19,912 posts, 996 pages, 8,076,075 views
Dives:
mä voisin lähtee geenimanipuloimaan jotain naista...
Dementation:
---
Dives:
mä voisin lähtee geenimanipuloimaan jotain naista...
---
Mitä jos vaan koittaisit manipuloida ja opettaa jostain naisesta
älykkään ja fiksun... Ei tulis ikinä tylsää, kun urakkaa olis useammaksikin
ihmisiäksi... *muhaha*
Pygmi:
---
lostgone:
No sehän on käyttäjäystävällistä. Mä otan pari tällaista kiitos. (käyttäjäystävällinen on mun päivän sana. Se käy kaikkeen*justjoo*)
---
Naiset ON käyttäjäystävällisiä. Silloin kun ne pitävät käyttäjästään.
Dementation:
Tai sit sen keksijä ei katsonut maailman olevan valmis moiseen keksintöön,
se olisi kuitenkin aika iso muutos...
Dives:
juu sitä on tullut mietittyä.. tosin se vatis sitä että aloittaisi hyvin nuoresta yksilöstä.. se tarkoittaa sitä että mulla menis hermot tooosi nopeasti siihen touhuun.
Pygmi:
---
Dives:
niin paitsi että niitä jotka tykkää käyttäjästään on aika harvakseltaa.. ne aina näkee jotain toimintahäiriön aiheuttavaa käyttäjässään.
---
Joo. Vähän niinku mä en löydä oikeesti hyvää tietokonetta koskaan, heittää jotain erroria peliin mallista riippumatta
Eli homma ei pelitä sittenkään*joo*Pygmi:
---
Dives:
niin paitsi että niitä jotka tykkää käyttäjästään on aika harvakseltaa.. ne aina näkee jotain toimintahäiriön aiheuttavaa käyttäjässään.
---
Joo. Vähän niinku mä en löydä oikeesti hyvää tietokonetta koskaan, heittää jotain erroria peliin mallista riippumatta
Dives:
---
Pygmi:
---
Dives:
---
---
nyt se on taas se käyttäjä.. sun pitää käydä käyttäjäkoulutus..
Pygmi:
---
Dives:
---
Pygmi:
---
Dives:
---
---
nyt se on taas se käyttäjä.. sun pitää käydä käyttäjäkoulutus..
---
ai mun
Pygmi:
---
Dives:
mä sain käyttäjäkoulutusta kerran.. kesti kyllä aika pitkään ennen kun uppos.. nyt mä oon sit pohjalla :D
---
No mut hei, alemmas et pääse. Ei oteta stressiä nyt. (tää lähti nukkuumaan )
Alpha:
Mä alan olla pikkuhiljaa sitä mieltä että Matti ja Teppo on oikeassa.... suora lainaus:
Mä joka päivä töitä teen
joka ainoa aamu seitsämäksi meen
sen kaiken teen mä siksi vain
koska kulta sä jaksat olla mun omanain....
Eli siis näin töissä käyvänä ihmisenä sitä vaan haluais jonkun jonka vois töistä tultuaan ottaa sohvalle kainaloon(siis suihkun jälkeen) ja olla vaan....
Dementation:
---
Alpha:
Mä alan olla pikkuhiljaa sitä mieltä että Matti ja Teppo on oikeassa.... suora lainaus:
Mä joka päivä töitä teen
joka ainoa aamu seitsämäksi meen
sen kaiken teen mä siksi vain
koska kulta sä jaksat olla mun omanain....
Eli siis näin töissä käyvänä ihmisenä sitä vaan haluais jonkun jonka vois töistä tultuaan ottaa sohvalle kainaloon(siis suihkun jälkeen) ja olla vaan....
---
Voit sä aina haluta...
Mutta usko mua, turha toivo...
[/q
Ilkeetä.... toi sattu.... mä meen hyppämään parvekkeelta...]