M O V E M E N T 2 0 0 4 6.2.2004 @ Lahti

168 posts, 9 pages, 35,178 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#61 • • DJ Rx FINRG Recordings
Yhdyn tuohon akir0n kommenttiin, vaikka tapahtumaan ei tällä kertaa järjestetä ennakkolipun myyntiä, tapahtumapaikan koon huomioon ottaen on ERITTÄIN epätodennäköistä että tapahtuma tulee olemaan loppuumyyty. Myös Grandiin pääsy on ollut aikasemmissa tapahtumissa ollut erittäin sujuvaa, eli jonoa tapahtumapaikan eteen tuskin suuremmin syntyy.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

sakin

Posts: 178

#62 • • sakin
Aikataulut alkaa olla selvillä, onneks lahteen ei tarvii tulla joka vloppu.
Taitaa olla eka kerta itselleni kun oon oven takana aukeamis aikana vetämässä kylmää ”pussaria”


Jone siitä sun kyydistä lahteen, tai lähinnä sinun tarjoamastasi kyydistä..?

-niin näyttäis että täält lähtee sekalainen seurakunta lahteen päin ja porukassa on mukavampi matkustaaa..joten näkyy oven takana !!!!


Voisko joku kertooo paljon matkaa bileistä dösäpysäkille???
(keltasen pörsisin kartta/reittihaku oli kätsy, joten ei tarvii.... )


S.

[muokattu 22.1.2004 03:48]
NextAce

Posts: 2,505

#64 • • NextAce Alienated

T-mu:
Mä oon jo ihan mehuissani*känni**aplodit**pihkassa*



Samoin*aplodit*

--
-Alienation-

-----

Jone

Posts: 8,258

#65 • • Jone Archibald Haddock

sakin:
Jone siitä sun kyydistä lahteen, tai lähinnä sinun tarjoamastasi kyydistä..?



For crying out loud? Ensin saan sulta ja Oskulta soitot, joissa mun ilmoitetaan olevan kuski sen ihmeemmin multa mitään kysymättä ja nyt asia on jo viety niin pitkälle, että mä olen suoranaisesti ”tarjonnut” kyytiä? *ding*

Katsotaan josko Anne suostuisi kuskiksi. Kannattaa tosin varautua siihen, että autoon on tulossa siinä tapauksessa minä, Anne, mahdollisesti Väne, Puuhaosku (+Jna mahdollisesti?) ja sinä, eli toi on jo 6 henkilöä. *igor*
Jone

Posts: 8,258

#67 • • Jone Archibald Haddock

T-mu:
älä jone aina revi päätäs*iloinen*



En, tällä kertaa menee pelihousut. Minähän en selvinpäin Movementiin tule. *känni*

(...vaikka kuinka olen luvannut Rexille hoitaa kuvauspuolen.)

enrg:
Jone, lets get some ”pussari” before the party, and enjoy the 'cold' beer in the park outside. *nuha*



”Pussari” sounds like a plan. 1 x ”mäyris” / guy ought to do the trick. *sydän*

[muokattu 22.1.2004 12:40]
sakin

Posts: 178

#69 • • sakin

Jone:
---
sakin:
Jone siitä sun kyydistä lahteen, tai lähinnä sinun tarjoamastasi kyydistä..?

---


For crying out loud? Ensin saan sulta ja Oskulta soitot, joissa mun ilmoitetaan olevan kuski sen ihmeemmin multa mitään kysymättä ja nyt asia on jo viety niin pitkälle, että mä olen suoranaisesti ”tarjonnut” kyytiä? *ding*



-jos nyt tarkkoja ollaan niin, Osku sano minulle että sinä olet KULJETTAJA PISTE.
kun tunnen sitä kaverii hiukan... niin päätin rimpauttaa sulle ja
kysyä miten asia oikein on !?
(olit menossa lahteen, osku ja minä tarvittii kyyti, ymmärsin että periaate päätös siitä ett 2. sekopäätä on kyydissä...ajoit sinä tai ett... )

ja mitä tulee kyyti politiikkaan tällä hetkellä, niin ollaan” keräämässä” porukkaa ja otetaan isotaksi käyttöön.. illalla tietää enemmän josko nenna lähtis kuskiks 100% vastauta ei viel oo... ja lahti saa varoo jos saadaan Turun hulluin bilettäjä mukaan... tää kaveri on ollut vuoden verran ”telakalla” ...sen verran voin sanoo ett tää koira haukkuu lujaa..*jiihaa*


Jone:
Katsotaan josko Anne suostuisi kuskiksi. Kannattaa tosin varautua siihen, että autoon on tulossa siinä tapauksessa minä, Anne, mahdollisesti Väne, Puuhaosku (+Jna mahdollisesti?) ja sinä, eli toi on jo 6 henkilöä. *igor*



Puuhiksen selkä on pipi, se kaveri ei lähde mihinkään, 2 vrk vanhaa tietoa..
ja mun piti lähtee yksin ja tilanne muuttuu koko ajan... niin päätin vaan ilmoittaa etten tarvii kyytiä ( ainakaan tällä hetkellä ;)

ja loppupeleissä mulla on 3-4 päivää vapaata ko. vloppuna ja tili on tullut siinä viikolla myös. Et meikäläinen on täällä aivan varmasti, tekee muut mitä tahansa !!!


*piis*


S.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#70 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

sakin:

Puuhiksen selkä on pipi, se kaveri ei lähde mihinkään, 2 vrk vanhaa tietoa..
ja mun piti lähtee yksin ja tilanne muuttuu koko ajan... niin päätin vaan ilmoittaa etten tarvii kyytiä ( ainakaan tällä hetkellä ;)

*piis*

S.




Joo kyllä näin on että tilanteen pakosta en pääse mukaan.
Mikä on varsin ikävää.*nyyh*

Jonellekin tiedoksi en tarvitse sitä kyytiä enään.
sakin

Posts: 178

#71 • • sakin

Jone:
---
T-mu:
älä jone aina revi päätäs*iloinen*

---


En, tällä kertaa menee pelihousut. Minähän en selvinpäin Movementiin tule. *känni*



kuulostaa hyvältä, oot astetta rennompi pikkukänäs *plur* *hali*


itse lähden aivan fiilis pohjalta, pikkupullo viinaa ennen ku nostan kytkintä täst salost. Lopusta ei sit ota kukaan selvää *muistelee viime bussi matkaa lahtee* *aplodit* *aplodit* *aplodit*


S.
Jone

Posts: 8,258

#72 • • Jone Archibald Haddock

sakin:
kuulostaa hyvältä, oot astetta rennompi pikkukänäs *plur* *hali*



...tai kahta astetta kaatolärveissä? *vink*

Tässähän menee nyt reissun koko kokoonpano ihan uusiksi, mutta Lahti odottaa silti.
sakin

Posts: 178

#73 • • sakin
mUn on jotenkin pakko avautua lisää... ja muistella viime reissua lahteen.

lähdin yhden tytön kanssa täst salosta...ja olin muutaman mukin ottanut kun hypättiin bussiin, matka salo->hki meni hyvin.. helsingissä peruspakollinen myöhästyminen bussista..

Kun vihdoin päästiin dösään istumaan ja siinä samassa vilkasu sivulle ja soppa oli valmis.
puhuin sen käytävän toisella puolella olevan kaverin kanssa koko matkan, ei siinä mitään mut tää tyttö sano monta kertaa, tää kaveri siinä vieressä sano myös...ett kyll hän puhuu suomeakin, vedin sen 1 - 1,5 h semmoista brittimurretta ett meitin englannin opettaja olis ollut ihmeissään.. ( se oli hyvä känni *aplodit**aplodit* )

tapahtuihan sillä reisulla paljon muutakin, mut päälimmäiseksi jäi mieleen mitä tyttö sano :
\”että se oli vihon viimeinen kerta kun mä lä\'hden sun kanssa ikinä mihinkää !!!\”


eli 1. ja viimeinen..

mut joo lahdesta ei oo kun hyviä muistoja


S.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#74 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

sakin:

Kun vihdoin päästiin dösään istumaan ja siinä samassa vilkasu sivulle ja soppa oli valmis.
puhuin sen käytävän toisella puolella olevan kaverin kanssa koko matkan, ei siinä mitään mut tää tyttö sano monta kertaa, tää kaveri siinä vieressä sano myös...ett kyll hän puhuu suomeakin, vedin sen 1 - 1,5 h semmoista brittimurretta ett meitin englannin opettaja olis ollut ihmeissään.. ( se oli hyvä känni *aplodit**aplodit* )

S.




Toi on just niitä tarinoita kun joku toinen selittäisi pokkana minulle
niin en varmasti uskoisi.

Mutta sinut tuntien näitten vuosien varrelta niin ei voi muuta kuin hymyillä.
Ja sanoa että siin on meidän saki*känni**lmao*
norbanki

Posts: 84

#77 • • norbanki nysvääjä
Ollapa jo perjantai *hih*
Viis pitkää työpäivää vielä edessä...

--
Eipä tässä mitään, semmosta seiskaa.

nostatus

Posts: 343

#78 • • nostatus
Onkos pre-partyn soittoajat tiedossa?

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Vexe

Posts: 1,016

#80 • • Vexe
Jep, tänään prepartyihin. Tiedä sitten kuinka kauan jaksaa olla paikalla, kun on sittenkin duunipäivä torstaina. :(