Flamie:
Sitä minäkin tuumailin. Mulla ainakin on ne parhaat kaverit kenen kanssa kuuntelen uudet levyt ja teen kaiket kivat.
No sulle sama selitys/ tarkennus/ perustelu kuin Sucylle tuossa aiemmin, eli entäpä kun entiset kaverit ei enää syystä tai toisesta ala mua eikä uusia ole siunaantunut samaan tahtiin kuin vanhoja on kadonnut mailman turuille ja toreille.. tai useimpia hyviäkin ystäviä kiinnostaa niin eri jutut, ettei ne ”riitä”, tavallaan. Eikä ne kaverit siihen halipulaan ja syli-ikävään ja seksinnälkään auta..
Tai en tiiä onko sulla laadukkaampia ja avarakatseisempia ystäviä ku mulla!
Musta nyt vaan tuntuu siltä, että elämä yleisesti ottaen ois hauskempaa ku ois joku special someone significant other. Tai sitten mää vaan kuvittelen/ muistan väärin ku näitä vastalauseita näköjään satelee..
edit: ARGH. Kävin tsekkaan niin mitäsmitäs jäbähän on vasta 16 wee?! En haluais sanoa pahasti, mutta juu ei tarvi tulla mulle mussuttaan yhtään mitään.. Katotaan sitte viiden vuoden päästä joko teikäläinenki kaipaa elämään muutaki sisältöä ku äiskän ja omat kaverit.. Sun ikäsen ja mun ikäsen sinkkuilut on kuitenki hieman eri asioita.
Mutta ennen ku menee kokonaan riitelyksi mun on pakko vedota kahvin puutteeseen ja PMS-oireista johtuvaan yleiseen kiukkuisuuteen..
Antakee armoa.. Kyllä mä sit parin päivän päästä oon taas ihan kuosissa! Ehkä. *iihhih*
[muokattu 7.7.2004 13:26]