19,912 posts, 996 pages, 8,092,889 views
-Santtu-:
Valentine's Day ja kaikkee..
jesus:
---
-Santtu-:
Valentine\'s Day ja kaikkee..
---
Entä sitten? Ihan tavallinen päivä se vaan on. Paitsi että on paljon hyviä bileitä
T-rex-orava:
itse asiassa kaiken hempeilyn sun muun lisäksi minä kaipaan riitelemistä. Sitä, että saa huutaa ja kiljua ja olla inhottava, p****mainen akka ja sitten tietää, että se on ihan ok. Että maailma ei kaadu siihen ja että rakastetaan vielä riitelyn jälkeenkin. Ei kukaan haluaisi riidellä minun kanssa? *kivatsulle*
blaine:
sais kyllä nyt ihan heti löytyä joku jolle saisin olla kiltti ja kaikkee sitä tärkeintä... kohta joutuu käyttää erikois keinoja sydän kuolee yksinoloon
N@su:
.. Olen kauhukseni huomannut ettei tää sinkkuilu nyt niin pahaa ookkaan. (Se villi sinkkuelämä tosin on aika legendaa, mitä sitten villinä pitää.) Nää hyvät puolet onkin siinä että on vapaa tulemaan ja menemään milloin huvittaa eikä ole epäselvyyttä imurointi ja tiskivuoroista..
Mitä kauemmin yksin elää, sitä kriittisemmäksi tulee mahdollisen tulevan kumppaninsa toivotuista ominaisuuksista.
T-rex-orava:
itse asiassa kaiken hempeilyn sun muun lisäksi minä kaipaan riitelemistä. Sitä, että saa huutaa ja kiljua ja olla inhottava, p****mainen akka ja sitten tietää, että se on ihan ok. Että maailma ei kaadu siihen ja että rakastetaan vielä riitelyn jälkeenkin. Ei kukaan haluaisi riidellä minun kanssa? *kivatsulle*