19,912 posts, 996 pages, 8,077,860 views
Armin, 1.11.2006 21:13:
Tuntuu, että tällä hetkellä ei vain voi päättyä onnellisesti.
WiljamiDzay, 1.11.2006 21:47:
---
Armin, 1.11.2006 21:13:
Tuntuu, että tällä hetkellä ei vain voi päättyä onnellisesti.
---
Aina voi päättyä onnellisesti.. (ei jumalauta meikäläinen ehdottaa jatkamaan pää pystyssä myrskyä päin, vaikka kokemuspohjalla pitäis olla jo lammen pohjassa*nauru*)
Steven Hoaks, 2.11.2006 20:18:
Mä luulin jo pikkuhiljaa tykkääväni tästä boksista mutta en mä tykkääkkään Tää ei oo kiva paikka
larzizi, 2.11.2006 20:28:
Perinteinen viha-rakkaussuhde
Steven Hoaks, 2.11.2006 20:32:
---
Tää mikään semmonen oo
Tää on kylmä, yksinäinen, hiljanen ja tylsä tila... Mä haluun nyt jonkun kivan vieree
larzizi, 2.11.2006 20:35:
Voitko väittää, ettei sinkkuudesta olisi joskus hyötyäkin ja on iloinen, että on sinkku?
Steven Hoaks, 2.11.2006 20:44:
---
Jos joku laskee että on ihan sika kivaa riehuu kännissä, iskee ja panna kaikkee mikä liikkuu hyväks puoleks niin siitä vaan... mua se etoo...
larzizi, 2.11.2006 20:45:
Mjoo no en mä ihan tollasta tarkottanut
larzizi, 2.11.2006 20:35:
Voitko väittää, ettei sinkkuudesta olisi joskus hyötyäkin ja on iloinen, että on sinkku?
Steven Hoaks, 2.11.2006 20:49:
Mitä niitä muita muka vois olla?
Voi istua aina yksin kotona...? YKSIN...? Voi käydä kaikkialla YKSIN? Voi herätä YKSIN?
pathi, 2.11.2006 20:55:
Mä ajattelisin näitä sinkkuuden hyötyjä jotenkin niin, ettei tarvitse ottaa toista ihmistä huomioon kaikissa päätöksissä mitkä parisuhteessa sitä vaatii. Ainakin mä oon saanut väninää osakseni ainaisesta matkustelusta ja liian impulsiivisista viikonloppuriennoista. Tosin en mä sitä sano, että se toisen ihmisen kanssa vietetty aika mitenkään jäisi häviölle. Tiedänpähän vaan, etten enää ala seurustelemaan ihmisen kanssa, jota kiinnostaa liian erilaiset asiat ja menojen - tai oikeastaan koko elämän - yhteensovittamisesta tulee liian hankalaa.
larzizi, 2.11.2006 20:57:
Jep. Paljolti olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä suhteessa täytyy molempien saada säilyttää myös se oma elämä. Ei kaikkea tarvitse tehdä yhdessä, eikä koko ajan tarvitse kyhnöttää vierekkäin.
pathi, 2.11.2006 21:00:
Aivan. Alkuvaiheessa tollanen äärimmäinen symbioosi nyt tulee jotenkin luonnostaan, ja mikäs siinä jos vielä vuosienkin kuluttua viihtyy todella tiiviisti yhdessä. Ikävästi on vaan nähnyt kuinka pari kaveria on neljän vuoden aikana jotenkin totaalimökkeytynyt ja pyhittää kaiken ajan parisuhteelle. Siinä jää aika tyhjän päälle, jos tosi rakkaus ei odotakaan.
larzizi, 2.11.2006 21:03:
Samanlaisia tapauksia olen valitettavasti itse joutunut todistamaan. Sekä niitä tapauksia, joissa rakkaus ei olekaan ollut ikuista ja suhteen loputtua kaveri on jäänyt kuin nalli kalliolle, kun aikoinaan poikaystävä syrjäytti kaikki muut kaverit.
larzizi, 2.11.2006 20:56:
Mennä minne tahansa milloin haluaa, ilman että toinen kyselee koko ajan ja pitää tehdä hirveä selostus menemisistään. Voi _nukkua_ toisen kanssa ilman, että kumppani saa mustasukkaisuuskohtauksia. Voi flirttailla vapaasti ilman, että saa keneltäkään vihaisia katseita. Voit viettää kavereidesi kanssa niin paljon aikaa kuin haluat ilman, että kumppanisi kokee saavan liian vähän huomiota. Kaverisi soittavat perjantai iltana ja pyytävät ulos ja voit lähteä vapaasti, koska et ole luvannut kumppanillesi olla hänen kanssa kotona, makoilla sohvalla ja katsoa telkkaria.
pathi, 2.11.2006 21:10:
---
Tuotakaan kehitystä ei varmaan itse huomaa, kun sen oman kullan kanssa on niin mukava olla?
Steven Hoaks, 2.11.2006 21:12:
Jaa... No mä nään tossa vaan huonon suhteen mihin vertasit Ja minun mieleeni hirveesti vääriä ilmaisuja.
Sulla on vaan tainut olla vääriä miehiä jos ne on kaikki ollu mustiksia ja oot joutunut "selostamaan" mihin menet