hallucinogen:
Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla
Mä voin ruveta sun varomieheks.
19,912 posts, 996 pages, 8,086,485 views
hallucinogen:
Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla
Kooaliini:
Kooaliini:
---
hallucinogen:
---
hallucinogen:
Mä tollasta karvasta huoli Voisin tehä susta kyllä jonkun butlerin tms muun orjan
Kooaliini:
en mä ole kuule kovin karvainen.
andi--:
Joo eipä täältä minnekään pääse vaikka kuinka haluis..
alphamagic:
Sinkkuna on sinänsä kivaa, just joo. Ihastun aina vääriin ihmisiin ja sit roikun jossain helvatan omassa haavemaailmassa... Jotain pitää olla mistä pitää kii... Ja oma pää siinä lähinnä vaan kärsii*iihhih* että joo, sangen tervettä. Missä on suloset pojjaat...?
Aivan... Ehkä sitä joskus oppii...-Santtu-:
---
alphamagic:
Sinkkuna on sinänsä kivaa, just joo. Ihastun aina vääriin ihmisiin ja sit roikun jossain helvatan omassa haavemaailmassa... Jotain pitää olla mistä pitää kii... Ja oma pää siinä lähinnä vaan kärsii*iihhih* että joo, sangen tervettä. Missä on suloset pojjaat...?
---
Kuulostaa tutulta.. Erittäin.. Varsinkin tuo vääriin ihmisiin ihastuminen.. Lukeekohan mulla otsassa että käyttäkää tätä hyväksi, tää on hölömö..
kuu:
---
-Santtu-:
Kuulostaa tutulta.. Erittäin.. Varsinkin tuo vääriin ihmisiin ihastuminen.. Lukeekohan mulla otsassa että käyttäkää tätä hyväksi, tää on hölömö..
---
Sama juttu täälläkin. *hahjust*
Taika:
---
kuu:
---
Sama juttu täälläkin. *hahjust*
---
Minä myös..