Replying to SINKKULUUKKU:
Mä haluun olla suhteessa suomessa ja sinkku ulkomailla.. ja matkustaa paljon yksin. Deal?
---
Toi kuulostaa aivan yhtä mahottomalta toiveelta kun mun "haluun saada hyvää seksiä säännöllisesti ilman kumien käyttämistä ja tautien riskiä, mut en haluu serustella ja sitoutua."
Taidetaan jäädä kummatkin yksin.
All of that in the previous post being said... ;)
Itse satuin tuossa juuri eilen aamulla mietiskelemään sitä millaisia seksisuhteita minä itse elämääni ideaalitilanteessa toivoisin.
TL;DR: Toivoisin, että elämässäni olisi useampi ihminen jota rakastan, jotka kaikki luottaisivat toisiinsa ja joiden kanssa voisin yhteensä pari kertaa viikiossa viettää seksiin johtavia lämpimiä ja lähentäviä hetkiä.
Ja tässä vähän pidemmin avattuna:
Ideaalisilanteessa potentiaalisia seksikumppaneita olisi useampia, jotta kiintymys ja implisiittiset oletukset yhtä ihmistä kohtaan eivät pääsisi kasvamaan niin suuriksi, että ne alkaisivat merkittävissä määrin vaikuttamaan minun tai tämän ihmisen elämän tärkeisiin valintoihin.
Ideaalitilanteessa mahdollisimman monella potentiaalisella seksikumppanillani olisi luottamus toisiin seksikumppaneihini siten, että kaikki voisivat luottaa muiden tuovan esiin ja käyttäytyvän asianmukaisesti mikäli ovat harrastaneet suojaamatonta seksiä luottamuspiirin ulkopuolisten ihmisten kanssa.
Ideaalitilanteessa raskauden ehkäisy olisi jokaisessa suhteessa hoidettu siten, että asiaa ei illan aikana tarvitse miettiä. Monissa tilanteissa esimerkiksi kondomin ja spermisidin luova yhdisteleminen voi kyllä mahdollistaa varsin nautittaviakin seksuaalikokemuksia, mutta toisaalta monissa tilanteissa mahdollisuus unohtaa nämä asiat kokonaan on hyvin vapauttavaa ja nautinnollista.
Ideaalitilanteessa haluaisin harrastaa pääosin tunteellisesti laadukasta seksiä. Minun maailmassani tähän laadukkuuteen vaikuttaa käsittääkseni pääosin seksiä edeltävien keskusteluiden ja kokemusten luoma läheisyyden tunne sekä lisäksi rakkauteni seksikumppaniani kohtaan.
Ja lopulta.. Ideaalitilanteessa näitä kokemuksia ei olisi hirvittävän montaa viikossa, sillä laadukkaan seksin edellytyksenä oleva läheisyyden luominen (ja usein myös seksin harrastaminen) ovat varsin aikaa vievää puuhaa, eivätkä loppukädessä kuitenkaan edistä elämäni suuria tavoitteita.
Mutta niin... Tämä kaikki tulee siis ajankohtaiseksi toki vasta sitten joskus kun menetän neitsyyteni.. Oi sitä kaunista päivää odotellessa <3