19,912 posts, 996 pages, 8,079,968 views
Puistokemisti, 7.4.2005 17:08:
Mä ainakin tykkään köllötellä kenkälaatikon kokoisessa sängyssä, se pitää toisen varmasti sylissä koko yön.
Pari kertaa meinaan käyny niin et kun on ollu iso sänky niin aamulla on löytänyt itsensä seinään kiinni potkittuna.
Puistokemisti, 7.4.2005 17:08:
---
hallucinogen, 7.4.2005 17:02:
Niin onhan se kamalaa nukkua yhdessä jos sänky on kokoa kenkälaatikko mut eikös silloin olisi aika hankkia uusi peti jos siinä meinaa kaksi köllötellä? ;D
---
Mä ainakin tykkään köllötellä kenkälaatikon kokoisessa sängyssä, se pitää toisen varmasti sylissä koko yön.
Pari kertaa meinaan käyny niin et kun on ollu iso sänky niin aamulla on löytänyt itsensä seinään kiinni potkittuna.
Avernian,
Kai mä oon sit outo ja joukkoonkuulumaton, kun mun mielestä mistään oikeuksista ei tarvitse luopua seurustelua aloittaessa. Kaikkea saa tehdä mitä ennenkin. Ihmiset on sitä mitä on, eikä niitten tarvi mihinkään muottiin mukautua sen takia että nauttii toisen ihmisen seurasta yms.
Avernian,
Itsestään selvää. Tiettyyn pisteeseen asti. Ihmiset on kuitenkin yksilöitä ja loppujen lopuksi, niin ikävältä kuin se saattaa kuulostaakin, ainoa joka sun elämästä parempaa tai huonompaa voi tehdä olet sinä itse.
Jos haluaa olla jonkun kanssa onnellinen niin etsii itselleen sopivan kumppanin. Eikä uhraa kaikkia omia juttujaan koska joku itsekäs prinsessa niin haluaa. Se jättää sut kuitenkin, heti kun susta ei olekaan enää iloa niin paljon kuin alkuaikoina.
annabel
Tai
"Ihanaa, kun omien tavoitteiden saavuttamiseksi ei tarvitse ottaa huomioon jonkun toisen tarpeita tai vaatimuksia"
Avernian,
Mistä lähtien jonkun ihmisen tavoitteena ja tarkoituksena on ollut suhteen ylläpitäminen? Eiköhän jokaisen perimmäinen tarkoitus ole olla onnellinen. Jos se ei siinä suhteessa onnistu, niin sillä ei ole mitään virkaa ja sietääkin loppua.
Catty, 13.3.2002 15:35:
Joo...*nauraa*
Tuli tämäkin nyt sitten tehtyä.Ja nähtyä.
Mutta koska tämä on nyt auki, niin kaikki sinkut:
Nauttikaa, sekoilkaa, avautukaa, kertokaa sinkkuilusta kaikki, minkä me muut sinkut jo tiedämme, mutta minkä me silti haluamme kuulla...
Tui tui...
Lene, 7.4.2005 14:10:
Tämä on kyllä se ihanin...
"Ihanaa, kun saa rauhassa olla oma itsensä, eikä kukaan ole yrittämässä muuttaa sua."
Lene, 7.4.2005 19:48:
Seuraavaksihan voisikin kysyä, että miksi ihmiset pariutuvat ja miksi olisi hyvä ylläpitää se parisuhde? Geeee... let me think.
Jazmine, 11.4.2005 00:29:
Ja onhan tää edelleenkin turvallista. *huokaus*
Sekavaa.