SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,142 views

Avatar
#2041 • • shiva Guest
aah, pääsin vihdoin balanssiin sinkuuteni kanssa. *hih* ja tulin täysin siihen tulokseen, et yksin on parempi. voinpahan ainakin röyhtäillä ja olla sika ilman paheksuntaa..
..ja yritän toimia erään ystäväni sanojen mukaan..
”älä oo pässi, vaa pokaa mies ja sitä hässi, kuhan se ei oo kössi”. *heiii*
milla

Posts: 3,699

#2042 • • milla

hallucinogen:
Kuulostankohan nyt sovinistilta jonkun korvissa kun sanon et nainen soveltuu päiväkotiin paremmin kun mies *nauru*



no et ehkä, mut vähän ajattelemattomalta. mun eksä esimerkiksi halusi lastentarhaan töihin, ja tunnen monta muutakin poikaa jotka soveltuis alalle paljon paremmin ku esim. minä tai moni muu mun naispuolisista kavereista.
super-enkuli

Posts: 1,521

#2043 • • super-enkuli
Viime vkl:na taas muutamia parisuhde-riitoja seuratessani tulin taas hyvin onnelliseksi siitä, että olen sinkku. *iloinen**hymy* Miten pienistä asioista voikin saada aikaiseksi niin jumalattoman sodan? *nauru*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Iso-D

Posts: 489

#2044 • • Iso-D Team Sika
Vaikka sinkkuluukku on jo siirtynyt seuraavaan aiheeseen...

pHaze:
<leikkaan tästä välistä nyt runsaasti quotettavaa pois>


Jäi vielä mietityttämään että mitä yritit tuolla edellisellä viestillä ilmaista? Kerro vaikka ranskalaisilla viivoilla, että mikä tässä oli nyt se punainen lanka, sillä itsestäänselvyyksien ja latteuksien välistä en nähnyt kuin tarpeesi päästä sanomaan viimeiset sanat.

Ihan mielenkiinnosta kuulisin myös juicen peräänkuuluttamia muiden ihmisten teorioita välimerkin hyväilyn sijaan.

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

Dalifemme

Posts: 1,629

#2045 • • Dalifemme Dementia simplex

J-Tone:
---
hallucinogen:
Kuulostankohan nyt sovinistilta jonkun korvissa kun sanon et nainen soveltuu päiväkotiin paremmin kun mies *nauru*

---


Entäpä autonrattiin? Naisethan ajelee tunnetusti helvetin hitaasti, tukkii liikenteen ja tekee äkkijarrutuksen tien yli taapertavan ankkaperheen edessä.
*ankka**ankka**ankka**ankka**ankka*

[muokattu 22.10.2003 12:40]


AIVAN! Me kaikki naiset ajamme autoa kun talidomit. Ja mitä häh? Liikkuukse auto NOPEAMMIN kun 40km/h ???!!!! Ja myyh...*ankka* on niiiiiiin söpöjä ei niitä pikku lessukoita saa tappaa...
*justjoo*
Kolera

Posts: 4,256

#2046 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

alien:
---
J-Tone:
Miksei muka voinut?

---


Koska neidillä oli semmoinen asenne, että ”hänkin tekisi paremmin”. Totuus oli kuitenkin se, että hänen oma suoritus oli kauheaa katseltavaa. Mut, kun käsky tuli ylempiarvoiselta niin kyl sitä sit tuli tetsattuun...


Siis sehän teki sen paremmin ku sinä *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

milla

Posts: 3,699

#2047 • • milla

J-Tone:


Entäpä autonrattiin? Naisethan ajelee tunnetusti helvetin hitaasti, tukkii liikenteen ja tekee äkkijarrutuksen tien yli taapertavan ankkaperheen edessä.
*ankka**ankka**ankka**ankka**ankka*

[muokattu 22.10.2003 12:40]


nyt en tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. kato kolaritilastoja ja tuu sit puhumaan lisää paskaa :D
Riku

Posts: 3,187

#2048 • • Riku The Little Prince

Iso-D:
Jäi vielä mietityttämään että mitä yritit tuolla edellisellä viestillä ilmaista? Kerro vaikka ranskalaisilla viivoilla, että mikä tässä oli nyt se punainen lanka, sillä itsestäänselvyyksien ja latteuksien välistä en nähnyt kuin tarpeesi päästä sanomaan viimeiset sanat.

Itsestäänselvyyksiin vastaaminen vaatii joskus itsestäänselvyyksiä, mutta selitetään nyt mahdollisimman tiiviisti että hitaammatkin vatmasti ymmärtävät: Yksittäisellä sen enempää apinoihin kuin esi-ihmisiin perustuvalla käyttäytymisteoriolla on aivan turha perustella yksilötason käytöstä. Sillä, miksi mies haluaa useampia naisia ei ole minkäänlaista merkitystä asian kannalta. Menikö nyt perille?

Ihan mielenkiinnosta kuulisin myös juicen peräänkuuluttamia muiden ihmisten teorioita välimerkin hyväilyn sijaan.

Miksi tähän aiheeseen edelleenkään pitäisi kehittää mitään teorioita? Ne ovat täysin hyödyttömiä ja tarpeettomia. Toki voin napata kirjastosta kirjan ja naputella sen sisällön tähän, mutta se ei silti millään tavalla selitä kenenkään meidän yksittäistä käytöstämme jo senkin takia, että ne kertovat yleisesti jonkun teorian lajimme käytöksestä, ja me olemme itse täällä jo esimerkillämme osoittaneet etteivät tuollaiset pidä yksilötasolla paikkaansa, eikä niitä varsinkaan voi yksilötason toiminnan selittämiseen tai perustelemiseen käyttää.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Ozie

Posts: 1,389

#2049 • • Ozie

alien:
Itse olin mahdollisimman nöyrä ja tein niin, kuin nainen (ylikersantti) komensi. Mut kyl vähän nauratti, kun se pyylevä naikkonen alkoi Minulle selittelee fyysisten suoritusten kohdalla, et ”pitäis tehdä paremmin”... *nauru* Ei sitä käskyä enään voinut ottaa tosissaan jostain kumman syystä *hih*



<offtopic>
Meillä oli AuKissa 100:sta oppilaasta joku 5 naista joista pari kyl suoritti jälki-aukin
Kuitenki mun patterilla oli yks nainen ni en kyl nähny hirveesti et sil mitään ongelmia olis ollu. Kyl kaikki näytti menevän ihan hyvin. Ja jos ei menny ni siin vaihees oltais varmaan lähetty kaikki mukaan kouluttamaan niitä. Eri asia tosin jollain ylikessulla kun ne on vähän yksin siellä.
Tosin eiköhän jos ne käy muille skappareille siitä ilmottamaan ni juosta vielä pahemmin....
</offtopic>

[muokattu 22.10.2003 13:37]
ämsee

Posts: 722

#2050 • • ämsee

J-Tone:



Entäpä autonrattiin? Naisethan ajelee tunnetusti helvetin hitaasti, tukkii liikenteen ja tekee äkkijarrutuksen tien yli taapertavan ankkaperheen edessä.
*ankka**ankka**ankka**ankka**ankka*




Tää jarruttaa kans!

member of Pelastakaa edes ankat Ry.

--
hyvä yritys

ämsee

Posts: 722

#2051 • • ämsee
ainii.. vielä sinkku!*igor*

--
hyvä yritys

milla

Posts: 3,699

#2052 • • milla

J-Tone:


Seuraavalla kerralla, kun luet foorumia ja kivistää nenässä jonkun kirjoitus, laske hitaasti kymmeneen, lue kirjoitus uudelleen ja sen jälkeen mieti haluatko edelleen vastata siihen tehden itsestäsi typerän. *vink*


sähän alunperin puhuit siitä, että mielestäs miehet soveltuvat paremmin autonrattiin kun naiset?

jos autonkäsittelytaidoista puhutaan, niin ehkä. mut jos puhutaan liikennekäyttäymisestä, niin asia kyllä kääntyy päälaelleen.

ja vaikka susta mä olisin tyhmä, niin onneks en itse viel toistaseks tunne olevani :)
[Nuclear]

Posts: 5,855

#2053 • • [Nuclear] el aprendiz

milla:
sähän alunperin puhuit siitä, että mielestäs miehet soveltuvat paremmin autonrattiin kun naiset?

jos autonkäsittelytaidoista puhutaan, niin ehkä. mut jos puhutaan liikennekäyttäymisestä, niin asia kyllä kääntyy päälaelleen.

ja vaikka susta mä olisin tyhmä, niin onneks en itse viel toistaseks tunne olevani :)


Uskoisin, että J-Tone tarkoitti, et hän oli kirjottanut asian sarkastisesti...tai sit mä vaan oon tyhmä. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Iso-D

Posts: 489

#2054 • • Iso-D Team Sika

pHaze:
---
...Sillä, miksi mies haluaa useampia naisia ei ole minkäänlaista merkitystä asian kannalta. Menikö nyt perille?


Suoraan sanoen ei, sillä viittaat tekstissäsi määrittelemättömään asiaan. Voin yhtä hyvin sanoa, että tässä asiassa omena on neliö, olematta väärässä (kärjistetty esimerkki).

pHaze:
.....stä käytöstämme jo senkin takia, että ne kertovat yleisesti jonkun teorian lajimme käytöksestä, ja me olemme itse täällä jo esimerkillämme osoittaneet etteivät tuollaiset pidä yksilötasolla paikkaansa, eikä niitä varsinkaan voi yksilötason toiminnan selittämiseen tai perustelemiseen käyttää.


Kuitenkin minua kiinostaisi tietää että mikä on se yleinen teoria joka antaa sinulle ja keille oikeuden tuomita alienin toimintatavat vääriksi? Kerran jos näitä teorioita ei voi soveltaa yksilöön niin mistä tiedät että sinä elät ”oikein” ja alien ”väärin”?

[muokattu 22.10.2003 16:12]

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

Zet4

Posts: 1,135

#2055 • • Zet4 n00b

Iso-D:
---
Kuitenkin minua kiinostaisi tietää että mikä on se yleinen teoria joka antaa sinulle ja keille oikeuden tuomita alienin toimintatavat vääriksi?



Yleinen moraali?

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Iso-D

Posts: 489

#2056 • • Iso-D Team Sika

Zeta:
---
Yleinen moraali?


edit: <klipeti klapeti, lyhyt kysmys pois/turha teksti pois>

PIdemmän ja paremman vastauksen kysymykseesi voin luvata vasta kun olen kuullut lisää pHazen ”totuuksia”.

edi2t: sana mielipiteitä muutettu
[muokattu 22.10.2003 17:46]

[muokattu 22.10.2003 20:48]

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2057 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
moraaliluukku

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Riku

Posts: 3,187

#2058 • • Riku The Little Prince

Iso-D:
Suoraan sanoen ei, sillä viittaat tekstissäsi määrittelemättömään asiaan. Voin yhtä hyvin sanoa, että tässä asiassa omena on neliö, olematta väärässä (kärjistetty esimerkki).

Hyvä on, palataanpa asian alkujuurille... Sillä miten ihmisrodun käyttäytyminen on muodostunut tai missä muodossa se on esiintynyt tai miten muokkautunut, ei millään tavalla anna perusteita Alienille tia muillekaan vaatia kumppaniltaan enempää oikeuksia kuin on itse valmis antamaan. Jos yritätte nyt tosissanne sanoa että mies voi suhteessa sanoa naiselle ”Mä saan panna muita mutta sä et” ja yritätte perustella moista käytöstä sillä miten kauppamatkustajat, metsästäjät tai apinat ovat joskus toimineet, niin olette yksinkertaisesti pitkällä hakoteillä.

Kuitenkin minua kiinostaisi tietää että mikä on se yleinen teoria joka antaa sinulle ja keille oikeuden tuomita alienin toimintatavat vääriksi? Kerran jos näitä teorioita ei voi soveltaa yksilöön niin mistä tiedät että sinä elät ”oikein” ja alien ”väärin”?

Miks tähän pitäisi keksiä jokin teoria? Mielestäni koko keskustelu on aika kaukana raiteillaan jos lähinnä moraaliin liittyvää asiaa ruvetaan perustelemaan teorioilla. Mielestäni on lähinnä kohteliasta, reilua, oikein, toista kunnioittavaa sekä toisen huomioonottavaa vähintäänkin antaa suhteen toiselle osapuolelle samat oikeudet kuin mitä itse aikoo käyttää, varsinkin asiassa joka saattaa hyvin monissa tapauksissa aiheuttaa toiselle surua ainoastaan toisen itsekkyyden takia.

Loppujen lopuksi, muiden suhteen ulkopuolisten ihmisten kanssa makaaminen aiheuttaa aina riskejä mukana oleville henkilöille tavalla tai toisella, on asiasta sopimus tai ei, ja ainoa syy miksi täytyisi saada tehdä on ihmisen oma itsekäs halu. Toki jos molemmat osapuolet haluavat maata ympäriinsä, niin kukapa sitä voisi moralisoida, mutta aika itsestäänselvänä normaaliin oikeudentajuun kuuluu että molemmilla pitäisi olla yhtäläiset oikeudet tässäkin asiassa.

Alien
...tai yleinen saamattomuus naisten suhteen, eli kateellisuus

Poikaseni, jos tietäisit, niin saattaisit itse pillahtaa itkuun *nauru* SPP rules OK!

[muokattu 22.10.2003 19:44]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

misjah

Posts: 3,373

#2059 • • misjah Team Sika

pHaze:
Poikaseni, jos tietäisit, niin saattaisit itse pillahtaa itkuun *nauru*


*iihhih*

[muokattu 22.10.2003 19:50]

--
www.team*possu*.tk

Riku

Posts: 3,187

#2060 • • Riku The Little Prince

alien:
...”poikaseni”... *nauru* Saattaisin pillahtaa naurusta itkuun, koska ei paljoa tartte edes kuvitella, kuinka saamaton olisit ilman SPP:tä... *hih*

”Ilman SPP:tä”? Mitäs sä nyt sekoilet? Minähän olen SPP, sulla taitaa mennä nyt ryynit sekasin jossain pussissa :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.