SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,591 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11201 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

larzizi, 2.11.2006 21:20:
Pointti oli lähinnä se, että ei se suhde/partneri ole aina välttämättä täydellinen. Eli tuollaisiakin tapauksia löytyy.



Tän pointin tiesinkin... Tälläisten "tapausten" kanssa kun ei tarvitse edes alkaa seurustelemaan niin ei tule tollasia ikäviä asioita vastaan... Tää oli mun pointti *vink*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

larzizi

Posts: 1,661

#11202 • • larzizi

Steven Hoaks, 2.11.2006 21:28:
Tän pointin tiesinkin... Tälläisten "tapausten" kanssa kun ei tarvitse edes alkaa seurustelemaan niin ei tule tollasia ikäviä asioita vastaan... Tää oli mun pointti *vink*



Aina niitä huonoja ominaisuuksia ei huomaa vasta kuin suhteessa *vink*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

remotion

Posts: 5,283

#11203 • • remotion nostatus guru

pathi, 2.11.2006 21:10:
Tuotakaan kehitystä ei varmaan itse huomaa, kun sen oman kullan kanssa on niin mukava olla?



niinpä, pääasia että viihtyy yhdessä ja se on hyvä jos on hyvä olla ilman sen suurempia tekemisiäkin. tietysti kiva jos on silti viel kaikkea tekemistäkin yhdessä :)
pathi

Posts: 224

#11204 • • pathi

remotion, 2.11.2006 21:33:


niinpä, pääasia että viihtyy yhdessä ja se on hyvä jos on hyvä olla ilman sen suurempia tekemisiäkin. tietysti kiva jos on silti viel kaikkea tekemistäkin yhdessä :)



Niin, tossa on vaan se, että joillekin käy valitettavasti niin että ne omat kaverit unohdetaan täysin, ja sitten ihmetellään miksei kukaan enää soita.

--
D:

remotion

Posts: 5,283

#11205 • • remotion nostatus guru

pathi, 2.11.2006 21:35:
---
remotion, 2.11.2006 21:33:


niinpä, pääasia että viihtyy yhdessä ja se on hyvä jos on hyvä olla ilman sen suurempia tekemisiäkin. tietysti kiva jos on silti viel kaikkea tekemistäkin yhdessä :)

---


Niin, tossa on vaan se, että joillekin käy valitettavasti niin että ne omat kaverit unohdetaan täysin, ja sitten ihmetellään miksei kukaan enää soita.



juu tällee on käyny nyt yhelle mun bestikselle joka seukkailee ja on menossa naimisiin. mut toisaalta oon onnellinen niiden puolesta ja nauttikoot toisistaan.
toki kavereita pitää olla ja varsin mukavaa jos ne ois vaikkapa kummankin yhteisiä kavereita vielä. itseasias mun pointti oli alunperin se et on väärin pitää kavereita vain siinä tarkoituksessa et pelkää kokoajan pahinta et mitäs jos suhde laukeekin näpeille. pitäs luottaa siihe et suhde kestää. IMHO, mut se pointti hävis jo ekassa postissa täysin :D
pathi

Posts: 224

#11206 • • pathi

remotion, 2.11.2006 21:38:

itseasias mun pointti oli alunperin se et on väärin pitää kavereita vain siinä tarkoituksessa et pelkää kokoajan pahinta et mitäs jos suhde laukeekin näpeille. pitäs luottaa siihe et suhde kestää. IMHO, mut se pointti hävis jo ekassa postissa täysin :D



Jep. Mun pointti taas oli se et vaikka miehet/naiset vaihtuu ja ystävät pysyy, niin ei se ihan itsestäänselvyys ole jos kaikki yhteydet katkeaa oman suhteilun takia. Noh, ei noin kai liian monille käy.

--
D:

-andy-

Posts: 352

#11207 • • Edited -andy- genuine dancefloor geezer
Miten hurmataan bilekeiju?

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

Avatar
#11208 • • cjet Guest

-andy-, 4.11.2006 00:06:
Miten hurmataan bilekeiju?

Ja mistä niitä löytyy?? Tahdon oman ihanan pienen suloisen bilekeijun!

Bilekeijuuu... kis kis kis!



Ei niitä voi hurmaa! Ne haluu vaa tanssia. *tirsk* Etsi jo se tavis siis.
-andy-

Posts: 352

#11209 • • -andy- genuine dancefloor geezer
Hmmm... toimiskohan se jos tanssis itse ihan pulteissa ja esittäis vaikeasti tavoiteltavaa. Kiinnostuiskohan keijut sitte? =)

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

Avatar
#11210 • • -Loyal- Guest

Tyeicha, 25.10.2006 15:55:
---
murhis, 25.10.2006 13:21:
Ehkä se ongelma onkin tämän vaatimuksen kaksisuuntainen vaade, ei voi luottaa ellei anna toisen tulla luotetuksi. Siinä hävii tai voittaa, mutta se on varma, että ilman sitä riskiä, että voi joutua epäluottamuksen kohteeksi ei voi voittaa.
---


mut sit kun hävii liian monta kertaa, niin alkaa kriittisemmin valitsee kohteita joihin vois edes koittaa luottaa..

Totta... Todellakin...
pirpeli

Posts: 5,533

#11211 • • pirpeli
Mä en pidä tästä luukusta. Varsinkaan yksinäisinä talvi-iltoina, tai kepeinä kesäöinä...Tai sateisina syyssunnuntaina..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

domi

Posts: 7,069

#11212 • • domi Työn sankari.

pirpeli, 4.11.2006 00:28:
Mä en pidä tästä luukusta. Varsinkaan yksinäisinä talvi-iltoina, tai kepeinä kesäöinä...Tai sateisina syyssunnuntaina..


Olenpa samaa mieltä. Tosin, tästä luukusta ei pidä, oli vuodenaika mikä vain.
pirpeli

Posts: 5,533

#11213 • • pirpeli

domi, 4.11.2006 00:30:
Olenpa samaa mieltä. Tosin, tästä luukusta ei pidä, oli vuodenaika mikä vain.



Hmm...Musta se on niin, että tätä luukkua ei huomaa, kun on kivaa tekemistä..Mutta sitte kun tulee sellanen pLÖÄÄÄÄÄH-olo, sit tän taas tajuaa :(

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Kianoni

Posts: 357

#11214 • • Kianoni pomputtaako?
pska vtn stna
ihan sama oikeesti enää ei edes naiset kiinnosta
eikä miehetkään

jostain voi aina tulla haaveita mutta aina sitten tulee havereita. niin.

toisaalta joskus tuntuu olevan kaikki niin perseestä ja mukamas hirmu yksinäinen olo vaikka ei se niin ole.
asdf

Posts: 3,155

#11215 • • asdf
Nyt joku kainalo tänne pian jooko nyt? Ei haluttais nukahtaa yksin just nyt :(
tir

Posts: 951

#11216 • • tir

cjet, 4.11.2006 00:08:
---
-andy-, 4.11.2006 00:06:
Miten hurmataan bilekeiju?

Ja mistä niitä löytyy?? Tahdon oman ihanan pienen suloisen bilekeijun!

Bilekeijuuu... kis kis kis!

---
Ei niitä voi hurmaa! Ne haluu vaa tanssia. *tirsk* Etsi jo se tavis siis.



ja kaikki tahtoo vaan sellasen pienen. siron. *uuh*
tällästä hujoppia kukaan huoli... *eiei*
kap-pu

Posts: 1,167

#11217 • • kap-pu the amazing suction cup boy

tir, 4.11.2006 04:16:
ja kaikki tahtoo vaan sellasen pienen. siron. *uuh*
tällästä hujoppia kukaan huoli... *eiei*



miespuolisilla tuppaa kyllä olemaan kohtalaisen vaihteleva maku. enkä mene nyt mutulla laukomaan tilastotietoja, mutta veikkaisin, ettei useammalla tyypillä edes ole pikku-/hujoppipreferenssejä. itselle ainakin on se kokonaisuus joka natsaa, öö, nivusverenkiertoa kiihdyttävästi tahi ei. pointtina siis se, että "ne kaikki kuitenkin haluu sellaisen" -kommentit ja ajatukset ovat loppien lopuksi aika turhia. :)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#11218 • • Edited cjet Guest

tir, 4.11.2006 04:16:
---
cjet, 4.11.2006 00:08:
---
-andy-, 4.11.2006 00:06:
Miten hurmataan bilekeiju?

Ja mistä niitä löytyy?? Tahdon oman ihanan pienen suloisen bilekeijun!

Bilekeijuuu... kis kis kis!

---
Ei niitä voi hurmaa! Ne haluu vaa tanssia. *tirsk* Etsi jo se tavis siis.

---


ja kaikki tahtoo vaan sellasen pienen. siron. *uuh*
tällästä hujoppia kukaan huoli... *eiei*



*ding* Täh.. Nii justiina.. Sellanen minkä tarkoitus on olla juuri sopivan pieni ottaakseen aina suihin.
*nauru* Ei se ihan niin mene.

Onneks toi on ollu vaa kännikrapulamorkkisvuodatusläppää klo4 aamulla.. *tirsk*
Avatar
#11219 • • cjet Guest
Sunnuntai-halipula. *igor* Ja huomenna se saatanan maanantaiki taas edessä.
sune

Posts: 2,096

#11220 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
BYE BYE, mä lähden täältä ja toivottavasti lopullisesti tai ainaki helvetin pitkäks aikaa! *plur* *lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur