19,912 posts, 996 pages, 8,087,627 views
Replying to SINKKULUUKKU:
Samu*, 24.7.2009 13:34:
---
Lyylikki, 23.7.2009 12:23:
---
opmdevil, 23.7.2009 12:10:
Joo, se kassatyttö oli varattu.
---
Uskaltauduitko kysymään vai huomasitko ensi huuman hälvettyä sormuksen sormessa?
---
Asiaa sivuten, meikäläinen on tasan kerran elämässään saanut nätille vakkari(mäkin)kassalle suun auki, en edes tiedä miten, kunhan juoksin sen perään kun sillä sattumalta työvuoro loppui. Ja tottakai, varattuhan sekin oli.
Vieläkin naurattaa koko homma, mutta jännällä tavalla samalla tuntuu hyvältä se, että sai suunsa auki
Samu*, 24.7.2009 13:34:
---
Lyylikki, 23.7.2009 12:23:
---
opmdevil, 23.7.2009 12:10:
Joo, se kassatyttö oli varattu.
---
Uskaltauduitko kysymään vai huomasitko ensi huuman hälvettyä sormuksen sormessa?
---
Asiaa sivuten, meikäläinen on tasan kerran elämässään saanut nätille vakkari(mäkin)kassalle suun auki, en edes tiedä miten, kunhan juoksin sen perään kun sillä sattumalta työvuoro loppui. Ja tottakai, varattuhan sekin oli.
Vieläkin naurattaa koko homma, mutta jännällä tavalla samalla tuntuu hyvältä se, että sai suunsa auki
mini_mi, 24.7.2009 17:24:
Pienenä sivuhuomautuksena vain, että itse tarkoitin romanttisella rakkaudella jne. lähinnä romanttista kiinnostusta toiseen. "Perustettu parisuhde" kuulosti siltä, ettei välttämättä edes olisi alunperin romanttista kiinnostusta toiseen. Ongelmallista nimittäin esim. seksuaalisuuden kannalta, jos ei tunne toiseen minkäänlaista vetoa. Ja jos "perustettuun parisuhteeseen" ei kuuluisi romanttista kiinnostusta toiseen niin olisiko se silloin edes parisuhde vai "sopimus yhteiselosta"? Ja jos romanttista kiinnostusta olisi niin miksi pitäisi ajatella asiaa "parisuhteen perustamisena"?
Nauskiss, 26.7.2009 12:16:
Mulla on ollut tänä kesänä erityisen hyvät mahdollisuudet tappaa aikaa netin ääressä, joten olen hairahtunut muun muassa sellaiseen ajanvietteeseen kuin nettideittailu. Onko kukaan teistä kokeillut samaa? (Tiedän, että on - siellä tulee nimittäin tuttuja naamoja vastaan, tuitui vaan )
kindertin, 30.7.2009 17:30:
Mä en ihan oikeesti ymmärrä enää tätä hommaa..
Missä ne järkevät miehet on?
ezzy, 30.7.2009 17:42:
---
---
Menee kyllä osastolle: Täysin käsittämätöntä touhua...
kindertin, 30.7.2009 17:45:
---
ezzy, 30.7.2009 17:42:
---
---
Menee kyllä osastolle: Täysin käsittämätöntä touhua...
---
..ja tää oli kolmas samaa sarjaa lähiaikoina
Mulla on ollut tänä kesänä erityisen hyvät mahdollisuudet tappaa aikaa netin ääressä, joten olen hairahtunut muun muassa sellaiseen ajanvietteeseen kuin nettideittailu. Onko kukaan teistä kokeillut samaa? (Tiedän, että on - siellä tulee nimittäin tuttuja naamoja vastaan, tuitui vaan )
Mutta mun varsinainen tänne avautumisen aihe on se, kuinka vtun sekopäisiä tyyppejä sieltä löytyy! Luulin pitäneeni aika tiukkaa seulaa ja kuvittelin onnistuneeni karsimaan kokonaan viestiyhteyksien ulkopuolelle pervot, sekopäät ja muut selvästi hälyttävät tapaukset, mutta ei Mä olen kuitenkin suhteellisen harvojen tyyppejen kanssa kirjoitellut (en entuudestaan tuttujen, toim. huom.), mutta nekin on vaan ihan liian ihmeellisiä tapauksia, jopa näin erikoisen ihmisen makuun kuin minun. Ihan hulluja peräti!
Vaikuttaa siltä, että jos muutaman viestin jälkeen ei olla suunnilleen naimisiin menossa (tai ainakin naimaan), niin niillä pettää hermot. Ja sitten aletaan haastamaan riitaa ja haukkumaan tai PAKOTETAAN (siinä toki onnistumatta) tapaamiseen tai vastailemaan viesteihin useammin ja kirjoittamaan enemmän tai chattailemaan tai antamaan puhelinnumero ja osoite tai lähettämään kuvia... Siis PAKOTETAAN. (Varsin tervettä sanoisin.)
kindertin
Mulla on ihan tarpeeksi kokemusta siitä, kuinka hyvin usein käy kun rynnätään suinpäin suhteeseen. Siksihän mä taidan sinkku ollakkin.Mulla on kuitenkin noi 2 hurjaa,joiden elämää en tahdo sekoittaa koko aikaa, enkä todellakaan ala kerran irl-näkemisen jälkeen leikkimään kotia.
Vaikuttaa siltä, että jos muutaman viestin jälkeen ei olla suunnilleen naimisiin menossa (tai ainakin naimaan), niin niillä pettää hermot. Ja sitten aletaan haastamaan riitaa ja haukkumaan tai PAKOTETAAN (siinä toki onnistumatta) tapaamiseen tai vastailemaan viesteihin useammin ja kirjoittamaan enemmän tai chattailemaan tai antamaan puhelinnumero ja osoite tai lähettämään kuvia... Siis PAKOTETAAN. (Varsin tervettä sanoisin.)
Mulla on ihan tarpeeksi kokemusta siitä, kuinka hyvin usein käy kun rynnätään suinpäin suhteeseen. Siksihän mä taidan sinkku ollakkin.Mulla on kuitenkin noi 2 hurjaa,joiden elämää en tahdo sekoittaa koko aikaa, enkä todellakaan ala kerran irl-näkemisen jälkeen leikkimään kotia.
mini_mi, 26.7.2009 14:59:
No eiköhän se seksi edellytä jonkinlaista romanttista kiinnostusta tai seksuaalista vetoa toiseen. Ainakin pidemmällä tähtäimellä, jotta "parisuhde, jossa toista kohtaan ei ole romanttista rakkautta/kiinnostusta" voisi kestää - paitsi tietenkin, jos se on avoin parisuhde. Jolloin taas päästään ihmettelemään niitä syitä, miksi ne ihmiset ovat parisuhteessa eivätkä vain ystäviä.