SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,211 views

seilori

Posts: 482

#16061 • • seilori

siveys, 29.10.2008 10:42:
---
noena, 29.10.2008 09:32:
Kuulostaa mielenkiintoiselta, meidän pitää lähteä joku päivä yhdessä muutamalle *nauru*
---
Meillä on se Sinkkuluukun Tampere-ilta vielä pitämättä, mutta voihan sitä ottaa alkuveryttelyt ihan täällä kotikulmillakin.

Nyt kun vielä kerkeis jossain raossa tekemäänkin jotain asian eteen.. "Ehkä sitten ensi viikolla" ;) Mutta ottakaa rakkaat ihmeessä varaslähtö ja pamauttakaa illan vinkeimmät danke-muuvit uskomattomalla äässinsheikkauksella kuorrutettuna vaikka jo näin pikkulauantain kunniaksi! :)



Voisin kyllä osallistua johonkin iltamaan, aikaa voisi löytyä esim jopa jo pe 7.11...
Lyylikki

Posts: 2,975

#16062 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

siveys, 29.10.2008 10:42:
Mutta ottakaa rakkaat ihmeessä varaslähtö ja pamauttakaa illan vinkeimmät danke-muuvit uskomattomalla äässinsheikkauksella kuorrutettuna vaikka jo näin pikkulauantain kunniaksi! :)



Esim. täällä http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15817 voi tavata mut sheikkaamasta bootyy tänäiltana.

Kaikki mukaan - hip heijaa!
siveys

Posts: 2,492

#16063 • • siveys lovely

Lyylikki, 29.10.2008 12:36:
Esim. täällä http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15817 voi tavata mut sheikkaamasta bootyy tänäiltana.

Kaikki mukaan - hip heijaa!


Ajattelin et ois voinu tulla pyörähtään mut kelasin et teen duunissa viel tän yhen jutun.. ja viel toi pikkujuttu.. ja.. ja sit kello olikin jo seitsemän aamulla :-/

Ens kerralla pitää skarppaa vähän enempi ettei missaa parhaita sheikkauksii. Vois vaikka vaihteeks pitää koko viikonlopun vapaata.
anis

Posts: 2,451

#16064 • • anis
Oi kun mä tapasin kivan miehen viikonloppuna, johon oisin kyl mielelläni tutustunu paremminkin : ) Eihän siinä muuta vikaa ollutkaan kuin että hän asuu Oulussa*toktok*, jonne en kyllä ihan heti lähtis muuttamaan että välimatkaa olis kyl... Tai no kyl mul käväs kyl mielessä että hoitaakohan ne siellä päin maailmaa narkomaaneja =P

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Sjel

Posts: 371

#16065 • • Sjel Apprentice.

anis, 2.11.2008 17:58:
Oi kun mä tapasin kivan miehen viikonloppuna, johon oisin kyl mielelläni tutustunu paremminkin : ) Eihän siinä muuta vikaa ollutkaan kuin että hän asuu Oulussa*toktok*, jonne en kyllä ihan heti lähtis muuttamaan että välimatkaa olis kyl... Tai no kyl mul käväs kyl mielessä että hoitaakohan ne siellä päin maailmaa narkomaaneja =P



pöh, et nyt lähe minnekkää ouluu. pistä se äijäke muuttaa tänne mieluummin

--
Will work for bandwith. :)

anis

Posts: 2,451

#16066 • • anis

Sjel, 3.11.2008 09:58:
---
anis, 2.11.2008 17:58:
Oi kun mä tapasin kivan miehen viikonloppuna, johon oisin kyl mielelläni tutustunu paremminkin : ) Eihän siinä muuta vikaa ollutkaan kuin että hän asuu Oulussa*toktok*, jonne en kyllä ihan heti lähtis muuttamaan että välimatkaa olis kyl... Tai no kyl mul käväs kyl mielessä että hoitaakohan ne siellä päin maailmaa narkomaaneja =P

---


pöh, et nyt lähe minnekkää ouluu. pistä se äijäke muuttaa tänne mieluummin



Hah hah enhän mä ees kunnolla tunne sitä vielä. Mut joo, ei mua sais kyl muuttamaan Idästä kirveelläkään (paitsi ehkä eläkepäivinä).

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Sjel

Posts: 371

#16067 • • Sjel Apprentice.

anis, 3.11.2008 10:00:
---
Sjel, 3.11.2008 09:58:
---
anis, 2.11.2008 17:58:
Oi kun mä tapasin kivan miehen viikonloppuna, johon oisin kyl mielelläni tutustunu paremminkin : ) Eihän siinä muuta vikaa ollutkaan kuin että hän asuu Oulussa*toktok*, jonne en kyllä ihan heti lähtis muuttamaan että välimatkaa olis kyl... Tai no kyl mul käväs kyl mielessä että hoitaakohan ne siellä päin maailmaa narkomaaneja =P

---


pöh, et nyt lähe minnekkää ouluu. pistä se äijäke muuttaa tänne mieluummin

---


Hah hah enhän mä ees kunnolla tunne sitä vielä. Mut joo, ei mua sais kyl muuttamaan Idästä kirveelläkään (paitsi ehkä eläkepäivinä).



oikein =D kai ny kumminki otit sen karvaturvan yhteystiedot itelles?

--
Will work for bandwith. :)

anis

Posts: 2,451

#16068 • • anis

Sjel, 3.11.2008 10:10:
---
anis, 3.11.2008 10:00:
---
Sjel, 3.11.2008 09:58:
---
anis, 2.11.2008 17:58:
Oi kun mä tapasin kivan miehen viikonloppuna, johon oisin kyl mielelläni tutustunu paremminkin : ) Eihän siinä muuta vikaa ollutkaan kuin että hän asuu Oulussa*toktok*, jonne en kyllä ihan heti lähtis muuttamaan että välimatkaa olis kyl... Tai no kyl mul käväs kyl mielessä että hoitaakohan ne siellä päin maailmaa narkomaaneja =P

---


pöh, et nyt lähe minnekkää ouluu. pistä se äijäke muuttaa tänne mieluummin

---


Hah hah enhän mä ees kunnolla tunne sitä vielä. Mut joo, ei mua sais kyl muuttamaan Idästä kirveelläkään (paitsi ehkä eläkepäivinä).

---


oikein =D kai ny kumminki otit sen karvaturvan yhteystiedot itelles?



Joo onhan ne mulla. Harmittaa kyl kun oisin mielelläni tutustunut paremminkin : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Takyon

Posts: 2,945

#16069 • • Takyon Möwkö
Örrmssdasöirölgsda.. olis kiva saada selkoa omasta ajatuksenjuoksusta :/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

nomic

Posts: 4,120

#16070 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Helvettiin kaikki, kunhan on kaljaa!
Avatar
#16071 • • Sunshine^82 Guest
*ökkö* *ökkö* *ökkö*
ValaX

Posts: 3,891

#16073 • • ValaX
Tahtoo pariutua*nyyh*
Freja

Posts: 8,775

#16074 • • Freja Sihteeri
*plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#16076 • • Freja Sihteeri

VaLa, 13.11.2008 19:23:
Alatko olee mun kaa*nauru*



Hei, en. Just pluristelen sinkkuuttani! :D En vois olla täl hetkel yhtään onnellisempi.

*plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pululu

Posts: 1,102

#16078 • • pululu .jemmutti.
Mä alan viihtymään pikku hiljaa viihtymään tällä puolella :)

Parasta sinkkuudessa on se, ettei tarvitse ajatella ketään muuta kuin itseään. Tähän mennessä on joutunut niin paljon osallistumaan toisen tuskaan ja kurjuuteen, että kyl nyt on aika keskittyä vain ja ainoastaan itseensä!

Kyllä tää elämä voi olla kivaa ilman palloa nilkassa :)

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Twist

Posts: 925

#16079 • • Edited Twist Team Kemuttajat

pululu, 13.11.2008 19:58:
Mä alan viihtymään pikku hiljaa viihtymään tällä puolella :)

Parasta sinkkuudessa on se, ettei tarvitse ajatella ketään muuta kuin itseään. Tähän mennessä on joutunut niin paljon osallistumaan toisen tuskaan ja kurjuuteen, että kyl nyt on aika keskittyä vain ja ainoastaan itseensä!

Kyllä tää elämä voi olla kivaa ilman palloa nilkassa :)



Outo kommentti. Et oo näköjään tavannut sitä oikeaa. Koska kun tapaat oikean haluat olla mukana niin paskassa ja hyvässä. *piis*

edit: Oikeastaan haluat olla mukana pienimmässäkin käänteessä ja liikkessä.
pululu

Posts: 1,102

#16080 • • pululu .jemmutti.

Twist, 13.11.2008 20:00:
---
pululu, 13.11.2008 19:58:
Mä alan viihtymään pikku hiljaa viihtymään tällä puolella :)

Parasta sinkkuudessa on se, ettei tarvitse ajatella ketään muuta kuin itseään. Tähän mennessä on joutunut niin paljon osallistumaan toisen tuskaan ja kurjuuteen, että kyl nyt on aika keskittyä vain ja ainoastaan itseensä!

Kyllä tää elämä voi olla kivaa ilman palloa nilkassa :)

---


Outo kommentti. Et oo näköjään tavannut sitä oikeaa. Koska kun tapaat oikean haluat olla mukana niin paskassa ja hyvässä. *piis*

edit: Oikeastaan haluat olla mukana pienimmässäkin käänteessä ja liikkessä.



Jos tilanne on se että tein kaikkeni ja jaksoin odottaa pahimman yli mutta sitten matto vedetään alta oikeastaan ilman syytä, en usko että se olisi ollut jatkamisen arvoista.

Mä olen aina ollut se joka jaksaa yrittää ja yrittää, mutta kyllä kaiken jälkeen alkaa menee usko parisuhteisiin... ja kyllä nyt on aika olla välillä yksinkin ja tärkeintä on, että osaan ottaa siitä kaiken ilon irti :)

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.