19,912 posts, 996 pages, 8,081,036 views
kilobitti:
---
bubbelgum:
Tää tyttö se kuuluu kanssa niihin jotka ei näköjään pääse täältä pois ikinä
---
älä turhia stressaa, kyllä sullekkin vielä ottaja löytyy*joo*
bubbelgum:
---
kilobitti:
---
bubbelgum:
Tää tyttö se kuuluu kanssa niihin jotka ei näköjään pääse täältä pois ikinä
---
älä turhia stressaa, kyllä sullekkin vielä ottaja löytyy*joo*
---
Jaa.. Mä alan kovasti epäilemään moista, tässä 2 vuotta sinkkuna oltua...
Mutta noh.. kai se sit joskus.. Viimestään sillon ku alkaa ite laskee riimaa alemmaks..
bubbelgum:
No ihmiselle joka ei yhtään viihdy sinkkuelämässä, vaan on todellakin enemmän seurustelevaa tyyppiä, niin jopa puolikin vuotta voi tuntua tuskasen pitkältä ja yksinäiseltä ajalta.. Että ei se välttämättä oo niin, että se joka on pisimpään ollu sinkkuna olis automaattisesti onnettomin.. Mutta joo.. se siitä..
Darianna^:
kuin myös.. mutta kohta alkaa pelottaa ettei osais elääkään parisuhteessa.. ja kuitenkin kaipaa jotain halipusrutistettavaa höpsöähassua...aarhg
Dj Jaques:
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kyllä minäkin ”onnellisena pitkäaikais sinkkuna” kaipaan sitä jotakuta jolle vois laittaa hyvää ruokaa tai jonka kanssa voisi olla ihan vaikkapa sohvalla tvn edessä. Kyllä varmaan kaikki aina silloin tällöin kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä.
eldrin:
joudun valitettavasti(?) sanoutumaan irti sinkkuluukun iloista.. kauan sitä kestikin.. *vilkuttaa* *punastuttaa*
merqus:
Uiks! Onnea teille kahdelle Näyttää siltä, että mäkin olen täältä ajautumassa pois, vaikka tuossa joku aika sitten kovasti muuta vannoinkin
Sori hallu *hahjust*
hallucinogen:
Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla