Mikä on elämän tarkotus?

328 posts, 17 pages, 92,200 views

Katrina

#41 • • Katrina
FuckUp:

asdf:Kuolema. Elämä on kuolemista varten.
Täysin samaa mieltä!

Kylläpä olette tylsiä....
*uuh*
Roger Roger

#42 • • Roger Roger Kentti
Katrina:

FuckUp:asdf:Kuolema. Elämä on kuolemista varten.
Täysin samaa mieltä!

*uuh*

Jos ne on vain kyllästyneitä, niin kuin minäkin. Eli elämän tarkoituksena on kilpajuoksu kuolemaan. En keksi mitään muuta syytä

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

kissi

#43 • • kissi niihä?
Roger Roger:

Katrina:FuckUp:asdf:Kuolema. Elämä on kuolemista varten.
Täysin samaa mieltä!

*uuh*
Jos ne on vain kyllästyneitä, niin kuin minäkin. Eli elämän tarkoituksena on kilpajuoksu kuolemaan. En keksi mitään muuta syytä

On sitten varmaan tosi hienoo olla noin negatiivinen... Plääh! *justjoo*
MusmaXimus

#44 • • MusmaXimus -plik-
Tuk@N:

elämän tarkoitus on rakkaus =) *sydän*

En ole samaa mieltä. Tai jos elämän tarkoitus tosiaankin on rakkaus niin voidaankin kysyä mitä rakkaus on??
Itsellä usko rakkauteen on vajonnut maan alle jo aikaa sitten,,tai ehken ole löytänyt "sitä oikeaa"*suru*

--
Hiekkaa

Katrina

#45 • • Katrina
tarvitseeko elämälle löytää tarkoitus? Eikö voida vaan nauttia niistä päivistä mitä on?
Syder

#46 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Katrina:

tarvitseeko elämälle löytää tarkoitus? Eikö voida vaan nauttia niistä päivistä mitä on?

Ei oo paljoa nauttimista kyl näis meikäläisen päivissä ainakaan. Asiat vois olla toisinkin jos oisin joku muu henkilö kuin olen. *piis*

--
Divida et impera.

Roger Roger

#47 • • Roger Roger Kentti
Katrina:

Miten voi nauttia, jos ei tiedä miksi nauttia?

--

Roger Roger

#48 • • Roger Roger Kentti
Miksi elämä potkii kokoajan? Ja miksi kaikki menee vain päin peetä? Mikä ihme siinä on tarkoituksena? Voisikos joku selvittää? Ajaako se vain hulluuteen? ainakin mun kohdalla tunttuú toimivan...

--

KaveriTavara

#49 • • KaveriTavara pyryharakka
elämän tarkoitus on elää!!!ja meidän elämä on liian lyhyt joten se on elättävä täysillä!!ja jotkut yrittävät vielä lyhentää sitä vielä lyhyenmäksi....!

vaikka elämässä ei pahemmin olisi kehumista on otettava kaikki siitä irti, nauttia elämän pienistäkin iloista., sellaisistakin asioista jotka eivät joka päivä ole niin merkillisiä!!!

ÄLÄ UNELMOI ELÄMÄÄSI VAAN ELÄ UNELMAASI!!!!

--
hyvässä lihassa ei harmita

tematsu

#50 • • tematsu Innovator
mä oon ainakin ihan liian nuori vastaamaan tällaiseen kysymykseen..*iloinen* ja tuun myös aina olemaan... mutta eiköhän jokaisella ihmisella oo se oma elämän tarkoitus! jokainen tekee itse elämälleen sen tarkoituksen, on se sitten juhlimista tai rakastamista... tehdään kuitenkin elämisestä sen arvoista, välittämättä pienistä vastoinkäymisistä... *pupu*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

goldS

#51 • • goldS
Kyllä se rakkaus, frendit ja BAILAUS on..*klubitus*

--
I liked to fly IN music

Tyly

#52 • • Tyly
Hmm... Siis edelleekin kysyisin että miksi tämmöinen kysymys on niin hieno että se pitää kysyä?

Ja jos nyt olisi olemassa täysin aukoton vastaus kysymykseen nii eikös silloin kaikki elämä tähän vastaukseen johtaisi? En tarkoita kuolemaa, koska silloin tämä varsinainen koko elämä on turha siinä välissä eikös?

Vaan siis kaikki elämät menisi sitä vastausta kohti eikös näin olisi? Tosin en tiedä vaikka kokoajan kaiki menisikin jotain samaa päämäärää kohti, vastaus saattaa esim löytyä juuri ennen kuolemaa koska silloin kaikki elämät ovat suhkot samassa tilassa...
Silloinkin tulee kyllä ongelmaksi ne kuolemat jostka on tapahtunut ilman tietoa että kuolee kuten luoti suoraan päähän...

Okei aika synkkä esimerkki, mutta toimiva...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

kap-pu

#53 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Elämän tarkoitus on varmistaa omien jälkeläisten synty ja selviytyminen maailmassa ja oman lajin leviäminen. Ja siinä sivussa olla hyvä muille kanssaeläjille ja pitää vähän hauskaa. IMO.

(Ja tämä toimii samalla ekana testipostauksena tänne klubitukseen.)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Riku

#54 • • Riku The Little Prince
Kerätä mahdollisimman paljon rahaa ja maallista mammonaa! Jooei.

Olen täysin vakuuttunut että elämän tarkoitus sisältyy lauseeseen: Kiva kun on mukavaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

#55 • • Pirpeli Guest
elämän tarkotus on tylsyyden karkotus.*ding*
Caro_79

#56 • • Caro_79
Mikä on tärkeää elämässä? Mikä on elämän tarkoitus?

Itse olen päätynyt niinkin yksinkertaiseen ajatukseen omassa elämässäni, että elämässä tärkeää on elämä. Elämän tarkoitus on elämä itsessänsä - elämän tarkoitus on ylläpitää ja suojella elävää. Arvostan yhä enemmän ihmisiä, ihmissuhteita, luontoa ja eläimiä. Ja mitä on elämä? Energiaa, energian virtaamista, kohtaamisia.
Tyly

#57 • • Tyly
jos elämän tarkoitus olisi suojella ja pitää yllä elämää niin miksi se kuitenkin lopuksi päättyy ei-elämään????

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Lost-Soul

#58 • • Lost-Soul los pallos
Tyly:

jos elämän tarkoitus olisi suojella ja pitää yllä elämää niin miksi se kuitenkin lopuksi päättyy ei-elämään????

*iloinen*

Koska jokainenhan meistä on epäonnistuja... Ja jos joku joskus onnistuu niin silloin se päättyy elämään*joo**nauraa*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Tyly

#59 • • Tyly
Hmm.. elikkä siis ikuinen elämä on se mihin pysritään ???
ja se on se täydellisyys minkä voi saavuttaa...
...en tiedä olenki väärrässä mutta miksi esimerkiksi kaikissa elokuvissa missä on kuolemattomia niin he haluavat kuolla, vaikka eivät siihen pysty?
Kuten mainitekseni esimerkiksi Veren vangit... siinä vampyyrit haluisivat kuolla...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

#60 • • yana Guest
Tyly:

huono läppä