SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,820,201 views

Pätkis

Posts: 1,038

#6081 • • Pätkis Pikkis

Dorka, 6.4.2005 11:32:
---
Annakins, 6.4.2005 10:49:
Puolet ajasta pompin edelle siitä missä mennään ja mietin, että voisko se oikeesti tykätä musta niin paljon että alkaisin jopa seurustelee sen kanssa. Toinen puoli ajasta menee siihen, että keksin syitä miks en vois seurustella sen kanssa. Oon ollu sinkku nyt niin kauan että en enää tiedä mitä tehdä jos yht'äkkiä oonkin tilanteessa, jossa pitää ottaa huomioon jonkun toisenkin tunteet.

---

...no tosi jees, kun harkitset "seurustelemista" pojan kanssa jonka olet "kerran bileissä" nähny ja meet sen kanssa leffaan? *lmao* ...joo, onnee *nauru*


eihän tuo nyt HARKINNUT seurustelemisen aloittamista ("moi, tiesitsä et me seurustellaan nyt?") vaan pohti että mitämitä sitten JOS siitä jutusta pitkästä aikaa jotain tuliskin. vai. täh.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

kilobitti

Posts: 2,419

#6082 • • kilobitti 1-2-3 techno

Mikco, 5.4.2005 20:52:
Ei kai se sitä tarkoita, että kun on haku päällä, niin on ns. "helppo" ?



Ei, mutta luulen että "haku päällä" näkyy, halusi tai ei. Itse olen myös havainnut, että monet seurustelevat on yksinkertaisesti haluttavimpia - heistä hohtaa, että he ovat itsevarmoja eivätkä "tarvitse mitään"-> seksikästä. Lisäksi tuntuu että musta ollaan vähintään tuplasti kiinnostuneempia silloin kun mua vituttaa kunnolla eikä mua vois vähempää kiinnostaa jonku lyylin seura*nauru* /me thinks

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#6083 • • emppu Guest
Rupee yksinäs pissikseksi.

*joo* kannatan*nauru* Siinä o sitä jotain
Avatar
#6085 • • sakk303 Guest
*haukotus* hoh hoi..nyt alkaa menemään taas vähän pilkuviiluksi..mikähän siinä on että se on hälyyttävän monesti dorka asialla näissä viilauksissa *iihhih*

mutta takaisin aiheeseen : noh, annakins, mitens hommat edistyy? mulla on kans pelottavan vaikeeta elää "päivä kerrallaan" jos pitää kelailla jotain suhdejuttuja, tulee mietittyy aina liian pitkälle tai miinuksia ja plussia väärässä vaiheessa, mut annahan kun muista elämän osa-aluieista on kyse niin ei uskalla ees ajatella mitä sitä ens viikolla tekee tai että nyt ei ees osaa sanoo voiks lähtee ens kesänä esim. festareille tai matkoille..ei vaan pysty näkee niin pitkälle ajassa..
Mikcore

Posts: 914

#6086 • • Mikcore Eternity has passed

kilobitti, 6.4.2005 12:10:

Ei, mutta luulen että "haku päällä" näkyy, halusi tai ei. Itse olen myös havainnut, että monet seurustelevat on yksinkertaisesti haluttavimpia - heistä hohtaa, että he ovat itsevarmoja eivätkä "tarvitse mitään"-> seksikästä. Lisäksi tuntuu että musta ollaan vähintään tuplasti kiinnostuneempia silloin kun mua vituttaa kunnolla eikä mua vois vähempää kiinnostaa jonku lyylin seura*nauru* /me thinks



Summa summarum:

Kannattaa olla (mielellään äärimmäisen) vittuuntunut ja kulkea laput silmillä, niin sit pääsee sinkkuudesta eroon *joo*. Toimii myös päinvastoin.
itis

Posts: 2,518

#6087 • • itis Morning Star
*justjoo* enpä olis itsestä uskonut. Täällä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Rocca

Posts: 3,064

#6088 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

INFIANA, 6.4.2005 15:26: Ihmiset: KESÄ ON TULOSSA!*plur*



Oooon huomannu ja se on niin *plur* juttu... sen takia tarvis lähtee kaupungille tästä *jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

zenny

Posts: 1,145

#6089 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
*uuh* nyt taas kyl tuntuu et oon ikisinkku... kaikil muil kavereil on äijä paitsi mul..onkohan mus joku valmistusvirhe? *ding*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

COBALT

Posts: 1,407

#6091 • • COBALT akitaattori

zenny, 6.4.2005 23:17:
*uuh* nyt taas kyl tuntuu et oon ikisinkku... kaikil muil kavereil on äijä paitsi mul..onkohan mus joku valmistusvirhe? *ding*



Ööö, kuvasta päätellen: "Eijjoo!" *hih*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

zenny

Posts: 1,145

#6092 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Aivan joo-o.. yrittäkäämme siis ottaa positiivisempi asenne...*joo* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Kianoni

Posts: 357

#6093 • • Edited Kianoni pomputtaako?
sinkkuluukussa 666/2 sivua. *pahis*
Mellu-

Posts: 4,006

#6094 • • Mellu-
Hmm.. tosiaan... nyt alkaa kesä ja me sinkut päästään ihan valloillemme *jiihaa* *juonittel* *pahis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

eonik

Posts: 182

#6095 • • eonik graafinen suutelija
Pitääpäs muistuttaa että olen täällä edelleen. Hakemuksia otetaan vastaan *pahis*

--
Unts, unts, unts...

äm

Posts: 2,376

#6096 • • äm

INFIANA, 6.4.2005 15:26:
Ihanaa ku ei tarvii vastata kenellekkään teoistaan*aplodit*...


Voisko joku keksiä sinkuille jonkun uuden mantran?
Tää sama vanha, "ihanaa, ku ei tarvii selitellä kenellekään menemisiään" on jo NIIIN kulunut. Tässäkin topikissa kuultu pauttiarallaa 333 kertaa.

Eikö muka ole mitään muita hyviä syitä olla sinkku? Vaikka niinku, että "ihanaa, ku saa syödä ite kaikki murot" "ihanaa, ku saa kaikki vaatekaapit itelleen" "ihanaa, ku saa aina lukee hesarin ekana" "ihanaa, ku ei tuu paljoo tiskii" "ihanaa, ku ei tartte kattoo lätkää/sinkkuelämää" "ihanaa, ku IHAN MITÄ TAHANSA MUUTA KUIN TOI SAMA VANHA JANKUNJANKUN"

"Ei tarvii vastata teoistaan"...
Kertokaa sinkut, mitä niin hurjia juttuja te aina puuhaatte, ettei niitä vois jakaa jonkun toisen kanssa? Mä en oo tainnu koskaan päästä sellasista osingoille *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

RiD

Posts: 2,817

#6097 • • RiD Nukemi
kinkkuluukku!

*kruiks*


onneks tulee kesae!

--
*super* *possu*

AnderS

Posts: 470

#6098 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Lene, 7.4.2005 12:50:
---
äm, 7.4.2005 10:43:
Voisko joku keksiä sinkuille jonkun uuden mantran?
Tää sama vanha, "ihanaa, ku ei tarvii selitellä kenellekään menemisiään" on jo NIIIN kulunut. Tässäkin topikissa kuultu pauttiarallaa 333 kertaa.

---


Ööö...

"Ihanaa, ettei tarvitse varata kenellekään aikaa"
"Ihanaa, ettei tarvitse kaiken muun lisäksi satsata energiaa vielä jonkun toisen tarpeisiin etc."
"Ihanaa, kun ei ole kukaan valittamassa, ettei nähdä tarpeeksi usein."
"Ihanaa, kun saa nukkua rauhassa."
"Ihanaa, kun saa olla yksin rauhassa ne hetket, jolloin saa vain olla."
"Ihanaa, kun ei tarvitse miettiä suhdeasioita - veisi vain tarvittavan keskittymiskyvyn olennaisempiin asioihin."
"Ihanaa, kun ei ole ketään mahdollisesti pettämässä tai jättämässä."

*lmao* For starters. Nämä ovat kyllä elämäntilanteesta riippuvaisia.



Mä voin jatkaa.

"ihanaa, kun voi katsoa mestarien liigan matseja ihan rauhassa, ilman kyllästyneitä huokailuja."
"ihanaa, kun voi ylipäätään kattoa telkusta mitä itte haluaa"
"ihanaa, kun voi flirtata ilman huonoa omaatuntoa."
"ihanaa, ettei tartte käydä missään sukujuhlissa"
"ihanaa, ettei tartte teeskennellä ymmärtävänsä."
"ihanaa, kun voi kuolata jonku perään saamatta litsaria"
"ihanaa, ettei tarvi kuunnella kenenkään valitusta"
"ihanaa, kun saa ajaa autoa ihan ite"
"ihanaa, ettei kukaan ei ole huomauttelemassa MUN virheistä ja puutteista"

Ihanaa olla itsekäs sinkku! *pahis*
AnderS

Posts: 470

#6099 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Juhgu, 7.4.2005 14:19:
---
AnderS, 7.4.2005 13:28:
---
Mä voin jatkaa.

"ihanaa, kun voi katsoa mestarien liigan matseja ihan rauhassa, ilman kyllästyneitä huokailuja."
"ihanaa, kun voi ylipäätään kattoa telkusta mitä itte haluaa"
"ihanaa, kun voi flirtata ilman huonoa omaatuntoa."
"ihanaa, ettei tartte käydä missään sukujuhlissa"
"ihanaa, ettei tartte teeskennellä ymmärtävänsä."
"ihanaa, kun voi kuolata jonku perään saamatta litsaria"
"ihanaa, ettei tarvi kuunnella kenenkään valitusta"
"ihanaa, kun saa ajaa autoa ihan ite"
"ihanaa, ettei kukaan ei ole huomauttelemassa MUN virheistä ja puutteista"
---


Huh. Mä oon jo niin tottunu tuon tapaisiin oikeuksiin että on varmaan tosi vaikeaa sitten joskus aloittaa seurustelu *nauru*



Sama juttu! Yli kaks vuotta sinkkuna on saanut mut lähes palvomaan näitä em. "oikeuksia"*nauru*
annabel

Posts: 1,681

#6100 • • annabel bändäri

Lene, 7.4.2005 14:10:
---
AnderS, 7.4.2005 13:28:
"ihanaa, ettei kukaan ei ole huomauttelemassa MUN virheistä ja puutteista"

---


Tämä on kyllä se ihanin...

"Ihanaa, kun saa rauhassa olla oma itsensä, eikä kukaan ole yrittämässä muuttaa sua."



Tai

"Ihanaa, kun omien tavoitteiden saavuttamiseksi ei tarvitse ottaa huomioon jonkun toisen tarpeita tai vaatimuksia"