19,912 posts, 996 pages, 8,077,361 views
ParodY:
Enemmän tai vähemmän kyllä, mut jos ei halua olla tulevaisuudessa kylmä-erakko-kalkkikseks, nii täytyy aina vaa yrittää, toivossa pitää elää, et jonain päivänä tapaa sen ihanan ihmisen...joka siis haluaa olla sunki kaa, ettei se oo sit vaan ykspuolista*blush*
Kooaliini:
Kuitenkin itsensä muuttaminen on vaikeampaa kuin sormien näpsäyttäminen joten ihan heti tuota ei tapahdu. Pitäisi ottaa se riski ja kokeille vain jonkun kanssa miettimättä sitä miten käy. toisaalta kuinka pitkään sitä jaksaisi/kehtaisi olla jonkun sellaisen kanssa josta ei välitä niin paljon kun toinen saattaisi? Tai mitä vastata jos toinen sanoo rakastuneensa? Valehdella vai sanoa totuus? Kumpikin vaihtoehto on huono. Eli enpä tiedä. Tulevaisuus näyttää. Tunnen vain itseni niin hyvin että noita rakkautta ensisilmäyksellä tyylisiä on todella vähän liikenteessä.
Kooaliini:
Tuo taas on huono asia koska minun mauallani tuo johtaa siihen että istun 40 baarissa ettimässä mitä vain seuraa. Mikä on aika perseestä suoraan sanoen.
Tai mitä vastata jos toinen sanoo rakastuneensa?
Aidan:
---
ParodY:
Nooh kyl mä uskon että se sun rakkaus ensi silmäyksellä vielä tulee*joo*
---
Hmm eiks toi oo jotain mitä on vaan kirjoissa ja sellasta??
kilobitti:
En ehkä omalla kohdalla usko varsinaiseen rakastumiseen ensi silmäyksellä, mutta todella vankka ihastuminen voi kyllä kolahtaa kovin lyhyessä ajassa. Olen kokeillut.
Kooaliini:
Tuo on ehkä enemmänkin se mitä haen. Eli että että katse ja hymy hurmaa minut heti.
Nagster:
---
Phiber:
Kaikista pahinta on olla yksin juuri silloin kun haluaisi halata jotakuta, pussata ja vaikka ihan vaan maata sohvalla ja katsoa nolla-aivokapasiteettia vaativia telkkariohjelmia
---
sou truu
kilobitti:
Muutenkin teen eron ihastumisen ja rakkauden välille. Ihastumisia tulee ja menee eriasteisina, kun taas rakkaus on ihan eri juttu. Mut nykyään sitä ei ihastukkaan niin helposti kun teininä - jääpähän paremmin aikaa muulle*hih*
akat vittu tulee, ja akat vittu menee, mut rock'n'roll forever -Lärssi, Pitkä kuuma kesä