M O V E M E N T 2 0 0 4 6.2.2004 @ Lahti

168 posts, 9 pages, 33,140 views

Orfeus

Posts: 5,872

#102 • • Orfeus

Jason:
mut vois varmaan sanoo et noi tulee olee kuukauden parhaat bileeet


Kuukauden*täh*
Mä sanosin et KOKO VUODEN*pihkassa*
NextAce

Posts: 2,505

#103 • • NextAce Alienated

Orfeus:
---
Jason:
mut vois varmaan sanoo et noi tulee olee kuukauden parhaat bileeet

---

Kuukauden*täh*
Mä sanosin et KOKO VUODEN*pihkassa*



Todellakin*piis* On meinaan niin maukas lineuppi, et huh huh*plur*

--
-Alienation-

-----

Aidrian

Posts: 1,799

#104 • • Aidrian Furian Master

Orfeus:
Kuukauden*täh*
Mä sanosin et KOKO VUODEN*pihkassa*


ja porukkaa on varmaan niin penteleesti että hyvä kun sekaan mahtuu*pahis**uuh*
Displacer

Posts: 1,828

#105 • • Displacer

Dèja vu:

ja porukkaa on varmaan niin penteleesti että hyvä kun sekaan mahtuu*pahis**uuh*



Onneks tuolla on sitä tanssilattiaa jonkun verran. Pitää vaan yrittää löytää itselle sopiva mesta sieltä missä voikin sitten heilua koko illan. Musiikin puolesta ainakin vois pysyä lattialla koko ajan *pahis*
enrapture

Posts: 117

#106 • • enrapture Cyberpunk
*hikoil* ei malta odottaa...

--
Rave music aint what it used to be...

Sinza

Posts: 2,227

#107 • • Sinza
Jipii, kuus tuntii enää *jiihaa*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

sakin

Posts: 178

#108 • • sakin
hah hah tänään mennään ovelta ovelle ja eikä sille kukaan voi mitään voi *jiihaa*

tänään mä näen keltaista ;o

fiilikset on aivan sika korkealla sormet on hiestä märät puhumattakaan muista paikoista :D

...siis aivan törkeet fiilikset...




S.
display23

Posts: 3,069

#109 • • display23
öböyt tunti niin starttaa auto!!!*jiihaa*

[muokattu 6.2.2004 18:36]
Jone

Posts: 8,258

#110 • • Jone Archibald Haddock
About 20 min niin Keravan tuho-osasto lähtee liikkeelle.

Vapise BayCity!
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#111 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jone:
About 20 min niin Keravan tuho-osasto lähtee liikkeelle.

Vapise BayCity!




WORD*pahis*
hallucinogen

Posts: 8,190

#112 • • hallucinogen Edain
Malmi-ug on viel kotona hetken ennen kuin kyyti tulee *hymy* eipä oo koskaan lahdessa tullu käytyyn *hih*

--
pikku-*possu*

Vexe

Posts: 1,016

#113 • • Vexe
Onneksi iski flunssa, et menis koko viikonloppu pilalle. No burana auttoi huomattavasti, joten vaihtui viina lääkkeisiin. :(

Ei anneta pienen lämmön lannistaa

[muokattu 6.2.2004 19:30]
terrae

Posts: 454

#114 • • terrae
*snif*

Väliin jäi ku kuume tuli.
andi--

Posts: 1,381

#115 • • andi-- lunttu
Jeiiiii... det var jätte kiva! Turvallisesti päästiin kotiinki, kivat kemut, pitkästä aikaa autolla ja selvinpäin liikenteessä. Carbon Based oli kyllä aivan loistava, eipä niissä muissakaan valittamista ollut *vink* Mutta jos nyt nukkumaan niin huomenna voi kirjotella jotain järkevääkin *iloinen*

--
- RAAH -

Jusuplussa

Posts: 1,292

#116 • • Jusuplussa UG-///
Kivaa oli. Tuli oltua melkein selvinpäin (no muutamaa lonkeroa ei lasketa).. Valoja ja muuta härpätintä olis voinu olla enemmän. Carbon Based heitti loisto setin..ja Aleksi kans..muut meni enemmän ja vähemmän ohi. Andi--:lle kiitokset autokyydistä (mun pitää kyl tarjoo sulle juotavaa ens bileissä) ..jeesh, nuqqq->
sakin

Posts: 178

#117 • • sakin
jep kans turvallisesti kotona, olipa tyhjentävä reissu :)

Kuskille ihan törkeet kiitokset et jakso lähtee ajamaan tommosta reissuu.

Bileett 8 ja puol.. en pysty just nyt perustelee...

alek oli hyvä mut odotukset oli ilmeisesti mulla liian korkealla, jotain jäi puuttumaan!

Ja niin sebastian setin loppun kerkesin kuulemaan ja tykkäsin kovasti !!!

RE-FORM oli kans mun makuun, ei kyll ollut mitään sen ihmeempii odotuksii täst kaverista... mut mulla oli hauskaa ja oli kiva bilettää tarviiks tähän muuta sanoo.

CB oli kans hyvä vaikka soitti aivan vitun hitaan setin.

sit tää RX ja P keissi ei sit maistunutkaan samalla tavalla kun noi aikasemmat..
ei kai ne huonoja ollut mut, mut, mut...joo emmä sano mitään.

Jalat oli kyll niin levottomasa kunnossa jo siinä vaiheess ettei hommasta meinannu tulla enää yhtään mitään.


vittu onneks oon himassa



S.
Orfeus

Posts: 5,872

#118 • • Orfeus
Huh mut olipas kekkerit! Täytyy kyl sanoo et oli vuoden parhaat kemut so far enkä usko et tästä paljoo paranee! Sebastianii en ollutkaa kuullu aiemmin ja ihan mukavaltahan se kuulosti tosin ei ihan meikäläistä saanu tanssimaan! Re-Formii odotin kovasti ja eipä pojat pettäneet mua, suuret kiitokset loistavasta setistä Antille ja Lasselle! Aleksin setistä tykkäsin kans tosi paljon ja oli mukava kuulla ihan uunituorettakin matskuu joten kiitokset myös Aleksille!*hali*
CB:n setti ei oikeen sitte taas maistunut, ehkä oli jo jalat huilin tarpees mut kuitenki tosi hyvänkuulosta settii pojat laitto ja porukalle näytti maistuvan*joo*
Oli kyl suur yllätys et Protsku & Rx vetikin viimesenä ja nousi ehkä ennakko odotukset vähä liian korkeelle, etenki ku intro lupaili jotain tosi rankkaa! Kuitenkaan ei voi sanoo et huono setti ois ollu ja pojilla ainaki näytti olevan kivaa ja sehän on pääasia*jiihaa* Muutamat raidat yllytti meitsinki takas lattialle ja loppu oli sit kun jotai unelmaa*plur* Suurkiitokset Harrille Reformationista & ”siitä vitun hyväst piisist sen jälkeen jota kukaan ei tunne”*pahis* Kyllä tuli vedettyy lopussa kaikki mehut pihalle*pihkassa* Tuon jälkeenki meno ylty vaan ja tuli ihan Tampereen pakkauhuone bileet mieleen! Kaikki valot jo päällä ja porukka jorailee ihan fiiliksissä biittiä, mahtavaa ei voi muuta sanoo*aplodit*

Vielä kerran suuret kiitokset kaikille bileitä kasaan säätäneille & kaikille esiintyjille sekä tietty kaikille kamuille, oli tosi mukava nähä*plur*

P.S. Joskus oli puhetta et ainaki Alekin ja CB:n setit nauhotetaan? Onkohan matsku tulos jakoon millon ja mihin*täh*
Avatar
#119 • • frequent Guest
Jees, hyvät bileet, vaikka ei musiikkityyli ihan omaani ollutkaan.

Alek soitti hyvän ja Carbon Based ihan törkeen hyvän setin. Thanks.

Ja kiitokset myös akir0lle etkoista + tästä darrasta. rrh :)

Mua ei kyllä haitannut pätkääkään tuo 03:lta lopettaminen, joten Grändissä pitäs ehdottomasti järkätä tulevaisuudessakin bileitä.
Kolera

Posts: 4,256

#120 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Huomasin yllätyksekseni, ettei musatyyli enää iske oikeen tai sit joku muu ihmeellinen juttujuttu oli syynä. Mukavaa oli kuitenkin.

Orfeus: Ymmärtääkseni siellä nauhotettiin melkeen koko ilta. Tiedä sitten mitä tulee ulos ja milloin.

[muokattu 7.2.2004 13:08]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä