Replying to SINKKULUUKKU:
vinha, 28.7.2009 17:56:
---
Nauskiss, 26.7.2009 12:16:
Mulla on ollut tänä kesänä erityisen hyvät mahdollisuudet tappaa aikaa netin ääressä, joten olen hairahtunut muun muassa sellaiseen ajanvietteeseen kuin nettideittailu. Onko kukaan teistä kokeillut samaa? (Tiedän, että on - siellä tulee nimittäin tuttuja naamoja vastaan, tuitui vaan
)
---
Testattu on, mitään epäasiallista yhteydenottoa ei koskaan tullut ja parilla treffeillä kävin. Tuttuja naamoja näkyi tosiaan myös. Itse jätin keväällä nettideittisysteemit aika vähäiselle havaittuani perinteisen kreisibailaamis-metodin sopivan itselleni paremmin.
Kiva ettei sulla oo tullu vastaan mitään liian hermoille käypää. :) Ja tietty vielä kivempi että oot löydänyt itsellesi parhaiten sopivan tavan tutustua uusiin ihmisiin.
Mun kohdalla bilettäminen ei oo ikinä toiminut (tässä suhteessa), suurena syynä lienee esim. se, että mä oon niin paljon vanhempi kuin suurin osa bileissä käyvästä porukasta. (Missään keski-ikäisten kaljakuppiloissa en kuitenkaan ala käymään, ikinä.) Eli biletys mulla erikseen ja ihmissuhteilu erikseen. Mutta ei se haittaa. Tosin välillä on hyvinkin vaikea keksiä, että MISSÄ voisi tutustua uusiin ihmisiin (mukaan lukien miehiin)? Mä nään miehiä lähinnä vain töissä + tietysti vanhoja kavereitani, joita en kyllä käy pokailemaan... (Eikä varmaan onnistuiskaan.)
Tiinuliinu81, 31.7.2009 08:39:
---
Vaikuttaa siltä, että jos muutaman viestin jälkeen ei olla suunnilleen naimisiin menossa (tai ainakin naimaan), niin niillä pettää hermot. Ja sitten aletaan haastamaan riitaa ja haukkumaan tai PAKOTETAAN (siinä toki onnistumatta) tapaamiseen tai vastailemaan viesteihin useammin ja kirjoittamaan enemmän tai chattailemaan tai antamaan puhelinnumero ja osoite tai lähettämään kuvia... Siis PAKOTETAAN. (Varsin tervettä sanoisin.)
---
Juu, kokemusta löytyy!
Yksikin tapaus, kenet tapasin kaksi krt soitteli ja txt KOKO ajan. Kerran oltiin sovittu, että tulee yhtenä iltana mun luokse ja, että mä ilmoitan, kun tulen kotiin jostain. Myöhemmin tämä txt, että on siellä kaupunginosassa odottamassa mua, missä asun*whaat*. Ei ollut siis ikinä käynyt mun luona, eikä tiennyt tarkkaa osoitetta, kun muutin tuossa treffailun lomassa uuteen asuntoon. Se oli aika pelottavaa.. En vastannut sille enää mitään mutta sehän soitteli ja txt viikkoja vielä.
Sitten on näitä, jotka ensitreffeistä alkaa puhua naimisiinmenosta, lapsista yms. Tai sitten yht'äkkiä selittämättä jättää kuukauden tapailun jälkeen ilman syytä, tai siis musta on tuntunut, että kaikki on hyvin.
Huh, just ton tyyppistä kuumotusta tarkotin! Ihme stalkkerimeininkiä ja TODELLA väkinäistä yrittämistä - tuppautua mun elämään jostain ihme raosta. Ei luonnollisesti tutustumisen kautta, vaan jotenkin
väkisin... Näillä miehillä ei vaikuta olevan ns. omaa elämää senkään vertaa kuin mulla ja heidän mielestään mun pitäis ilmeisesti yhtäkkiä olla heille kaikki kaikessa. Hylätä kaikki omat kaverini ja harrastukseni ja liimautua jonkun vain heikosti netin kautta tuntemani tyypin seuraan. (Pelottavaa!)
Sitten tulee vastaan tyyppejä, jotka ilmeisesti pyörittää ties kuinka massiivista meili & chattirumbaa kaiken aikaa. Ne alkaa sekoilemaan, että mitä ovat kertoneet mulle, mitä jollekin toiselle naiselle.
No, ylipäänsä mitään kovin mielenkiintoista (mun mielestä) ei kukaan ole kertonut eli ihan sama mulle olenko heidän kymmenes vai kenties sadas kiinnostuksen kohteensa. Senkus pyörittävät sirkustaan.
Ja sitten vielä yks silmiinpistävä juttu: Miten about kaikki kaljamahaiset keski-ikäiset voivat kuvitella olevansa komeita ja urheilullisia? :O Ei vaikuta juuri olevan realiteetteja minäkuvan suhteen. (Mä en etsi komeita ja urheilullisia miehiä, mutta rehellisiä ja realiteettitajuisia etsin! Jos on tavallisen näköinen, niin sen voisi kyllä myöntää, eikä kehittää jotain helposti murenevaa satua...)
Lyylikki, 31.7.2009 10:12:
---
Vaikuttaa siltä, että jos muutaman viestin jälkeen ei olla suunnilleen naimisiin menossa (tai ainakin naimaan), niin niillä pettää hermot.
---
Mä en ymmärrä, että mikä siinä on, että pitää rynnätä siitä ruudun ääreltä heti treffeille. Ainakin itse olisin halunnut vähän viestitellä enemmänkin sähköisesti ennen tapaamista, mutta ei ole kirjoittaminen tuntunut kiinnostava toisia osapuolia.
Heh, tällänen on ihan tavallinen "keskustelun" kulku:
Mies on huomannut profiilini ja lähettää ensimmäisen viestin:
"Moi, missä susta näkis kuvan?" (Huom. ei mitään muuta, ei edes allekirjotusta.)
Muutama muu vaihtoehto:
"Moi, voit soittaa mulle numeroon 123345566."
"Moi, tavattaisko tunnin päästä Keravan keskustassa?"
HALOO! On kyllä niin "kiinnostavaa", että vain hädin tuskin pystyn pitämään itseni kurissa, etten suin päin soittaisi numeroon 1234... tai rientäisi Keravan keskustaan!
Nekin, jotka suvaitsevat panostaa keskustelun avaukseen hieman enemmän, osoittautuvat yleensä ihme hermoheikoiksi hätähousuiksi. Noh. Eihän mua toisaalta kukaan pakota nettideittailemaan... Saa nähdä kuinka kauan jaksan.