13.7.2006 23:23:
---
Jago, 13.7.2006 22:59:
mun pitää muuttaa varmaan alankomaihin et saan avoimen ihanan normaalin miehen(suomalaiset on USEIN[ei tietenkään aina] liian estyneitä)..

---

jota en ihmettele yhtään, kun suomi on homofobiaatikoiden luvattu maa


valitettavasti en puhu edes vaan homoista. jos katot tarkkaan huomaan että ei heterotkaan niin usein kävele käsikädessä. kyllä niitäkin näkee jonkinverran, mutta yleensä ottaen suomessa ei nää niin paljoo niitä julkisia hellyyden osoituksia edes heteroilla

mutta mä haluun semmosen miehen jonka kanssa voin suudella rautatieasemalla ilman mitään erinäis lupaa tai syytä asialle

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kap-pu

Posts: 1,167

#9433 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Amokk, 14.7.2006 10:24:
Mutta kertokaa MIKSI sitä tarjontaa on silloin, kun itse hehkuttaa yksinelon ihanuutta, mutta hiljaisina syyspäivinä saa surra yksinäisyyttään?



Ylipäätänsäkin tää tarjontahan on vallan mielenkiintoinen juttu. Sehän tuntuu aina välttelevän kysyntää tehokkaasti, eli kun kysyntä on abt nolla niin kyllähän niitä poikia/tyttöjä silloin tuntuu pyörivän.

Muuta teoriaa en keksi, muutakuin se, että henkilöstä jollain tapaa "näkyy" parisuhteilusta, yksinelon ihanuudesta tai muusta vastaavasta koituva itsevarmuus/ei-epätoivoisuus/rennosti hengailu/mikä nyt milloinkin - kenties kyse on peräti feromoneista, hähäh! - joka sitten, paradoksaalisesti, vetoaa siihen tarjontaan.

No ehkä ontuu tuokin olettamus, mene tiedä. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

tomii

Posts: 3,594

#9434 • • tomii kallion herttua

Jago, 14.7.2006 12:06:
---

valitettavasti en puhu edes vaan homoista. jos katot tarkkaan huomaan että ei heterotkaan niin usein kävele käsikädessä. kyllä niitäkin näkee jonkinverran, mutta yleensä ottaen suomessa ei nää niin paljoo niitä julkisia hellyyden osoituksia edes heteroilla

mutta mä haluun semmosen miehen jonka kanssa voin suudella rautatieasemalla ilman mitään erinäis lupaa tai syytä asialle



Hihii... mä oonkin käsi-kädessä-miehiä :D Mutta joo onhan tää suomalainen meno jossakin määrin aika häveliästä. Tosin ei sekään kyllä hirveän sisitiä ole, kun jotkut vetää ton homman ihan överiksi. Mutta sellainen kultainen keskitie on kyl paras, käsi kädessä ja pusuja julkisilla paikoilla, mutta ei nyt sentään ihan kokoajan *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Danskuh

Posts: 675

#9435 • • Danskuh pikku-Dee
voi ei...koht on taas sunnuntai..ja ei vielkää sunnuntai poikakaverii;) eikai... hahah...mut viikoloppun ei tiiä mitä tapahtuu jos vaikk elämän mies osuis kohille;D joo en pidättele hengityst sitä odotelles:D
Jago

Posts: 4,039

#9436 • • Jago un-trained monkee

tomii, 14.7.2006 12:21:
---
Jago, 14.7.2006 12:06:
---

valitettavasti en puhu edes vaan homoista. jos katot tarkkaan huomaan että ei heterotkaan niin usein kävele käsikädessä. kyllä niitäkin näkee jonkinverran, mutta yleensä ottaen suomessa ei nää niin paljoo niitä julkisia hellyyden osoituksia edes heteroilla

mutta mä haluun semmosen miehen jonka kanssa voin suudella rautatieasemalla ilman mitään erinäis lupaa tai syytä asialle

---


Hihii... mä oonkin käsi-kädessä-miehiä :D Mutta joo onhan tää suomalainen meno jossakin määrin aika häveliästä. Tosin ei sekään kyllä hirveän sisitiä ole, kun jotkut vetää ton homman ihan överiksi. Mutta sellainen kultainen keskitie on kyl paras, käsi kädessä ja pusuja julkisilla paikoilla, mutta ei nyt sentään ihan kokoajan *joo*


joo ja joskus näkee sittenm semmosia melkeen pystypanoja ja se ei oo kyllä kaunista katseltavaa..
sen verran häveliäisyyttä pitäisi olla että ei nostella hameita siellä steissillä kuitenkaan(sitä kyllä on nähnyt että joku jätkä nostaa muijansa minihametta puristaakseen sen persettä kun ne kävelee jossain*yrjö*, mutta sitä ei voi oiken hellyyden osotukseksi kutsua)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tomii

Posts: 3,594

#9437 • • tomii kallion herttua

Jago, 14.7.2006 12:28:
---
tomii, 14.7.2006 12:21:
---

joo ja joskus näkee sittenm semmosia melkeen pystypanoja ja se ei oo kyllä kaunista katseltavaa..
sen verran häveliäisyyttä pitäisi olla että ei nostella hameita siellä steissillä kuitenkaan(sitä kyllä on nähnyt että joku jätkä nostaa muijansa minihametta puristaakseen sen persettä kun ne kävelee jossain*yrjö*, mutta sitä ei voi oiken hellyyden osotukseksi kutsua)



Joo samaa mieltä. Jossakin on se roti mentävä, ainakin päiväsaikaan, kun ipanoitakin kävelee kadulla. Mutta sellainen pieni suudelma liikennevaloissa jne. jutut on kyl aika södejä :)

--
reivaan kunnes kuolen

Jago

Posts: 4,039

#9438 • • Jago un-trained monkee

tomii, 14.7.2006 12:34:
---
Jago, 14.7.2006 12:28:
---
tomii, 14.7.2006 12:21:
---
---
Joo samaa mieltä. Jossakin on se roti mentävä, ainakin päiväsaikaan, kun ipanoitakin kävelee kadulla. Mutta sellainen pieni suudelma liikennevaloissa jne. jutut on kyl aika södejä :)


jep. semmosta pitäisi kyllä saada kumppanilta*hali**pusi**plur*..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

pirpeli

Posts: 5,533

#9439 • • pirpeli

tomii, 14.7.2006 12:34:
Mutta sellainen pieni suudelma liikennevaloissa jne. jutut on kyl aika södejä :)



Sä oot niin herkkis*plur*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

tomii

Posts: 3,594

#9440 • • tomii kallion herttua

pirpeli, 14.7.2006 13:09:
---

Sä oot niin herkkis*plur*



Mä oon PAHIS ja KOVA JÄTKÄ!!! *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen