SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,045 views

typo

Posts: 685

#17341 • • typo Testaaja

pululu, 6.5.2009 22:37:
Enpä tiedä muista, mutta mun elämäni laadun ja onnellisuuden määrä ei ole sidoksissa orgasmien määrään (vaikkei toki niissäkään vikaa ole) *hymy*



Tässä erittäin oleellinen asia on ymmärtää ero mielihyvän (hetkellistä - esim. orgasmin tuottamaa) ja onnellisuuden (pysyvämpää ja enemmän työtä vaativaa) välillä.

.pi.

--
.psychedelicious.

Aleks G

Posts: 284

#17342 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
joskohan täältä joutais pois kohta puoliin. . *plur*
Avatar
#17343 • • REivaaja Guest

Vampyrella, 6.5.2009 21:36:

Mistä tää tappaminen nyt tuli tänne, kun piti puhua eri alan töistä, niihin liittyvistä arvoista ja asenteista sekä työn ja parisuhteen yhteen sovittamisesta tai sen problematiikasta? Mä en ole maininnut sanallakaan tappamisesta tai ihmisoikeuksista. *ding* Weird shit.

Jos sulla on jotain sanottavaa yllämainittuihin teemoihin, niin kerro toki.


No sä nyt takerruit siihen vähän turhan kirjaimellisesti.
Pointti oli ja meni ja se siitä.

Ei mul kyl tuu mitään pillunkaipuumelankoliafilosofiaa nyt. Sori.
Zeratul

Posts: 1,170

#17344 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 6.5.2009 13:51:
---
Zeratul, 6.5.2009 12:03:
En hetken mietittyäni keksiny ku yhen homman suomen rajojen sisäpuolella joka ois elämäntapa ja jota tehdessä joku ehkä on onnellinen ilman sen suurempaa duunin ulkopuolista elämää, mut eipä sekaa taida todellisuudessa tyydyttää ihmisen kaikkia tarpeita.

---

Tää on kanssa toinen asia mitä mä en ymmärrä ja joka on minusta kaukana viisaudesta. Miten helvetissä sä voit olla niin saatanan koppava, että sä kuvittelet ymmärtäväsi miten erilaisten ihmisen tarpeet voidaan tyydyttää ja miten ihmisen onnellisuus rakentuu? Miten ihmeessä sä kykenet maalaamaan itsestäsi pätevän evaluoimaan kaikki erilaiset vaihtoehdot ja antamaan oikeastaan yhtään mitään arvoa tällaiselle "hetken miettimisen" lopputuloksena tulevalle "totuudelle"?


No enhän mä tietenkään voi arvioida kaikkia vaihtoehtoja ku en oo niistä moniin varmaan ees törmänny, saatika ite kokenu. Mua nyt vaan sattu kiinnostaa jos sulla, tai miksei jollai muulla, ois hyviä esimerkkejä duunista jonka parissa jengi on suht onnellisia vaikka elämä pyöris duunin ympärillä. Sun antama esimerkki oli aika hatara, tuli lähinnä semmonen fiilis et joo ihan kiva jos joku pystyy vielä eläkepäivinä motivoimaan ittensä muiden auttamisella, mut kuinka järjettömän panoksen se on vaatinu elämän edetessä? Puhumatta siitä et ei oo varmaan rahasta puutetta jos jaksaa ilmaseks tehä hommia. Ehkä nää sun tuntemas ihmiset sit on vaan tarpeeks vanhoja ja viisaita ettei ne kaipaa rahaa tekemistään palveluista.

Toi mikä mulle tuli mieleen oli muuten maanviljelijät/tilalliset jotka painaa hommaa tyyliillä pitkiä päiviä viikon ympäri, mut jollei sellasetki kaverit kaipais ihmisseuraa nii tuskin ois mitään maajussille morsian sarjojakaan.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#17345 • • REivaaja Guest

mark hamilton, 6.5.2009 21:28:
Jaa.. mitenkäs tää nyt liityisyi asiaan?

Onko liikaa vaadittu jos koitan kattella jotain yrittäjä eukkoa.. mää oon aina duunis vaikka rahaa ei tulisikaan saadakseni kauppoja.

Joskus hajoo pää.. mut onneksi mun hyvän tekeväisyys ja paskasopparit on jo tehty ja päästy niistä eroon.. eikä voi syyttää kuin itteesä.. mähän niin halusin. Yrittäjän heikot puolet on että asiakas voi laillisesti tähdä kanssani sopparin niin kuin itteään huvittaa ja sit tehdään 500 h työ muutamalla satasella.. sit se että lomaa ei ole silloin kuin itteään huvittaa vaan sitten kun kukaan ei osta mitään ja on tehty tulosta tarpeeksi.


Asiahan ei tietystikkään minulle kuulu, mutta mä kyllä suosittelisin pitempiä yöunia :)

Kyllähän nyt yrittäjän pitää hinnat tietää. Ei se ole musta epäkohta. ;)
Zeratul

Posts: 1,170

#17346 • • Edited Zeratul Captain miserable

Jone, 6.5.2009 14:50:
Sink-sink-sinkkuluukku... puhetta parisuhteista, niiden puutteesta ja ohops, asian vierestä. *nauru*


Kamaan hei, täähän on ollu jo pitkään ainaki mulle ja siveydelle enemmänki perseilyluukku. Mitä sitä voi odottaa kavereilta jotka ei todenteolla ees eti parisuhdetta, vaan ennemmin keskittyy turhanpäiväseen vääntöön asiasta ja varsinki sen vierestä. Voin ainaki omasta puolestani sanoo et vois olla synkempää luettavaa jos lähtisin tosissani aukomaan ajatuksia sinkkuudestani, siihen asennoitumisesta tai siitä miten mun pitäis muuttuu et oisin ees omasta mielestäni valmis tasapainoseen parisuhteeseen.


Tähän väliin kehut, jokunen sivu taakkeppäin oli kirjotusta pariutumiskulttuurista vironmaan puolella, oli kyl mielenkiintosin teksti mitä täs luukus on nähty aikoihin! Et onhan täälläki välillä _oikeesti_ lukemisen arvosta tekstii. *joo* *thumbs up*

Nooo, srsly, sadan kilon sydän ja 500h ilmaset duunit ftw!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

evvk

Posts: 1,918

#17347 • • Edited evvk

REivaaja, 6.5.2009 23:42:
---
mark hamilton, 6.5.2009 21:28:
Jaa.. mitenkäs tää nyt liityisyi asiaan?

Onko liikaa vaadittu jos koitan kattella jotain yrittäjä eukkoa.. mää oon aina duunis vaikka rahaa ei tulisikaan saadakseni kauppoja.

Joskus hajoo pää.. mut onneksi mun hyvän tekeväisyys ja paskasopparit on jo tehty ja päästy niistä eroon.. eikä voi syyttää kuin itteesä.. mähän niin halusin. Yrittäjän heikot puolet on että asiakas voi laillisesti tähdä kanssani sopparin niin kuin itteään huvittaa ja sit tehdään 500 h työ muutamalla satasella.. sit se että lomaa ei ole silloin kuin itteään huvittaa vaan sitten kun kukaan ei osta mitään ja on tehty tulosta tarpeeksi.

---

Asiahan ei tietystikkään minulle kuulu, mutta mä kyllä suosittelisin pitempiä yöunia :)

Kyllähän nyt yrittäjän pitää hinnat tietää. Ei se ole musta epäkohta. ;)



Joo yrittäjän pitää tietää hinnat mutta alussa sitä omaa tyhmyyttään myy liian halvella kun pelkää ettei saa diiliä ja jää kokemus työn teosta saamatta ja sit huomaa että ei olisi kannattanut koska 2 kk päästä tekee sit rahakkaita soppareita.

Tänään menin nukkuun kello 20. eli kuta kuinkin nukuttu 7,5 tuntia
Funktion

Posts: 1,720

#17348 • • Funktion over 9000
Tänään tuli sitten ostettua liput sinne Ruottinmaalle.

Molempien suureksi harmiksi reissu venyi pakon puitteissa kahdella päivällä vieläpä. *pepsodent*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Amuck

Posts: 2,396

#17349 • • Amuck dub-i-dub
Kumpi on useammin se joka jättää, mies vai nainen?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Optik

Posts: 1,691

#17350 • • Optik Piikkisika/Outopallo

2la, 13.5.2009 10:22:
Kumpi on useammin se joka jättää, mies vai nainen?



Kyllä ainakin se on omalla kohdalla melkein aina ollut se naispuoli, joka on ensin sanonu et pitäs "jutella" ja seuraavaan hengenvetoon lausahtaa "Ei tää enää toimi."

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

siveys

Posts: 2,492

#17351 • • siveys lovely

2la, 13.5.2009 10:22:
Kumpi on useammin se joka jättää, mies vai nainen?


Mitä jos nainen on tosi äijä tai mies on tosi neiti?
Amuck

Posts: 2,396

#17352 • • Amuck dub-i-dub

siveys, 13.5.2009 18:18:
---
2la, 13.5.2009 10:22:
Kumpi on useammin se joka jättää, mies vai nainen?
---

Mitä jos nainen on tosi äijä tai mies on tosi neiti?


Ei siinä ole mitään hämminkiä. Enemmän mua mietityttää tilastointi biseksuaalien suhteen. Homot pitänee ruulata oitis ulos.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

siveys

Posts: 2,492

#17353 • • siveys lovely

2la, 13.5.2009 19:08:
Mitä jos nainen on tosi äijä tai mies on tosi neiti?
---
Ei siinä ole mitään hämminkiä. Enemmän mua mietityttää tilastointi biseksuaalien suhteen. Homot pitänee ruulata oitis ulos.


Mut siis lasketaanko tosi äijät naiset ja tosi neidit miehet naisiin vai miehiin?

En ymmärrä miten biseksuaalisuus muuttaisi yhtälöä mitenkään jos homoseksuaalit kerran mielestäsi jätetään heti laskujen ulkopuolelle? Eikö silloin olisi ilmiselvää, että lasketaan vain biseksuaalien heterosuhteet? Vai meinaisitko vertailla sitä, että kun jättävätkö biseksuaalit enemmän kuin heteroseksuaalit heteroseksuaalisissa suhteissa?

Mitenkäs polyamoristen/polygamisten ihmisten jättäminen/jättämättä jättäminen? Jos vaikka polyamorisessa kolmiosuhteessa yksi linkki katkeaa kolmannen osapuolen pyynnöstä niin kuka siinä sitten on jättänyt?

Elämä. On se helppoa.
tomii

Posts: 3,594

#17354 • • tomii kallion herttua

2la, 13.5.2009 10:22:
Kumpi on useammin se joka jättää, mies vai nainen?



Eihän tota nyt tarvi edes kysyä, mutta vastataan silti: nainen.

--
reivaan kunnes kuolen

Amuck

Posts: 2,396

#17355 • • Amuck dub-i-dub

siveys, 13.5.2009 20:38:
Mut siis lasketaanko tosi äijät naiset ja tosi neidit miehet naisiin vai miehiin?


Naiset naisiin ja miehet miehiin. Rajanveto voisi olla hieman hankalaa. Vaikka itse olenkin jossain seurustelusuhteessa ollut monessa asiassa se äijempi osapuoli, en silti kovin mielelläni lokeroisi itseäni "tosi äijiin naisiin". Tietysti biologinenkin määrittely on joskus hankalaa, mutta nämä ovat niin marginaalitapauksia... mietitään sitä jos tähän vastaa joku hermafrodiitti, silloin pitänee turvautua ko. henkilöiden tuntemuksiin omasta itsestään ja rooleistaan parisuhteessa - vai pitäisikö rakentaa kaavake jossa listataan elämänalueita ja käyttäytymismalleja ja jonka pohjalta voi laskea että kumpikas se neiti suhteessa olikaan?

En ymmärrä miten biseksuaalisuus muuttaisi yhtälöä mitenkään jos homoseksuaalit kerran mielestäsi jätetään heti laskujen ulkopuolelle? Eikö silloin olisi ilmiselvää, että lasketaan vain biseksuaalien heterosuhteet? Vai meinaisitko vertailla sitä, että kun jättävätkö biseksuaalit enemmän kuin heteroseksuaalit heteroseksuaalisissa suhteissa?


Ah joo. Nälän näännyttämät aivoni eivät enää kykene näin monimutkaisiin ajatuskuvioihin! Vai ilmiselviin.

Mitenkäs polyamoristen/polygamisten ihmisten jättäminen/jättämättä jättäminen? Jos vaikka polyamorisessa kolmiosuhteessa yksi linkki katkeaa kolmannen osapuolen pyynnöstä niin kuka siinä sitten on jättänyt?


Ei kai siinä sitten ole mitään jättämistä tapahtunut, joten koko tilanne on kysymykseni ulkopuolella.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

J-Gear

Posts: 204

#17356 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Kait sitä pitänee ilmoittautua takaisin tänne. Enhän minä ehtinyt kuin vasta vajaat kahdeksan kuukautta olemaan poissa. Dang... no... sellaista sattuu

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

siveys

Posts: 2,492

#17357 • • siveys lovely

tbo, 5.5.2009 00:43:
Varmalla tiedät että kukaan ei kuolinvuoteellaan toivo viettäneensä enemmän aikaa siellä sorvin äärellä, ja vaikket haluaiskaan sitä myöntää, todennäkösesti tiedät myös miks sellanen lause on syntyny - luonnollisestikin siks et ne oikeesti hyvät jutut tapahtuu jossain ihan muualla kuin siellä duunissa.


Oon kipeänä ja törmäsin sattumalta tähän..

On his death bed, Smith expressed disappointment that he had not achieved more. (Adam Smith, Wikipedia)

Ajattelin vain laittaa sen tänne sinun totuuksiesi rinnalle muistuttamaan maailman moninaisuuden kauneudesta :)
pyhimys

Posts: 622

#17358 • • pyhimys
täällä taas. Huoh. Melkein vetää mielen matalaksi...
Decion

Posts: 1,569

#17359 • • Decion Koneradio

Funktion, 7.5.2009 20:11:
Tänään tuli sitten ostettua liput sinne Ruottinmaalle.

Molempien suureksi harmiksi reissu venyi pakon puitteissa kahdella päivällä vieläpä. *pepsodent*



meikä joinii sun mukaan sinkkuluukkuun *eiei*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Funktion

Posts: 1,720

#17360 • • Funktion over 9000

Decion, 21.5.2009 12:19:
---
Funktion, 7.5.2009 20:11:
Tänään tuli sitten ostettua liput sinne Ruottinmaalle.

Molempien suureksi harmiksi reissu venyi pakon puitteissa kahdella päivällä vieläpä. *pepsodent*

---


meikä joinii sun mukaan sinkkuluukkuun *eiei*



Mut mä poistun täältä.. sorry :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..