19,912 posts, 996 pages, 8,091,540 views
Lene:
No en mä oikein kannata sellaista elämää, että pettymysten ja katumuksen pelko ohjaa elämää. Tietenkin kyllä osaltaan ohjaa, mutta riskejä on uskallettava ottaa. Mieluummin tässä opettelen käsittelemään pettymyksiä ja pääsemään yli, vaikka se kippeetä tekkeekin. Ja jos muuten ei ole unelmia niin ei ole midään.
shine:
mut jätettii eilen*jiihaa*
Aeryn:
*huokaus!* keväällä tuntuu, että kaikki muut paitsi mä siirtyy tonne seukkaus luukun puolelle. Kai se vaan oon kestettävä, mutta se alkaa pikkuhiljaa jo ahdistamaan liiakseen.
Aeryn:
*huokaus!* keväällä tuntuu, että kaikki muut paitsi mä siirtyy tonne seukkaus luukun puolelle. Kai se vaan oon kestettävä, mutta se alkaa pikkuhiljaa jo ahdistamaan liiakseen.
Jää~*:
Itse kyllä ennemmin kaipaan syksyllä jonkun kainaloon, kun tulee taas kylmää ja pimeää... Kesällähän on oikein mukava sinkkuilla, ainakin enimmäkseen *heiii*
Aeryn:
---
Jää~*:
Itse kyllä ennemmin kaipaan syksyllä jonkun kainaloon, kun tulee taas kylmää ja pimeää... Kesällähän on oikein mukava sinkkuilla, ainakin enimmäkseen *heiii*
---
totta, mutta näin keväällä alkaa tuolla vatsan pohjassa kutkuttaa sellanen kumma tunne, että kaipais hieman jotain actionii.
Aeryn:
tulppaani:
...
Ei tässä vielä ole mitään kiirettä, hyvin ehtii jonkun löytää... Jos yhtään lohduttaa, niin et ole yksin.
conaysto:
on tää vaan niin perseestä kattella taitoluistelijoiden perseitä ja märehtiä omaa mahdottomuuttaan *taputapu* . puh. ja joo-o, kesäaikaan vaihdettiin ja kissakuumekin vain nousee. kai se on sitten lemmikkieläinkauppaan suunnattava.
conaysto:
on tää vaan niin perseestä kattella taitoluistelijoiden perseitä ja märehtiä omaa mahdottomuuttaan *taputapu* . puh. ja joo-o, kesäaikaan vaihdettiin ja kissakuumekin vain nousee. kai se on sitten lemmikkieläinkauppaan suunnattava.