Replying to SINKKULUUKKU:
---
---
---
mulla ole jotenkin tarpeeksi annettavaa parisuhteelle.
---
Keskusteluun haluttaisi hypätä mukaan, mutta itsehän nyt minä en ymmärrä, joten on pakko heittää Mikki Hiiri kysymys tähän väliin, mitä tarkoitat ''annettavalla''?
huomiota toiselle, hellyyttä, tunteita, huolenpitoa, tukea, turvaa, pillua,vaikko rahaa?
Jotain enemmän, mitä ihminen ei koe yksin ollessaan?
Jotain miehen vaatimuksia mitä sinun pitää miehelle täyttää: olla ulkoisesti sitä, olla henkisesti tätä ja käyttäytyä näin?
Onko parisuhde jokin kauppa, siihen ei voi ryhtyä, ellei siittä hyödy?
---
Huh, tulin juuri kotiin illanvieton jälkeen. En kyllä oikeasti jaksa enää yhtään käydä missään baareissa. Ei vaan kiinnosta. En ole nähnyt siellä yhtään kiinnostavan oloista miestä melkein vuoden aikana. Tuntuu aika toivottomalta tämä.
---
Oon itse heittänyt kirveen kaivoon jo baarien suhteen (seuranhakumielessä) aikapäiviä sitten. Nyt kohta 33v sinkkumiehenä alkaa tulla ikäkin vastaan perus kaksipäiväisille baarikierroksille. Sitä alkaa etsiä jo ihan jotain muuta kuin perus baariörvellystä. Pubit ja pienet kuppilat (drinkkibaarit) on kyllä huomattavasti enemmän sitä omaa juttua nykyään. Ei oikein tiedä et mistä sitä "oikeaa" oikein etsisi.
Joo, ihan sama juttu. Pitää varmaan alkaa muuten käymään ulkona, siis jossain tapahtumissa tms. missä voisi tavata ihmisiä. Olen miettinyt, että pitäisikö aloittaa myös vaikka joku uusi harrastus, mutta en oikein tiedä mikä voisi olla sopiva miesten tapaamiseen.
Pitäisi ehkä myös olla avoimempi ja antaa ihmisille mahdollisuus. Olen huomannut, että silloin kun etsin seuraa, niin saatan olla kapeakatseisempi kuin mitä muuten olisin. Saatan heti hyvin vähäisenkin tuttavuuden perusteella laittaa jonkun ei-kategoriaan. Kun ei etsi seuraa, on paljon avoimempi ja saattaa huomata, että joku jolle ei heti olisi antanut tilaisuutta, onkin tosi hyvä tyyppi.
Olin ulkona perjantaina ja siellä oli yksi mies, joka on piirittänyt mua pitkään. Annoin kyllä mahdollisuuden ja juttelin vähän aikaan, mutta ei kyllä ikinä sitä. Mulle ei sovi yhtään sellaiset höpisijätyypit, en jaksa sitä yhtään. Tykkään, että mies on jämpti ja että sillä on homma hallussa. Olen myös tosi tarkka siitä, että mua kohdellaan hyvin. Mut saa hyvin nopeasti karkoitettua, jos sanoo tai tekee jotain mun mielestä epäkunnioittavaa.