Exvaimo päätti hankkia yksinhuoltajuuden ja saikin sen heittämällä oikeudessa tottakai, kun äiti on. Kun vanhempien välit ovat riitaiset (=ex-vaimo haukkui, häiritsi kotirauhaa, uhkaili, kiristi), ei yhteishuoltajuus tullut kyseeseen. Sain tapaamisoikeuden valvottuihin tapaamisiin, joihin ei ole kuin perusteena etten ole saanut harjoitella lasten hoitoa.Koska tapaamismatka oli niin pitkä, alkoivat lapset kummasti sairastella ja tapaamiset peruuntuivat ja lopulta siirrettiin heidän kotiinsa. Olin suostunut tähän järjestelyyn ihan puhtaasti lasten edun nimissä, jotta ympäristö olisi heille tuttu. Tällöin mahdollisesta tapaamisesta ilmoitettiin korkeintaan 4pv ennen mahdollista aikaa, ota tai jätä.
Viimeisin veto on, että hän hakee minulta tapaamisoikeutta yhä edelleen pois, kunnes lapset täyttävät 12v vuorollaan (ovat kohta 3 ja 2). Perustelee mm ettei lasten etu ole tavata isäänsä, eikä ole etuni tavata heitä, jotta saisin oman elämäni järjestykseen. Oma elämäni on jo järjestyksessä, kunhan vielä kouluun pääsen. Nyt sitten tapellaan oikeudessa kolmatta vuotta.
Luultavimmin en pysty enää parisuhdetta solmimaan, koska en uskalla luottaa ihmisiin tämän jälkeen.
sinulle. Kyllä se siitä vielä hyväksi muuttuu :)
.