Tämän ainoa suhde oli kaukosuhde, eikä se ikävä kyllä kestänyt kuin kuukauden. Etäisyys itsessään ei kuitenkaan (minun käsittääkseni) ollut se, mihin suhde kaatui, vaikka osatekijänä se toki saattoi olla. Toisaalta taas ainakin alussa tuo järjestely sopi molemmille varsin hyvin, sillä viikolla sai rauhassa keskittyä kouluhommiin, töihin ja vastaaviin ja viikonloput saattoi sitten omistaa toiselle. Miinuspuolena on sitten se, että tuollainen suhde vaatii enemmän työtä ja rahaa (matkustus tulee kalliiksi) kuin hei me ollaan melkein naapureita-suhteet. Tosin jos pitää merkittävänä miinuksena sitä, että joutuu näkemään suhteen eteen vähän enemmän vaivaa, niin sitten on mielestäni vähän väärällä asenteella liikenteessä. Jos kestää ikävöinnin ja on varaa matkustella, niin siitä vain. Itse en ainakaan kaukosuhteita kokemukseni perusteella karsasta.
Kaukosuhteita mulla ei oo tähän mennessä ollut ainoatakaan..
Se hyvä puoli siinä on, jos asuu vielä suhteellisen lähellä toisiaan että ikävän yllättäessä on helpompi nähdä sitä rakastaan.. mutta kuten aiemmin on todettu.. pieni(?) välimatka tekee sit aina joka kerrasta sellaisen jossa on enemmän latausta kuin esimerkiksi verrattuna siihen et asuisi samassa kaupungissa, taikka jopa samassa kaupunginosassa..
Olen kyllä viimeaikoina tullut siihen lopputulokseen että sellaista tyttöä, jota haluaisin ei mikkelistä löydy.. kenties jostain muualta sitten
Mutta kait se on niin että rakkaus ei välttämättä katso välimatkaa, itseasiassa se saattaisi tuoda jopa uutta ulottuvuutta vakavampaan parisuhteeseen..
Mullaki oli kaukosuhde Kotkalaisee muijaa ja suksien mentyä ristiin olin pitkään sillä mielellä, että se ois kestäny enemmänki kuin vain vuoden, jos sitä välimatkaa ei oiskaa ollu... Mutta nyt on hiipiny sellane aatos, et se kesti niinki kauan just sen välimatkan takii.
hih..mitä tohon vois sanoo..
taitaa ilmetä samaa vikaa...ja samast syyst..
joskus tällasta kiwaa vaan sattuu
eikä voi sanoo muuta ku: HUIPPUU!!
sekoo...
Lene:
Kummat fiilikset. Tuntuu, ettei sinkkuudelle edes ole olemassa toista vaihtoehtoa. Ei osaa edes kuvitella itseään seurustelevana. Niin itsestäänselvyys, että toista vaihtoehtoa tarjoavaa tulisi katsottua vähän vinoon tms.