SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,192 views

-P

Posts: 4,972

#2061 • • -P
Riku jakaa kaikille!*nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Riku

Posts: 3,187

#2062 • • Riku The Little Prince

alien:
Suomen Parhaat Panot vai? ... Jonesta sen uskonkin, mutta sun kohdalla.... *nauru*

No huonoksi onneksesi en rupea sitä sinulle todistelemaan, mutta sen verran sanon että minä en koskaan kehu... turhaan. Ja jos nyt kerran henkilökohtaisuuksiin mennään, niin ainakaan minä en kuulu niihin asioihin jotka roudataan roskien mukana pihalle. Mutta toisaalta minulla onkin enemmän aivoja kuin lihaksia toisin kuin...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#2063 • • Riku The Little Prince

alien:
no siinähän tapauksessa voit myös kertoa, että mikä tämä SPP tarkalleen on... Jos, kerran _sinä_ olet SPP niin mulla on ollut kieltämättä aika väärä kuva kyseisestä ”jutusta”.... *vink*

Jep, sä selkeästi kuvittelet että kasa lihaksia ja typerä käytös tekevät miehestä hyvän sängyssä. Noh, nyt voit korjata kuvaasi ja alkaa ottaa oppia Parhaista.

[muokattu 22.10.2003 20:44]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2064 • • [Nuclear] el aprendiz
No niin, nyt kun sinkkuluukku on edennyt sille tarkoitukselliseen vaiheeseen, niin jos nämä ”Taistelun Toverit” (6 DVD:tä, kannattaa kattoa) ottais mittaa toisistaan ja ihan rehellisellä menetelmällä: laitetaan mittanauha pöydälle syvyyssuunnassa ja molemmat vuorollaan laittavat miehuuden mittansa pöydälle ja katsotaan kummalla on pidempi...(ja tehdään sellainen oletus, että mitä pidempi -> sitä parempi sängyssä). Jos tuomarin rehellisyydestä on epäilyjä, niin se voidaan vaihtaa (ilomielin vielä).

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Riku

Posts: 3,187

#2065 • • Riku The Little Prince
*nauru* Kannatetaan!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

henkka

Posts: 4,973

#2066 • • henkka
Buhaha! TESTOSTERONILUUKKU *iihhih*
Iso-D

Posts: 489

#2067 • • Iso-D Team Sika
Sorry nuke, ei pysty hyväksyy *nauru*

pHaze:
---
Hyvä on, palataanpa asian alkujuurille... Sillä miten ihmisrodun käyttäytyminen on muodostunut tai missä muodossa se on esiintynyt tai miten muokkautunut, ei millään tavalla anna perusteita Alienille tia muillekaan vaatia kumppaniltaan enempää oikeuksia kuin on itse valmis antamaan. Jos yritätte nyt tosissanne sanoa että mies voi suhteessa sanoa naiselle ”Mä saan panna muita mutta sä et” ja yritätte perustella moista käytöstä sillä miten kauppamatkustajat, metsästäjät tai apinat ovat joskus toimineet, niin olette yksinkertaisesti pitkällä hakoteillä.


Hakoteillä mistä? Sinun moraalikäsityksestä?

Elikkä jos nyt hyväksymme että teoriaa, joka selittäisi ihmisen toimintaa, ei ole olemassa. Tästä voimme siis päätellä että kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän yksilöitä. Tämä taas johtaa loogisesti siihen että mitään yhteistä moraalia ei siis voi olla olemassa (vai oletko samaa mieltä että pikkupoikien nussiminen on jees, kuten jotkut katoliset papit ovat ajatelleet? Tod. kärjistetty esimerkki), koska jokainen ajattelee asiat omalla tavallaan. Tämän takia minun on edelleen kyseenalaistettava sinun moraalisi oikeellisuus verrattuna alienin moraaliin. Mikä on se asia joka tekee sinun moraalista paremman ja \”oikeamman\” että se antaa sinulle oikeuden kritisoida toista? Huom. nyt en puhu mielipiteistä.


---
Miks tähän pitäisi keksiä jokin teoria? Mielestäni koko keskustelu on aika kaukana raiteillaan jos lähinnä moraaliin liittyvää asiaa ruvetaan perustelemaan teorioilla. Mielestäni on lähinnä kohteliasta, reilua, oikein, toista kunnioittavaa sekä toisen huomioonottavaa vähintäänkin antaa suhteen toiselle osapuolelle samat oikeudet kuin mitä itse aikoo käyttää, varsinkin asiassa joka saattaa hyvin monissa tapauksissa aiheuttaa toiselle surua ainoastaan toisen itsekkyyden takia.


Eli nyt siis puhut omista mielipiteistäsi, jopa ensimmäistä kertaa tässä threadissa. Mielipiteesi eivät suoraan sanoen, ei millään pahalla, kiinnosta minua tippaakaan. Lähinnä siksi että jokaisella on niihin oikeus. Kuitenkin aikaisemmissa viesteissä puhuit \”totuuksia\” itsevarmasti, aivan kuin edustaisit koko ihmiskuntaa. Olivatko nämäkin \”totuudet\” vain mielipiteitäsi?

Lopun parisuhdevalistus a\'la demi.fi:n keskustelupalsta meni minulta aivan täysin ohi.

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

Riku

Posts: 3,187

#2068 • • Riku The Little Prince

Iso-D:
Hakoteillä mistä? Sinun moraalikäsityksestä?

Hakoteillä perustelujenne pitävyyden suhteen. Niiden todistusarvo kun on tasan nolla.

Mutta hei, aloitit pilkunnussimisen, tästä minä pidän x)

Elikkä jos nyt hyväksymme että teoriaa, joka selittäisi ihmisen toimintaa, ei ole olemassa. Tästä voimme siis päätellä että kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän yksilöitä. Tämä taas johtaa loogisesti siihen että mitään yhteistä moraalia ei siis voi olla olemassa

Heh, ensinnäkään kukaan ei ole väittänyt ettei teorioita voisi olla olemassa, mutta ne aina vain juuri sitä mitä ovat, teorioita. Toiseksi, sanot että ihmiset ovat enemmän tai vähemmän yksilöitä, ja väität tämän johtavan siihen ettei mitään yhteistä moraalia voi olla olemassa? Anteeksi jos nyt yskäisen, mutta jos viittaat johonkin universaaliin totuuteen tällä suurella moraalillasi, niin olet toki oikeassa, mutta sen merkitysarvo nyt on jälleen kerran täysi nolla. Hyvin yksinkertainen ja pitävä sääntö, jota jokainen voi noudattaa, löytyy Raamatustakin (ei, älkää pitäkö minua kristillisenä hihhulina, olen eronnut kirkosta, tämä vain esimerkin vuoksi):”Tee muille kuten haluaisit heidän tekevän itsellesi”. Jokainen voi helposti löytää tuon perusteella oman yksilöllisen moraalinsa. Ja useimmissa asioissa ihmisten moraalit tuon perusteella osuvat samaan. Kärjistääkseni esimerkin vuoksi vuorostani: ”En tapa lapsia koska en haluaisi sinun tappavan minun lapsiani” tai tässä tapauksessa ”En pane muita koska en itsekään halua sinun panevan muita”. Tehdessäsi jotain, mikä satuttaisi sinua itseäsi, ihmiset yleensä ”tietävät” tekevänsä jotain pahaa toiselle sen tehdessään.

(vai oletko samaa mieltä että pikkupoikien nussiminen on jees, kuten jotkut katoliset papit ovat ajatelleet? Tod. kärjistetty esimerkki)

Ja aika täyttä paskaa siinä samalla. Tuskinpa niiden pappien mielestäkään se poikien nussiminen oli jees, eivätköhän he itsekin tienneet toimivansa väärin niin tehdessään.

koska jokainen ajattelee asiat omalla tavallaan.

Kyllä, tämän takia väärinymmärryksiä sattuukin, mutta on eri asia mennä tekemään jotain minkä tietäisi satuttavan itseäänkin jos toinen niin tekisi, ja samalla vielä kieltää toiselta oikeus tehdä samoin.

Tämän takia minun on edelleen kyseenalaistettava sinun moraalisi oikeellisuus verrattuna alienin moraaliin. Mikä on se asia joka tekee sinun moraalista paremman ja ”oikeamman” että se antaa sinulle oikeuden kritisoida toista?

Se yksinkertainen asia, että minun moraalini perusta pohjautuu muiden hyvinvointiin ennen omaani, ja Alienilla ainakin tässä tapauksessa juuri päinvastoin.

Eli nyt siis puhut omista mielipiteistäsi, jopa ensimmäistä kertaa tässä threadissa. Mielipiteesi eivät suoraan sanoen, ei millään pahalla, kiinnosta minua tippaakaan. Lähinnä siksi että jokaisella on niihin oikeus. Kuitenkin aikaisemmissa viesteissä puhuit ”totuuksia” itsevarmasti, aivan kuin edustaisit koko ihmiskuntaa. Olivatko nämäkin ”totuudet” vain mielipiteitäsi?

Eivät. Ne ovat suoraan johdettu siitä asiasta, että Alien ei itse haluaisi tuota oikeutta toiselle antaa, johtuu se sitten tämän epävarmuudesta tai mistä tahansa, jolloin on pääteltävissä että asia jossain mielessä tätä haittaisi -> on pääteltävissä että Alien tietää asian haittaavan myös toista osapuolta. Tästä voidaan suoraan päätellä että tämä tietää toimintamallinsa olevan itsekäs ja väärin.

Lopun parisuhdevalistus a'la demi.fi:n keskustelupalsta meni minulta aivan täysin ohi.

No ehkä sinä vielä joskus opit.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

keisha

Posts: 1,394

#2069 • • keisha bullet with butterfly wings

Iso-D:
Sorry nuke, ei pysty hyväksyy *nauru*

Pelkäätkö että tulee turpaan siinä mittelössä? *vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Iso-D

Posts: 489

#2070 • • Iso-D Team Sika

kei:
---
Pelkäätkö että tulee turpaan siinä mittelössä? *vink*


Haha en toki. Jatkaisin vain mielelläni ajatustenvaihtoa pHazen kanssa...

Btw. Ihan mielenkiinnosta kysäisen että mitä olen aikaisemmin sanonu/tehnyt että leimasit minut sovinistiksi sikalauma viittauksella?

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

henkka

Posts: 4,973

#2071 • • henkka

Iso-D:
Sorry nuke, ei pysty hyväksyy *nauru*



HAHHAHA!! Tajusin tän just *nauru*
super-enkuli

Posts: 1,521

#2072 • • super-enkuli

MCEE:
---
J-Tone:
Entäpä autonrattiin? Naisethan ajelee tunnetusti helvetin hitaasti, tukkii liikenteen ja tekee äkkijarrutuksen tien yli taapertavan ankkaperheen edessä.
*ankka**ankka**ankka**ankka**ankka*
---
Tää jarruttaa kans!

member of Pelastakaa edes ankat Ry.



Tunnustaa jarruttavansa *ankka*-perheen ja *ankka*:nkin takia. Mä liityn kans Pelastaa edes ankat Ry:n

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

keisha

Posts: 1,394

#2073 • • keisha bullet with butterfly wings

Iso-D: Ihan mielenkiinnosta kysäisen että mitä olen aikaisemmin sanonu/tehnyt että leimasit minut sovinistiksi sikalauma viittauksella?

Sika...anteeksi koira älähtää kun kalikka kalahtaa? Aikaisemmista tekemisistäsi en tiedä mitään. Jos tunnistit itsesi tuolla nimellä niin minkäs minä sille voin....*vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Riku

Posts: 3,187

#2074 • • Riku The Little Prince

alien:
Hyväksi onneksi, ettei tarvitse kuolla nauruun *nauru*. Ei mua mitään sun kehuja kiinnostakaan lukea, vaikka niitä löytyisikin. Ethän sä omilla kehuillasi todistaisi yhtään mitään.

Ei mun onneksi tarvitsekaan. Ne ihmiset, joiden jotain tarvitsee tietää, tietävät sen jo. Kuten minä itsekin. Sinun miellipiteilläsi ja luuloillasi kun ei onneksi ole mitään merkitystä :)

ä tossa sun roskiin liittyvässä tekstissä ollut mitään henkilökohtaista, koska mua niihin ei voi millään yhdistää. Vai tuliko sulla jokin flashback omista kokemuksistasi ja haluisit epätoivoisesti uskotella, että mullekin olis käynyt samalla tavalla? *nauru*

Ei sentään. On vain vaikea uskoa että kukaan mitään älyllistä elämää omaava jaksaisi sinua kovin pitkään katsella sen mielikuvan perusteella jonka olet täällä onnistunut minulle ja monille muillekin itsestäsi antamaan. Mutta enpä sinua sen paremmin tunne, eikä sinänsä kyllä kiinnostakaan. Mutta ehkä sellaisiakin ihmisiä jostain löytyy, kuka tietää.

Tarkoitit varmaankin älyä ...vai haluatko vielä punnita ja mitata meidän aivot?
Ja, jos sulla tosiaan on enemmän aivoja, kuin lihaksia niin kyllä vähän ihmetyttää, että miten jaksat edes kirjoitella noin paljon, eikö olekin fyysisesti rasittavaa? =D

Hah, jätin tuon aukon tahallani tuohon katsoakseni että yritätkö vääntää siitä jotain ”hauskaa” ja nerokasta vitsiä ja takerruit siihen näköjään aivan kuten odotinkin. Hienoa, olit ainakin tässä suhteessa aivan täsmälleen sellainen kuin mielikuvani antoi olettaakin, onneksi olkoon.

en tuo liittyi mun tekstiin? Ovatko rillisi kenties menneet huuruun liian kovasta näppäimistön hakkaamisesta*iihhih*. En missään vaiheessa ole väittänytkään, että kasa lihaksia ja typerä käytös tekevät miehestä hyvän sängyssä vai onko sulla tosiaankin ollut noin naurettava ajatus miehistä, joilla nyt on lihaksia ja sattuvat olemaan ulkoisesti puoleensavetäviä? *hih*

Ei, minulla on ollut ainoastaan tuollainen kuva sinusta sen perusteella mitä olet täällä suustasi päästänyt. Mutta minkä perusteella sinä sitten pystyt sanomaan mitään minun SPP-kelpoisuudestani, jos kerran ulkoinen olemus tai kätös eivät vaikuta millään tavalla toisen sänkykykyihin? Ole nyt varovainen ettet kompastu omiin sanoihisi. En tietääkseni ole sinua käynyt panemassa, tai jos kysyisit joltain jota olen, olisit varmasti aivan eri mieltä kelpoisuudestani. Joten ota selvää ennenkuin auot päätäsi tai sanoakseni asian lyhyesti, STFU.

”paras” on kieltämättä ihan hyvä läppä... Sä vain taidat ottaa sen liian vakavasti, kun et sulata mun kohdistamaa naurua sille ;)

Toistaiseksi minulla on aihetta käyttää tuota termiä ja sinulla ei ole mitään aihetta sitä kyseenalaistaa. Sitä, kuinka vakavasti sen otan, et sinä tiedä, mutta jos käyt aikomaan päätäsi ilman aihetta, niin tietysti auon myös takaisin. Vai onko se liian vaikeaa sinulle ymmärtää?

jälleen kerran mennä hakemaan ne sukkapuikot, millä voit kaivaa ne herneet pois nenästäsi *vink*

Ja sen jälkeen voin lainata niitä sinulle että voit kaivaa pienen papusi pois housuistasi. Olipas hauskaa. Heh. Heh.

... minkäköhänlaisessa suhteessa mahtaa ”herra moraali” ollakkaan naisensa kanssa...vai ”jakaako” hänen kultansakin kaikille tasa-arvon nimessä? ;)

Jos haluat ottaa Angeluksen heitot tosissasi ja luulla että asia todella on noin, niin se on oma asiasi. Itse kuitenkin valitsen melkoisen tarkkaan sinkkunakin ollessani kenelle jakelen koska minun täytyy arvostaa sitä toista osapuolta, ja sama koskee ”kultaani”. Vakea uskoa että sinun suhteissasi juuri tapahtuisi sama tuon arvostuksen suhteen. Suhteeni sinänsä eivät kuulu sinulle tai muillekaan tipan vertaa, mutta sanottakoon että puheistasi ja haaveistasi päätellen sinulla olisi paljon aihetta olla kateellinen. Ehkäpä tuo vittuileva ja paskamainen sävysi johtuukin siitä.

[muokattu 23.10.2003 02:15]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Iso-D

Posts: 489

#2075 • • Iso-D Team Sika
<epäoleellinen ja kiertelevä teksti leikattu pois>

pHaze:
---
... ja väität tämän johtavan siihen ettei mitään yhteistä moraalia voi olla olemassa? Anteeksi jos nyt yskäisen, mutta jos viittaat johonkin universaaliin totuuteen tällä suurella moraalillasi, niin olet toki oikeassa, mutta sen merkitysarvo nyt on jälleen kerran täysi nolla.


Eli siis myönnät perustelevasi väitteesi pelkällä omalla moraalikäsityksellä, jonka oikeellisuutta et kykene osoittamaan millään tavalla?


Kyllä, tämän takia väärinymmärryksiä sattuukin, mutta on eri asia mennä tekemään jotain minkä tietäisi satuttavan itseäänkin jos toinen niin tekisi, ja samalla vielä kieltää toiselta oikeus tehdä samoin.


Tässä tuntuu olevan nyt jotain todella epäloogista... Eli jos ymmärsin tekstistäsi oikein, alienilla tulee AINA olemaan nainen, joka ei kykene ymmärtämään alienin etukäteen tämän samaisen naisen kanssa sopimiaan vieraissa käyntejä? Missäköhän kohtaa näistä vieraissa käynneistä on tullut väärinymmärryksiä?


Se yksinkertainen asia, että minun moraalini perusta pohjautuu muiden hyvinvointiin ennen omaani, ja Alienilla ainakin tässä tapauksessa juuri päinvastoin.


Eli yksinkertaistettuna väität ilman perusteluja että sinä olet oikeassa ja alien väärässä.


Eivät. Ne ovat suoraan johdettu siitä asiasta, että Alien ei itse haluaisi tuota oikeutta toiselle antaa, johtuu se sitten tämän epävarmuudesta tai mistä tahansa, jolloin on pääteltävissä että asia jossain mielessä tätä haittaisi -> on pääteltävissä että Alien tietää asian haittaavan myös toista osapuolta. Tästä voidaan suoraan päätellä että tämä tietää toimintamallinsa olevan itsekäs ja väärin.


Nuolen jälkeinen päättely jäi minulta kyllä hiukan epäselväksi. Ymmärsin tuon tekstin suurin piirtein näin että alienin etukäteen sovitut vieraissa käynnit, jotka hänen naisensa hyväksyy, ovat väärin hänen naisensa mielestä. Voisitko ystävällisesti selventää missä menen vikaan, koska en pääse millään samaan ”loogiseen” lopputulokseen kanssasi?

Oudointa tuossa tekstissä on kyllä, että myönnät puhuvasi omia mielipiteitäsi, joita olet johtanut alienin kirjoituksista tekemistäsi johtopäätöksistä absoluuttisina totuuksina. Olisi suorastaan pelottavaa jos tällä olisi minkäänlaista perää todellisuudessa.

Btw. ei sinun tarvitse minua teititellä.

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

Uhuu

Posts: 844

#2076 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
kiva ”kuunnella” poikien sanailua.... =)

lueskelin tuossa noita kommentteja siitä, kumpi sukupuoli on parempi missäkin.
naiset suoriutuvat varmasti fyysisistä töistä miestä huonommin. minusta ainakin se ajatus on kiva, sillä mieshän on mies juuri sen vuoksi, että se nostaa painavimmat pahvilaatikot ja vääntää jumittuneet purkinkannet auki kotonakin. miksei sitten työelämässä??

armeijaan naisen vielä jotenkin voi kuvitella, mutta sotaan en sitten millään...
miksi ihmeessä naisen pitäisikään sijoittua eturintamalle, kun aivan yhtä tärkeitä asioita on tehtävänä kotipuolessakin?
eivät Suomen viimeisten sotien aikana pelkästään miehet maatamme pystyssä pitäneet. naiset kävivät läpi kovat henkiset paineet pelätessään rakkaimpiensa puolesta ja viedessään asioita eteenpäin sisulla ja kovalla työllä.
juuri tuo on ehkä parhaita esimerkkejä siitä, miten miehet ja naiset täydentävät toiminnallaan toisiaan... eikä aina tuo toiminta ole kaikilla samanlaista...

jos joku tekee sopimuksen siitä, että mies saa käydä vieraissa vaikka nainen ei...
mitä sitten...??
eiköhän se ole sopimuksen laatineiden osapuolten näkemys...

ja aika turha täällä on mennä omia sänkykykyjään (auts mikä sana) retostelemaan tai todistelemaan. yksi kelpaa äidille ja toinen tyttärelle... ehkä joku jopa molemmille =)
ja kukapa olisi uskonut, että ron jeremy on ollut yksi MPP.... ja minä en silti voisi edes kuvitella... hih hih...

-feuhuumale

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Jone

Posts: 8,258

#2077 • • Jone Archibald Haddock

alien:
Suomen Parhaat Panot vai? ... Jonesta sen uskonkin, mutta sun kohdalla.... *nauru*



Olen imarreltu että mun on helppo uskoa kuuluvan SPP-ryhmään, mutta olen vain pahainen oppipoika aikaansaannosteni kanssa pHazen rinnalla. Sen verran kuitenkin mainittakoon että oleellinen osa SPP-ideologiaa on se että kohtelee toista sukupuolta tasa-arvoisesti omansa kanssa eikä edellytä sen edustajilta mitään sellaista mitä ei edellytä itseltäänkään. Tosin minä, Riku, Jussi ja muut ryhmän edustajat edellytämme kyllä itseltämme niin kovaa tasoa että se vastavuoroisesti oikeuttaa.... niinno. *sydän**uros**sydän*
anqqa

Posts: 4,034

#2078 • • anqqa tirehtööri
jos alkaa näyttää siltä että olisin harhautumassa erheellisesti pois täältä, saa tulla huitasemaan.

tasa-arvokeskustelun voisi kenties siirtää omaan topikkiinsa, täältä sitä ei löydä ellei vahingossa katso? vaikka mitäs keskustelemista siinä, miehethän nyt vaan on tasa-arvoisempia kun naiset ;)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

-xx-

Posts: 5,001

#2079 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
.oOo.oOo.oOo.oOo.oOo.oOo.oOo.oOo.oOo.

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#2080 • • hallucinogen Edain

anqqa:
jos alkaa näyttää siltä että olisin harhautumassa erheellisesti pois täältä, saa tulla huitasemaan.



Eikös kapteeni jätä aina viimeisenä veneen joten ei nyt vielä lähetä *iloinen*

--
pikku-*possu*