Replying to SINKKULUUKKU:
sunbeam, 24.12.2009 14:53:
miehet käyttäyy tuolla lailla usein jos haluaa pitää vaihtoehdot auki siltä varalta jos vaikka jotain parempaa saattaa tulla vastaan, tai sitten eroamisen kohdalla tämä "laastari" ilmiö selittäisi myöskin käytöksen.
Tietysti on myös mahdollista että sillä on useempi kattila tulessa samaan aikaan, silloinhan olis loogista olla hys hys ettei kärähdä mihinkään suuntaan tekemisistään...
No tuohan se on mullakin käynyt aika usein mielessä. Ja sit oon miettinyt et ylireagoinko mä vaan, tai kuvittelenko vaan kaiken...
sunbeam, 24.12.2009 14:53:
Mä en henkilökohtaisesti suostuisi moiseen, kokisin sen niin että toinen ei arvosta mua riittävästi ja ei ole tarpeeksi kiinnostunut jos kerta halutaa salailla se!
Meitäkin nimittäin on ketkä kyllä näyttää tunteensa niin julkisesti kuin kotonakin kun sen aika on. Mä en ainakaan edes malttaisi olla puhumatta siitä naisesta kavereilleni joka mun sydämen saa pompahtelemaan, saati sitten etten näyttäisi sitä julkisesti! -Sehän tavallaan vaan viestittää muille että tää on muuten mun, pitäkää sormet erossa!
Joo noin mäkin ajattelen. Mielelläni näytän muille että tää on mun Mutta ei sit vissiin tällä kertaa. Noh, kattoo mitä tästä nyt tulee jos tulee... Ehkä tää on vaan sillekin outo tilanne kun ei oo kai hirveen vakavia suhteita takana ja nyt on tullut aika nopeastikin edettyä ton mun Ausseihin muuton takia. Aika harva sitä kuitenkaan parin tapaamisen jälkeen on valmis muuttamaan toiselle puolelle maapalloa toisen perässä ja tuo on, että ei kai se ihan paska jätkä kuitenkaan ole. Tai sit se vaan halusi ilmaiselle Australian-lomalle