19,912 posts, 996 pages, 8,097,350 views
SikaihQ, 8.12.2006 00:20:
Hei oikeeeeesti! Sleepbuddy MITÄ VITTUA! :D joku roti
martina, 8.12.2006 00:25:
mäkään en ihan käsitä... siis onko unikaveri joku sellainen jonka kanssa ollaan ihan vaan kavereita mut ollaan lähekkäin nukkuessa, vai siis mtähh?
musta on myös ihanaa käpertyä poikaystävän tms. kainaloon ja syleilyyn, varsinkin talvikylmällä., mutta en mä kyllä haluais et joku muu musta kiinni nappais yöllä. jos siinä vieressä joku kaveri tms sattuu nukkumaan, niin mieluiten oma peti tai tarpeeksi tilaa.
Anselmi, 8.12.2006 00:17:
---
ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi
---
Kuules rakas Ippu, minäpä annan hiukan niitä näinä yön pimeinä tunteina. En tietystikkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta teen niin. Itse nukun paljon levollisemmin toisen ihmisen kanssa ja ylipätään toisen kanssa nukkuminen tuntuu hyvältä. Ja yöllä herätessä mikään ei ole täydellisempää kuin ottaa toinen syleilyynsä. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ja mitä aamuihin tulee, niin ei ne ole mitään edustustilaisuuksia, vaan siinä se hienous piileekin että voi olla luonnollisimmaan ilman että tarvii olla hehkeä. Itse kylläkin koen että nainen on usein kauneimmillaan juuri heränneenä.
ippu, 8.12.2006 00:42:
Mikä siitä tekee niin täydellistä, eli miltä se tuntuu?
Uskon et ihmiset nukkuu enemmänkin hyvien ystävien ja Exien kanssa kun puoli tuttujen ja kavereiden. Itse rakastan ystäviäni yli kaiken, eli kyllä tunteita löytyy, ne ei vaan oo sellaisia Romeo tapas Julian tunteita.
Se mitä mä en ymmärrä on se et mitä fiiliksiä saa siitä et joku puol tuttu, tai ees kaveri nukkuu sun kainalossa tai sä sen, jos tähän ei liity sen kummempia tunteita tai kiinostusta toista ihmistä kohtaan.
Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!
U n i k, 8.12.2006 00:49:
"Sucker love, a box I
choose.
No other box I choose to
use.
Another love I would abuse,
No circumstances could
excuse."
ippu, 8.12.2006 00:42:
---
Anselmi, 8.12.2006 00:17:
---
ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi
---
Kuules rakas Ippu, minäpä annan hiukan niitä näinä yön pimeinä tunteina. En tietystikkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta teen niin. Itse nukun paljon levollisemmin toisen ihmisen kanssa ja ylipätään toisen kanssa nukkuminen tuntuu hyvältä. Ja yöllä herätessä mikään ei ole täydellisempää kuin ottaa toinen syleilyynsä. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ja mitä aamuihin tulee, niin ei ne ole mitään edustustilaisuuksia, vaan siinä se hienous piileekin että voi olla luonnollisimmaan ilman että tarvii olla hehkeä. Itse kylläkin koen että nainen on usein kauneimmillaan juuri heränneenä.
---
Mikä siitä tekee niin täydellistä, eli miltä se tuntuu? se on se mun pointti (siis hyvä perustelu). Mä ymmärrän tän yhdessä olon ja elon ihanuuden osana parisuhdetta, sillon ku sul on vierellä sellanen ihminen jota rakastat ja johon luotat ja joka on koti sulle. Sellasen ihmisen viereen on turvallista nukahtaa ja siitä on hyvä herätä. Se mitä mä en ymmärrä on se et mitä fiiliksiä saa siitä et joku puol tuttu, tai ees kaveri nukkuu sun kainalossa tai sä sen, jos tähän ei liity sen kummempia tunteita tai kiinostusta toista ihmistä kohtaan. Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!
Avernian, 7.12.2006 21:59:
---
sale, 7.12.2006 20:31:
Taitaa tänään pamahtaa 5 vuotta täyteen tätä luukkua*täh*
---
Onneksi olkoon! Mites meinaat asiaa juhlistaa? :)
onni3mk, 8.12.2006 14:39:
Myönnän toki, että usein sitä tulee jossain vaiheessa tehtyä unikaverin kanssa jotain enemmänkin, mutta en nyt sitten tiedä, muuttuuko se tässä vaiheessa fuckbuddyksi Ei välttämättä.
tbo, 8.12.2006 15:36:
---
ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.
---
Sit ku heräät oraaliseksiin nii ymmärrät kyl.
---
ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.
---
Flügel, 8.12.2006 00:18:
*snip* kuvitella nyt sitten toinen 36 asteinen lämpöpatteri siihen *snip*
onni3mk, 8.12.2006 14:39:
Myönnän toki, että usein sitä tulee jossain vaiheessa tehtyä unikaverin kanssa jotain enemmänkin, mutta en nyt sitten tiedä, muuttuuko se tässä vaiheessa fuckbuddyksi Ei välttämättä.
---
ippu,
---
Anselmi, 7.12.2006 19:57:
No koska nyt sattuun vaan olemaan vähemmän homoa halailla vastakkaista sukupuolta öisin (Homoilla tää taas toimii käänteisesti, vähemmän heteroa halailla samaa sukupuolta)