Zeratul, 29.2.2008 16:04:
Ai niin, ei sua kutsuttu.
Kiitti. En ois halunnukkaaa!111 Syntetisoin teidät paskiaiset alimpaan helvettiin :D
Vähä muutenki epäilyttää kuinka tosissas oot ton pariutumisen suhteen, vai kiinnostaako koko homma enemmän sen tutkimuksen kannalta.
Siis haaroväliin navigoiminenhan on vielä kovin kaukana pariutumisesta.. Paritteluksi sitä tosin voisi jo yrittääkin kategorisoida, mutta enhän mä tietysti mitään paritteluakaan harrasta, joten you got me there ;) Tieteellisestä näkökulmastahan tämä paritteluhakuisten yksilöpyksilöiden tarkastelu on äärimmäisen mielenkiintoista ja koska olen itse tunnetusti niin vellihousu, että en saa sanaa suustani kun yksilahkeisia sattuu viiden metrin säteellle niin kaipaan vähintäänkin kokeneen kipparin pitämään homoeroottisesti kiinni kädestäni koko illan ajan - josko ne naiset sitten vaikka säälistä antais... Pusujaaaa!
Ja nyt ku katoin ton pätkän mitä lähetit nii epäilen omaaki haluani, synteettinen onni on nyt aika vahvoilla ...
...Toisaalta, jos aivotukset toimii ihmisten suhteen samalla tavalla ku niiden maalausten, niin ehkä sitä ois tyytyväinen siihen minkä on matkaansa saanu, ...
Niin siis hommahan menee niin, että ensin psyykataan itsensä erilaisilla teorioilla synteettisestä onnesta niin, että ei enää tunnu missään, vaikka sais keskimäärin 52 rukkaset illan aikana mitä hirveimmiltä lehmiltä - sitä tietää, että pystyy aina tarvittaessa tuottamaan onnellisuutensa synteettisesti. Ja sitten jos se 53. naikkonen tärppää niin siirrytään tähän jälkimmäiseen skenaarioon ja voidaan ottaa varovasti mukaan myös ihan sellaista luonnollista onnellisuutta :D
... kai se ois helppoo uskotellaa itelleen et sillä nätimmällä neidillä ois ollu kusta päässä.
Eikös niillä aina ole? :D