>>zero, 14.4.2005 10:51:
Mikä siinä on et aloitteen tekemisen pitää olla niin vaikeeta. Jo jonkin aikaa tehny mieli pyytää erästä henkilöä ulos, mutta aina on loppunut rohkeus kesken. Niin kovasti tekis mieli mut kun ei. Miks ei vaa voi mennä ja sanoa suoraan toiselle mitä ajatteleee ja tuntee.
Ku ei siinä ole mitään vaikeeta. Mitä sä pelkäät? Että se ei lähe? Saat pakit? Että se lähteekin?! Suu auki! Pyydä se ulos! Tai sitte sä voit kaivaa nenää ja jossitella...
Ja jos sua rupee liiaksi jännittämään niin hoet vaan itelles että "ei ole multa pois". Jos se ei lähe tai saat rukkaset nii ei se ole sulta pois. Ymmärrätkös? Ei ole multa pois. Ja nyt hoet itelles hetki aikaa " ei ole multa pois, ei ole multa pois" jnejne... Toimii ainaki mulla*hih*
Esimerkki. Olen juonut itteni jälleen erittäin fiksuksi ja komeeksi ja tietysti rikkaaksi.
Nooh siinä baaritiskiä nojatessani huomaan sellaisen megabeiben siinä mun vieres.
Alkaa järkyttävä suhina päässä että ton mä haluan. Mutta rohkeus pettää, vaikkakin rohkaisua on alla jo yli kaks promillee. Sitte vaan maagiset taikasanat itelle " no ei ole multa pois". Menen rohkeasti juttusille ja lataan ne kaksi frendeistä opittua iskureplaa. Ihan tyrmistyneenä otan vastaan pakit , jonka jälkeen lasken rimaa radikaalisti... Mutta mä ainaki yritin!
Sittenpähän tiedät.
Ymmärrätkös?