19,912 posts, 996 pages, 8,093,949 views
UnityF:
hmm... Alkaa pikkuhiljaa väsyttää olla yksin.. Nyt olis kiva käpertyy jonkun viekkuun nukkumaan..
Sbanc:
---
CandyRaver:
jaahas...miks uusille ihmisille ”avautuminen” on niin hankalaa...???
osansa mun ”kyynisyyteen” seurustelujuttui kohtaan on ollu varmasti kaikissa niissä pojissa jotka on häikäilemättömästi käyttäny mun hyväsydämmisyyttä hyväkseen..
pettäny,jättäny ja ties mitä...ja kuitenkin oon pohjimmiltani ”ihan kiva” tyttö...-kai..
tahtois jo löytää jonkun ”soulmaten”...mut en tiedä et riittääkö mulla motivaatiota tutustua enään kehenkään...aaaaa-puuuu-VA...
ehkä on tyydyttävä siihen niin loppuunkuluneeseen kliseeseen,että;
”kyllä se oikea vielä osuu kohdalle aikanaan” *huokaus*
Untill then..im taking care of myself and my needs only...
---
”Klubbari” bileissä oon huomannut että on kauhean vaikea bileissä tutustua keneenkään, etenkin ”pelko” siitä että mokaa ittensä ja pilaa koko bile fiiliksen riittää esteeksi että jättää monta kertaa tekemättä aloitteen ja silloinkin kun tulee sitten ”uskallettua” kiiruhtaa poikaystävä paikalle..... Pitäs järkkää klubbarin Sinkku bileet...??!!!
Candyraver ...pitää tulla juttelee kun lahteen taas hilaudun johonkin bileisiin ...
#nomulti:
---
CandyRaver:
jaahas...miks uusille ihmisille ”avautuminen” on niin hankalaa...???
osansa mun ”kyynisyyteen” seurustelujuttui kohtaan on ollu varmasti kaikissa niissä pojissa jotka on häikäilemättömästi käyttäny mun hyväsydämmisyyttä hyväkseen..
pettäny,jättäny ja ties mitä...ja kuitenkin oon pohjimmiltani ”ihan kiva” tyttö...-kai..
tahtois jo löytää jonkun ”soulmaten”...mut en tiedä et riittääkö mulla motivaatiota tutustua enään kehenkään...aaaaa-puuuu-VA...
ehkä on tyydyttävä siihen niin loppuunkuluneeseen kliseeseen,että;
”kyllä se oikea vielä osuu kohdalle aikanaan” *huokaus*
Untill then..im taking care of myself and my needs only...
---
Kuka tahansa tulee varovaiseksi kun ottaa tarpeeksi usein selkäänsä - mutta kyynisyys on onneksi ohimenevää, usko pois
Sinza:
---
CandyRaver:
miettii* hetkinen...LAHESSA bileitä..?? oon tainnu kulkee silmät ja korvat ummessa...
---
Noh noh..
kontrastinen epeli:
Se on kyllä harmi että nykyään
normibaarit = pokaus
överikännit = pano
kixu- yms. bileet= tamppaus [flirttailu ankarasti kielletty]
törmään sattumalta esim. kerrostalon kulmalla ihkuun tyttöön lyöden pääni yhteen = loistava suhde ja tulevaisuus
nexus__69:
---
kontrastinen epeli:
ja voiko dösässä kuiskata toisen korvaan jos se on namudeelinen ja tekis mieli kiksauttaa?
---
KYLLÄ!
Tosin voit saada aika jakautuvia tuloksia siitä.. Mut se pelaa joka ei pelkää..
[muokattu 28.7.2004 11:55]
kontrastinen epeli:
....ja voiko dösässä kuiskata toisen korvaan jos se on namudeelinen ja tekis mieli kiksauttaa?
wallu:
Todella kolkkoo ja köyhää tää sinkkuilu...