19,912 posts, 996 pages, 8,056,755 views
blaine:
Onko mun ulkonäössä jotain vikaa ku kukaan ei kiinnostu? vai mikä on?
Siis ne tytöt keistä mä kiinnostun ni ne ei ees halua tutustua
blaine:
Onko mun ulkonäössä jotain vikaa ku kukaan ei kiinnostu? vai mikä on?
Siis ne tytöt keistä mä kiinnostun ni ne ei ees halua tutustua
wallu:
Tää on niin tätä... joko ne naiset joista on kiinnostunu ei ole kiinnostunu musta tai sitten ne on onnellisesti varattuja maailman tappiin asti*poks*
bubbelgum:
---
wallu:
Tää on niin tätä... joko ne naiset joista on kiinnostunu ei ole kiinnostunu musta tai sitten ne on onnellisesti varattuja maailman tappiin asti*poks*
---
Musta tuntuu että varmaan kaikki jossain vaiheessa elämäänsä ajattelee noin.. Ei siitä oo pitkä aika ku mäkin vielä tuumin, et sinkuks taidan jäädä..
Mutta toisin kävi mulle, ja varmasti käy myös sullekkin..
Sen oon huomannu, että ku lopettaa etsimisen, ja oppii nauttii elämästään ihan yksinäänkin, niin tulee paljon helpommin joku sopiva vastaan.. Jos hirveesti ettii, ja surkuttelee omaa kohtaloaan, niin siitä ei ainakaan synny mitään!
Lene:
*sikamagneetti*
<><:
no siis metästä ei kyl löydy muuta ku villisikoja... jos oikeen possun haluu löytää ni pitää varmaan lähteä navettaan tsiigaamaan...*taputapu*
Kasari Epärytmi:
Voi herranjumala sentään naiset! Tää on taas niin tätä sulkeutunutta suomalaista meinikiä! Ei ihmisiä tarvitse aina yrittää iskeä/etsiä kuudenpromillen humalassa ravintolasta! Jos itsetuntoa piisaa niin IHAN MISTÄ VAAN! Vaikka lähijunasta tai liikennevaloista...keskellä kirkasta päivää.
greenie:
Eli hyvällä itsetunnolla varustettu henkilö ei edes ajattele sitä mahdollisuutta, että saattaisi tehdä itsestään täyden aasin?
Kuulostaa itseasiassa aika hyvältä idealta. Itse pohdin taas tekeväni itsestäni täyden aasin vastaavissa tilanteissa (rivien väli), vaikka ajatus arkipäiväisestä kohtaamisesta jonkun jumalattaren - vaikka olenkin ateisti - kanssa kuulostaakin aika romanttiselta - kaikessa arkipäiväisyydessään :)