19,912 posts, 996 pages, 8,104,348 views
Onko totta että naiset ovat kiinnostuneita enenmmän varatuista???? Ku mä ja mun monet kaverit ollaan monesti törmätty siihen et ku sanoo naiselle`joo mä sit seurustelen` niin jotkut naiset yrittää silti vikittää... On se välil ihan hauskaa...
Mut must tuntuu että tosi monet miehet kummiskin arvostaa sitä, jos joku muija sanoo olevansa varattu...
Mut pientä flirttii elämäs pitää olla vaik on varattu.
iik!
Tanya:Ihme on tapahtunut..olen kusessa..voi mua raukkaa..olen langennut mieheen..
toma:Minäkin olen
Joo-o ei toi Tooma kyl tavallaan tullut yhtään yllätyksenä, tätähän me ollaan jo pitemmän aikaa odotettu..
;)
Mutta vakammin tais tää juttu tyssätä heti alkuunsa
Syder:Paras tavara viedään aina käsistä.
Aivan
Traditio:Onko totta että naiset ovat kiinnostuneita enenmmän varatuista???? Ku mä ja mun monet kaverit ollaan monesti törmätty siihen et ku sanoo naiselle`joo mä sit seurustelen` niin jotkut naiset yrittää silti vikittää... On se välil ihan hauskaa...
Mut must tuntuu että tosi monet miehet kummiskin arvostaa sitä, jos joku muija sanoo olevansa varattu...
Mut pientä flirttii elämäs pitää olla vaik on varattu.
Juu, näin se on, tällein on käynyt monesti... mää oon todistaja...
no ei tässä nyt mitään hätää(kait) ole. sanon vaan että älkää ihmiset juoko viinaa jos haluatte säilyttää ihmissuhteenne