Wegez, 19.10.2008 18:40:
Montahan minuuttia, tuntia, päivää tai vuotta tääl luukussa viel pyöritään...
Etkö Vellu usko uudestisyntymään?
19,912 posts, 996 pages, 8,092,805 views
Wegez, 19.10.2008 18:40:
Montahan minuuttia, tuntia, päivää tai vuotta tääl luukussa viel pyöritään...
siveys, 21.10.2008 04:04:
...halipulasta...
Lyylikki, 21.10.2008 08:53:
Niinno...välillä sitä haluaisi halata vähän enemmän ja itsensä uneen onanointi on siinä vain laiha lohtu
Mä kyllä uskon vahvasti siihen, että ihminen kuitenkin on laumaeläin ja siinä sivussa koskettelueläin. Halu siihen, että joku koskettaa ei mulla ainakaan liity pelkästään sinkkuuteen. Ja välillä sitä tulee kömmittyä jonkun sukulaisen tai ystävän kainaloon, kun kaipaa ihmistä lähelleen. Niin paljon pystyy viestimään pelkästään sillä, että ottaa toisen karhunhaliin, silittää hellästi selkää tai hivelee varovasti korvannipukkaa.
Sanat taas on aika usein vaarallisia. Sanat voidaan ymmärtää väärin. Eikä sanoja aina löydä.
Mar6, 11.10.2008 16:15:
---
kilobitti, 11.10.2008 15:46:
---
Anselmi, 7.10.2008 16:19:
---
Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..
---
Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.
---
Lisäksi koen, että olen oppinut jokaisesta suhteesta ja jokaiselta exältä jotain => se aika ei mitenkään ole mennyt hukkaan.
---
+1
En ollenkaan pidä entisiä suhteita hukkaan heitettynä aikana. En osaisi arvostaa nykyistä onnea lähellekään niin paljon jos en olisi muutamaa kokemusta rikkaampi kuten nyt olen.
Ja ne uudet hienot jutut mitä on aina toivonut löytävänsä aikaisemminkin, tuntuvat vieläkin päräyttävämmältä kun niitä ei ole heti kättelyssä joskus saanut vaan ne tulevat eteen myöhemmässä elämässä Kaikki entiset kamppailutkin ovat tehneet minusta sen mikä nyt olen, joten osaan myös huomioida toista paremmin kun olisin osannut joskus aikaisemmin. Toki pettymykset ovat aina ikäviä ja se puihin mennyt juttu masentaa ja saa masentaakin
siveys, 21.10.2008 17:37:
puhetta jne
tir, 21.10.2008 18:28:
lähinnä tuli mieleen vaan se, että me ihmisetkin ollaan erilaisia. jotkut kaipaa enemmän sitä fyysistä läheisyyttä ja jotkut sitten vähemmän.
itse ainakin lukeudun ensimmäiseen ryhmään. halipula on ehkä yksi pahimmista sinkkuuden ongelmista...
vilna, 22.10.2008 00:03:
Nopeasti ajateltuna siveys kuulostaa pyrkivän olemaan jokin super-ihminen, itse kyllä kärsin sinkkuna ajoittain ihan samasta halipulasta kuin tir:kin :)
nomic, 22.10.2008 00:06:
En mä täältä pääse helvettiin, kun nyt on taas innostusta koodata tota omaa roguelike-moottoria. :P
Displacer, 22.10.2008 00:30:
---
uuh, uus nethack tulossa sieltä? vai adom? huonompia ei tueta ;)
Nopeasti ajateltuna siveys kuulostaa pyrkivän olemaan jokin super-ihminen, itse kyllä kärsin sinkkuna ajoittain ihan samasta halipulasta kuin tir:kin :)
Olisi kai käytännöllistä olla onnellinen ilmankin läheisyyttä. Silloin tosin se onnellisuus otetaan monesti jostain muusta voimakkaasta asiasta, vaikkapa uskonnosta (ihan luostariin asti ei tarvitse edes muuttaa). Itse kyllä uskon että valtaosalla ihmisistä on se turvallisuuden ja läheisyyden tarve, joka alkaa jo 0-vuotiaana äidin läheisyydestä.
siveys, 21.10.2008 17:37:
Itse olen elellyt varsin pitkiäkin aikoja (esim. yli puoli vuotta) käytännössä täysin olemattomalla fyysisen läheisyyden määrällä.
siveys, 22.10.2008 22:57:
... yksinkertaisesti pyrin omien inhimillisten rajojeni puitteissa elämään mahdollisimman paljon sellaista elämää, joka tuo sekä minulle, että läheisilleni kestävää onnellisuutta.
Karvinen, 23.10.2008 00:28:
Poistun joukosta. . . Oli kivat hetket sinkkuna viettää mutta uudet hetket edessä mitä sinkkuna ei tullu koettuu... tykkää
Josssu, 25.10.2008 11:19:
Eksä sano äsken puhelimessa, et Johanna! Sä tuut olemaan koko elämäs yksin jos juot yhtään.
Kiitos vaaan.