SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,706,086 views

Avatar
#9401 • • astaroth Guest

ipe, 12.7.2006 19:52:
-klip-


on kyllä herralla ollut ikään nähden kunnioitettava aika yhteiseloa :o
ja täällä ihmiset tilittää itku silmässä parin kuukauden hoitojaan :/

kyllä varmasti oli kova päätös. parasta vointia eteenpäin!
Cloudberry

Posts: 493

#9402 • • Cloudberry

ipe
..enhän mä itsekkään tätä päätöstä mitenkään pidä huonona asiana muuta kuin tyttömme kannalta.



Uskon, että tyttärenne kärsisi kuitenkin enemmän päivittäin riitelevistä vanhemmista kuin siitä, että on ikävä isää, jota ei päivittäin näe. (Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta työn puolesta näin monenlaisia perheitä.) Rohkea päätös! *joo*

Voimia sulle. *hali*
ipe

Posts: 1,845

#9403 • • ipe X-Rust / Holvi

astaroth, 12.7.2006 20:00:
---
ipe, 12.7.2006 19:52:
-klip-

---

kyllä varmasti oli kova päätös. parasta vointia eteenpäin!



No ei se tosiaan ihan kauhean helppoa ollut. Kiitos vaan!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

wiwi

Posts: 1,575

#9404 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tää sopis hyvin myös tonne O_o - topicciin, mutta; mä seurustelen. Tajusin asian välähdyksen omaisesti viime viikolla. How did this happen? Voinks mä silti hengaa täällä, kun ei mua oikeestaan huvita keskustella mistään parisuhdejutuista? (enkä edes osaisi)

Mä oon käyttäny jo kaks (2) kertaa ilmaisua "mun poikaystävä". Tuntuu yhä naurettavalta päästää suustaan tuollaista. *whaat*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kianoni

Posts: 357

#9405 • • Kianoni pomputtaako?

wiwi, 13.7.2006 14:32:
Tää sopis hyvin myös tonne O_o - topicciin, mutta; mä seurustelen.
...


nyt ulos täältä ja ÄKKIÄ senkin petturi *pahis*
wiwi

Posts: 1,575

#9406 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

osama, 13.7.2006 14:47

nyt ulos täältä ja ÄKKIÄ senkin petturi *pahis*



Olen vilpittömästi pahoillani, mä yritin vastustella mutta jotenki mut vaan harhautettiin tähän. Ja naiset on muka kieroja! :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kianoni

Posts: 357

#9407 • • Kianoni pomputtaako?

wiwi, 13.7.2006 14:51:
---
osama, 13.7.2006 14:47

nyt ulos täältä ja ÄKKIÄ senkin petturi *pahis*

---


Olen vilpittömästi pahoillani, mä yritin vastustella mutta jotenki mut vaan harhautettiin tähän. Ja naiset on muka kieroja! :D


joku sais kyllä harhauttaa mutkin
anco

Posts: 201

#9408 • • anco
Nuorelle miehellä jäi ylimääräinen Unity-lippu käteen.. Ja pileisiin on kumminkin kivempi mennä kaksin, mitä yksin..

Eli, lauantaille Unitydeitti = pienen neitokaisen kanssa paistattelua iltapäivä-auringossa, pientä piknikkiä & illemmalla Tapsan tanssit Uunisaaressa.. *nauru*

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

bubbelgum

Posts: 2,477

#9409 • • bubbelgum ~sylikissa~
Aiai, toi on jo aika houkutteleva tarjous. *pökr*
Tosin en voi väittää olevani pieni *nauru* Enkä edes ole varma onko jo huomiselle ohjelmaa... Mut silti, aika hyvän pistit. Ei luulis olevan hirveen vaikeeta saada tärppi tollasella. *hih*

--
Hullu ku pullosta tullu.

anco

Posts: 201

#9410 • • Edited anco

bubbelgum, 13.7.2006 19:00:
Aiai, toi on jo aika houkutteleva tarjous. *pökr*
Tosin en voi väittää olevani pieni *nauru* Enkä edes ole varma onko jo huomiselle ohjelmaa...



Nyt on neidillä päivät sekaisin.. *nauru* Lauantaihin on vielä monta päivää matkaa..

Tosiaan, tarkennetaan hiukan, semi-lyhyelle (169cm) pojalle avecia kaipaillaan.. *hymy*

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

Birgie

Posts: 1,311

#9411 • • Birgie Kikati
Iih, nyt mut saa potkia ulos sinkkuluukusta, kylläpä sitä taas kestikin puolisen vuotta ilman *plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

bubbelgum

Posts: 2,477

#9412 • • bubbelgum ~sylikissa~

anco, 13.7.2006 19:09:
Nyt on neidillä päivät sekaisin.. *nauru* Lauantaihin on vielä monta päivää matkaa..

Tosiaan, pienen pituus-kompleksin omaavalle, semi-lyhyelle (169cm) pojalle avecia kaipaillaan.. *hymy*



No niin onki päivät sekasin. *nauru* Huomiselle tosin tiedän varmasti että on jo ohjelmaa, ja lauantaista en oo varma. Eli sinänsä meni kuitenkin ihan oikein. *pepsodent*

Hei! Ja ei saa sanoo että hakee "pientä" jos tarkottaa lyhyttä! *grr* *hih*

--
Hullu ku pullosta tullu.

anco

Posts: 201

#9413 • • anco

bubbelgum, 13.7.2006 19:15:
---
anco, 13.7.2006 19:09:
Nyt on neidillä päivät sekaisin.. *nauru* Lauantaihin on vielä monta päivää matkaa..

Tosiaan, pienen pituus-kompleksin omaavalle, semi-lyhyelle (169cm) pojalle avecia kaipaillaan.. *hymy*

---
Hei! Ja ei saa sanoo että hakee "pientä" jos tarkottaa lyhyttä! *grr* *hih*



Ai, damn! Pahoitteluni tästä *vink* Pitää ottaa opikseen..

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

Jago

Posts: 4,039

#9414 • • Jago un-trained monkee
mä käyttäydyin taas tapanimukaan ja ihastin jätkään joka ei asu suomessa..
yks ihq alankomaalainen tyyppi..

mä tajusin kyllä myös miksi mä tykkään ulkomaalaisista..
ne on niin avoimia..
toikin käveli mun kanssa käsikädessä ja pussaili julkisesti.
kaikki tapahtu normaalisti ja luonnollisesti.. ei siksi että pitää shokkeeraa tai muusta tyhmästä syystä.. mun pitää muuttaa varmaan alankomaihin et saan avoimen ihanan normaalin miehen(suomalaiset on USEIN[ei tietenkään aina] liian estyneitä)..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#9415 • • astaroth Guest

Jago, 13.7.2006 22:59:
mun pitää muuttaa varmaan alankomaihin et saan avoimen ihanan normaalin miehen(suomalaiset on USEIN[ei tietenkään aina] liian estyneitä)..


jota en ihmettele yhtään, kun suomi on homofobiaatikoiden luvattu maa
bubbelgum

Posts: 2,477

#9416 • • bubbelgum ~sylikissa~

Juhgu, 14.7.2006 00:58:
(kaverit saisivat tosin mielummin olla porukalla tekemässä jotain kun plurahtelemassa ja seukkaamassa, grr)



Toi on kyllä niin totta. Meinaan sillon ku on hyvällä porukalla tekemässä jotain kivaa, niin ei tää yksinolo haittaa ku sitä ei muista edes ajatella. Mutta ai että ottaa aivoon sillon ku kaikki muut on tekemässä jotain parisuhdejuttuja ja ite istuu yksin kotona. *grr*

--
Hullu ku pullosta tullu.

kap-pu

Posts: 1,167

#9417 • • kap-pu the amazing suction cup boy
parisuhdejututhan ne haisee. niinku.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

muZZle^

Posts: 305

#9418 • • muZZle^
*kikattel* *tirsk* haisee juu! hyvä kap-pu!! mis miun suklaa on hihih
Amuck

Posts: 2,396

#9419 • • Amuck dub-i-dub
Juur juttelin kavereiden kanssa siitä, miten vielä alkukeväästä tuntui siltä, että olisi mukava olla joku mies tuossa, mutta näin kesällä nauttii onnellisena sinkkuilusta. Eihän mulla edes olisi aikaa millekään miehelle! Syksymmällä voisi ajatellakin ottavansa jonkun halikaverin.

Mutta kertokaa MIKSI sitä tarjontaa on silloin, kun itse hehkuttaa yksinelon ihanuutta, mutta hiljaisina syyspäivinä saa surra yksinäisyyttään?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Epailija

Posts: 5,636

#9420 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Amokk, 14.7.2006 10:24:
Mutta kertokaa MIKSI sitä tarjontaa on silloin, kun itse hehkuttaa yksinelon ihanuutta, mutta hiljaisina syyspäivinä saa surra yksinäisyyttään?



Koska kesällä lomilla ollessaan ihmiset etsivät kesäkissoja ja -kolleja. Syksyllä alkavat opinnot, mikä taas tarkoittaa vähentynyttä vapaa-aikaa l. vähemmän aikaa potentiaalisille kumppaneille tai niiden etsinnälle.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous