mariquita, 14.11.2005 17:04:
Hmm.. voihan se olla, että jos tyyppinä on hoivaaja niin saattaa todennäköisemmin olla suhteessa, kuin vaeltaja.. mene ja tiedä.
Kuulostaako hoivaaja ylipäätään sinkkutyypiltä Mutta teoriassa perää
19,912 posts, 996 pages, 8,092,068 views
mariquita, 14.11.2005 17:04:
Hmm.. voihan se olla, että jos tyyppinä on hoivaaja niin saattaa todennäköisemmin olla suhteessa, kuin vaeltaja.. mene ja tiedä.
rose, 16.11.2005 17:02:
Mulla se on aika vakio kuukausi, kesällä tosin meni vielä lyhyemmäksi...
Coleman, 15.11.2005 10:08:
Olen [an error occurred while processing this directive]
pHaze, 17.11.2005 01:44:
Sori nyt, mutta kannattaa ehkä miettiä vähän mitä oikein kuvittelee suhteelta saavansa ja miettiä odotuksiaan uusiksi jos suhteiden keskimääräinen kestoaika on se 2kk. Silloin on kyllä jossakin jotain vikaa, jos oikeasti etsii pysyvämpää suhdetta kuitenkin.
No, ok, yritän valita sanani perusteellisemmin ja huolellisemmin. Mielestäni ensimmäinen suhteen katkokohta tulee ensimmäisten viikkojen tai kuukausien aikana, toinen ehkä joskus 2v aikana. Joku ehkä joskus sittne kun on jo rynnistänyt avioon liian nopeasti ja hankkinut lapsia, ja huomaakin sen kaiken arjen ja kiireen keskellä että toinen on väärä ihminen. Tätä nyt en ainakaan toivoisi kenellekään.sapeli, 17.11.2005 05:38:
No en tiiä - toisaalta 2kk on ihan hyvä siinä mielessä että ei kovin kauaa tarvi "tuhlata" suhteeseen mikä ei toimi, jos huomaa jo kahden ekan kuukauden aikana jutut mitkä tulis tulevaisuudessa olemaan vielä isompia ongelmia...
Mulla taas on yks 3v ja yks 1v suhde takana, ja välillä vähän potuttaa kun tuntuu siltä että tosi paljon aikaa meni "hukkaan" ennenkuin tajusi että se ei toimi... Ehkä mäkin olisin selvinny parilla kuukaudella jos en olis yrittäny niin kovasti saada niitä suhteita toimimaan...